Man van 91 studeert af in de rechten
Moderators:Welcome, mell, Moderators
Een 91-jarige Australiër is zaterdag afgestudeerd in de rechten aan de universiteit van New England. De man, Allan Stewart, deed slechts vierenhalf jaar over de studie, die normaal zes jaar duurt.
"Er bestaat een uitdrukking in het recht, namelijk dat 'tijd van wezenlijk belang is"', zei hij in een maandag door de universiteit vrijgegeven verklaring. "Ik denk dat als ik er langer over had gedaan ik de studie misschien niet had afgemaakt."
Stewart vond het leren gebruiken van internet de grootste uitdaging tijdens zijn studie, zei hij, omdat hij geen enkele ervaring had met computers.
BRON: Het Laatste Nieuws on-line
"Er bestaat een uitdrukking in het recht, namelijk dat 'tijd van wezenlijk belang is"', zei hij in een maandag door de universiteit vrijgegeven verklaring. "Ik denk dat als ik er langer over had gedaan ik de studie misschien niet had afgemaakt."
Stewart vond het leren gebruiken van internet de grootste uitdaging tijdens zijn studie, zei hij, omdat hij geen enkele ervaring had met computers.
BRON: Het Laatste Nieuws on-line
je leert voor jezelf hè - ik hoop ook nog zo oud te worden zenne, da tik nog vanalles kan blijven doen. 'k Heb in de avondschool voor Russisch nog samengezeten met een man van 80 en ene van 81 en diene van 81 was moderner dan de 60ers uit die groepsandy schreef:Je bent nooit te oud om te leren zeggen ze dan![]()
Maar wat gaat hij nu met zijn verworven kennis doen??

da! Ge weet dat toch hè dat ik Duits-Russisch gestudeerd heb en ik heb dat in de avondschool wat onderhouden ... en een keertje zelf gegeven voor mijn stages lerarenopleiding ookKatia schreef:russisch???????

Soit, dien ouwe pee van 81 vond de muziek van dEUS ook super en hij leerde al jaren Russisch dus 't was echt een speciaal meneerke