Kaartleggen

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55
Kaartleggen

Bericht door Sarah » 08 mar 2005, 13:02

Ik had graag geweten of iemand onder jullie een kaarlegger kende of er al ervaring mee heeft.

Ik zit in een moeilijke periode en heb wat leiding nodig.


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 mar 2005, 13:23

Laat je vooral niet beinvloeden door die domme gedoe!!
dat is volledige en volkomen zinloose onzin, en het heeft maar één doel..
Zo vlug mogelijk al je geld uit je zakken kloppen!!
De enige die iets aan de toekomst kan doen is jij zelf sarah!!

mijn teergeliefde moeder deed aan die onzin!!
Ze voorselde liefst van al de dood aan haar beste vriendinnen!!
Doe er niet aan mee!!
Wees sterker en slimmer dan dit!!

tegenslagen en klappen krijgen horen bij het leven!!
het maakt uiteindelijk de persoon die je word...
je bent nog vrij jong, en het leven is tot hier toe messchien mild voor je geweest...
Maar de raad gaan zoeken van zulke vuile bedriegers gaat je niet helpen, integendeel!!
iedere vrouw en zeker moeder, is sterk genoeg om zelf haar toekomst onder handen te nemen, en het te veranderen!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 08 mar 2005, 13:27

Ik ben al eens naar een paranormale beurs geweest en heb eens voor de lol mijn toekomst laten voorspellen. En ik zweer het je, die vrouw voorspelde dat ik in 2003 zou bevallen. Het was toen 1999, ik kende Guy nog niet. Ik vond het ook wat mal en ben het vergeten. Tot ik in 2003 te weten kwam dat ik zwanger was. Toen dacht ik er ineens aan.
Die vrouw had ook wat andere dingen voorspeld maar die zijn niet uitgekomen. Ik geloof dus ook niet alles.

Maar deze keer wil ik geen toekomst, ik wil wat meer te weten komen over mezelf.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 mar 2005, 13:42

De enige persoon die sarah kent, is sarah !!
Ik denk dat jij gewoon beter wat meer in jezelf moet wroeten!!
En al die kaartlegster heeft gezegd dat jij ging bevallen in 2003, dan zou het sterk kunnen dat je onderbewustzijn alles heeft gedaan om dat te
laten gebeuren!!
Sorry hoor dat ik zo bot ben, maar ik heb met mijn eigen ogen gezien
wat dat soort mensen van kwaad kan aanrichten in een leven!!
natuurlijk als jij zeker bent van jezelf dat jij iemand anders, en dan nog bedriegster om je te kunnen helpen, doe dan maar!!

Wat ik je aanraad is een beetje afstand te nemen van de buitenwerld, en een beetje meer bezig te zijn met jezelf!!
Goed naadenken, en goede beslissingen nemen zijn wat je nodig hebt!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 08 mar 2005, 13:45

janewaye schreef: Wat ik je aanraad is een beetje afstand te nemen van de buitenwerld, en een beetje meer bezig te zijn met jezelf!!
Goed naadenken, en goede beslissingen nemen zijn wat je nodig hebt!!



Ik zou zoooooooooo graag eens helemaal alleen willen zijn. Om eens mijn gedachten op orde te zetten. Maar met ons Lani gaat dat niet, Guy is ook bijna altijd thuis en ik heb geen rijbewijs. Ik wil echt waar eens afstand nemen maar niemand laat het me toe. Soms heb ik het gevoel dat alles tegelijk op me afkomt en ik alles in mijn eentje moet oplossen. Als ik eens over mijn zorgen en/of problemen wil praten, worden die van tafel geveegd.
Ik word er moedeloos van!


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 mar 2005, 13:48

Hey Sarah,

Als ik jou was, dan zou ik toch ook niet op een kaartlegster vertrouwen.. Misschien is het beter om met iemand een paar goeie gesprekken te hebben om zo jezelf beter te leren kennen. Ik weet dat ik zo een 6, 7 jaar geleden serieus in de knoop lag met vanalles en nog wat en ik ben toen gewoon een paar keer gaan praten met een sociaal werkster om alles op een rijtje te krijgen.. Een buitenstaander heeft er soms een beter zicht op! En sinds toen ben ik veel zekerder geworden van mezelf en heb ik ook veel over mezelf geleerd.

Zit je vooral met jezelf in de knoop? Of hoop je dat die kaartlegster dingen gaat voorspellen en zo beslissingen van je gaat beïnvloeden?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 08 mar 2005, 13:50

Dagmar schreef:
Zit je vooral met jezelf in de knoop? Of hoop je dat die kaartlegster dingen gaat voorspellen en zo beslissingen van je gaat beïnvloeden?


Ik zit echt met mezelf in de knoop.
Ik wil geen voorspeller. Ik zie soms het bos door de bomen niet meer. Ik heb het gevoel dat heel mijn leven me ontglippen is.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 mar 2005, 14:03

Sarah schreef:
janewaye schreef: Wat ik je aanraad is een beetje afstand te nemen van de buitenwerld, en een beetje meer bezig te zijn met jezelf!!
Goed naadenken, en goede beslissingen nemen zijn wat je nodig hebt!!



Als ik eens over mijn zorgen en/of problemen wil praten, worden die van tafel geveegd.
Ik word er moedeloos van!
ja maar dat gaat ook niet hoor!!
Doe zoals ik, als er niet naar mij word geluisterd gaa ik staken of in het ergste geval roep ik de longen uit mijn lijf!!
Wat ik wil zeggen, is dat je problemen ook moeten worden opgelost en dat er ook naar je geluisterd moet worden!!
Ik vind dat jij daar even veel recht op hebt als ,gelijk wie onder ons!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 mar 2005, 14:06

Als het echt met jezelf is dat je in de knoop zit, dan raad ik je aan om eens een snipperdag te nemen.. Laat Guy voor Lani zorgen en ga iets leuks doen met een vriend/in. Als het de eerste keer is dat je Lani alleen bij Guy zou laten, ga je je natuurlijk zorgen maken (ik weet nog de eerste keer dat ik Mila bij Filip liet), maar je moet ook af en toe eens tijd maken voor jezelf! En vooral praten, praten en nog eens praten.. Als Filip niet reageert op mijn "klachten" dan nodig ik een vriendin uit en klaag ik eens goed tegen haar.. En zij beaamt alles natuurlijk.. Binnenkort ga ik Mila en Karsten eens bij Filip laten en dan ga ik iets drinken met een vriendin om rustig op mijn gemak bij te praten.. Natuurlijk ga ik mij zorgen maken, maar ik weet in mijn binnenste wel dat Filip dat ook kan! Dus gewoon eens een dagje, of een halve dag voor jezelf nemen! Dat doet echt wonderen!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 08 mar 2005, 14:09

Normaal ga ik overmorgen weg met een vriendin. Maar Lani gaat mee omdat Guy naar de bank moet enzo.
Maar die vriendin heeft ook kindjes, dus denk ik dat ik geen last ga hebben van Lani.
En ja, misschien kan ik ook eens flink babbelen en klagen. Hopelijk luisterd zij wel.


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”