Nieuwe aanslagen verijdeld

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

sandy
Moderator
Nieuwe aanslagen verijdeld

Bericht door sandy » 10 aug 2006, 20:38

Ik vraag me meer en meer af waar het naartoe gaat met onze wereld :?: :?: Vandaag hebben ze blijkbaar maar nipt bomaanslagen op 10 vliegtuigen kunnen verhinderen. De daders zouden werken met vloeibare explosieven en die dan verstoppen in de handbagage.
Alle vluchten van en naar Heatrow waren geannuleerd.
Het is begonnen op 11/9, maar waar eindigd het :?: :?:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 11 aug 2006, 09:48

dáárom neem ik dus nooit een vliegtuig he... (Maar dat was voor 11/9 ook al zenne :wink: )

ik zie hier geen einde aan komen, nooit nie :( helaas... er blijven toch altijd nieuwe Bushes en Bin Ladekes bijkomen :evil:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 11 aug 2006, 10:50

Het is misschien raar om zeggen maar ik wil er zo weinig mogelijk bij stil staan. Toen ik het gisteren hoorde op het radionieuws, was ik toch wel effie stil.... al 21 mensen opgekapt - verschillende vliegtuigen in de lucht doen ontploffen :shock:
De gewone mens zou weer het slachtoffer worden en meneer Bush en Blair zitten nog altijd veilig in hun ivoren toren en Bin Laden in zijn grot!
Ik wil dus liever niet al te veel denken aan wat ons nog te wachten staat.

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 11 aug 2006, 15:34

wist weer van niks en ik ga er geen vluchten om laten want voor 't zelfde geld doen ze leders aanslagen .... Trouwens: wat was er met die babymelk??? ik heb er niks van gezien maar hoorde van een collega dat er iemand die fles babymelk moest voorproeven om te zien of dat geen camouflage was voor iets schadelijks blijkbaar :shock: :? :?:
Afbeelding
Afbeelding

Keppebolle
Moderator
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 11 aug 2006, 15:38

Gelukkig hebben ze de daders en hebben ze het op tijd ontdekt want het was voorzien voor 15 augustus (O.-L.-V.- Hemelvaart) de vliegtuigontplofingen.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 11 aug 2006, 16:16

bioMam schreef:wist weer van niks en ik ga er geen vluchten om laten want voor 't zelfde geld doen ze leders aanslagen .... Trouwens: wat was er met die babymelk??? ik heb er niks van gezien maar hoorde van een collega dat er iemand die fles babymelk moest voorproeven om te zien of dat geen camouflage was voor iets schadelijks blijkbaar :shock: :? :?:
Het ging dus over vloeibare explosieven en die zouden kunnen in babymelk zitten. Daarom moesten de ouders voorproeven.
t'Ja, ergens begrijp ik dat wel, ze kunnen en mogen niets uitsluiten...
Afbeelding
Afbeelding

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 11 aug 2006, 16:43

sandy schreef:
bioMam schreef:wist weer van niks en ik ga er geen vluchten om laten want voor 't zelfde geld doen ze leders aanslagen .... Trouwens: wat was er met die babymelk??? ik heb er niks van gezien maar hoorde van een collega dat er iemand die fles babymelk moest voorproeven om te zien of dat geen camouflage was voor iets schadelijks blijkbaar :shock: :? :?:
Het ging dus over vloeibare explosieven en die zouden kunnen in babymelk zitten. Daarom moesten de ouders voorproeven.
t'Ja, ergens begrijp ik dat wel, ze kunnen en mogen niets uitsluiten...
euh en als een ander dat er nu heeft ingeieperd ??? ik zou als ouder ni scheutig op dat "proefje" zijn - stel dat er iets in had gezeten en dat kind zijn mama / papa ziek (of erger) seg? Kunnen ze dat dan ni onder een microsoop leggen of zo? Is toch ook hygi¨nischer lijkt mij ... maar ja, gelukkig geef ik BV hè :lol: en ik moe(s)t ook ni met een vliegtuig.
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 11 aug 2006, 21:53

Ik begrijp je redenring wel biomam, maar ze kunnen moeilijk het risico nemen om een gans vliegtuig te laten ontploffen als ze het kunnen voorkomen hadden.
Het is altijd dubbel...
Het is bijna 5 jaar geleden dat die aanslagen werden gepleegd op de WTC torens en ik weet nog precies wat ik die dag deed.
Ik heb een jaar of zo na de feiten een reportage gezien over 2 jonge mannen die een reportage maaktten over de New-Yorkse brandweer. Op één van hun laatste draaidagen, was het 11/9 en zijn ze meegeweest toen ze opgeroepen werden. Uniek beeldmateriaal heb ik toen gezien en daar weet ik nog veel van. Daar sta ik echt bij stil...
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”