Bekende Wereld-kindjes

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:
Bekende Wereld-kindjes

Bericht door fozke » 22 jun 2006, 20:18

Niet alleen BV's krijgen kindjes, ook andere beroemdheden doen goed hun best!
Dus ook hier een lijstje van proberen te maken !!
Laatst gewijzigd door fozke op 24 jun 2006, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 22 jun 2006, 20:18

- dochter voor Katie holmes en Tom Cruise - Suri
- dochter voor Angelina jolie en Brad Pitt - Shiloh Nouvel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 22 jun 2006, 20:24

britney spears..geen idee wanneer,maar ze word ook voor de tweede keer moeder
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 22 jun 2006, 20:24

REEDS BEVALLEN:
- Brooke shields (actrice) - 2de dochter: Grier Hammond
- Gwen Stefani (zangeres) - zoontje: Kingston james McGregor

WORDT VERWACHT:
- Britney Spears - 2de kindje
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 22 jun 2006, 20:36

REEDS BEVALLEN:
- Geri Halliwell (ex-spice girl) - dochter Bluebell Madonna
- Rachel Weisz (actrice uit bv the mummy) - zoontje, naam weet ik niet
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 29 jun 2006, 09:59

Anna Nicole Smith verwacht ook haar 2de kindje
weet niet juist wanneer.
Zij is 38 en heeft reeds een zoon van 20 jaar.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 07 jul 2006, 13:15

Russel Crowe is vader geworden van een zoontje: Tennyson
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 07 jul 2006, 13:30

mooie naam :shock:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 07 jul 2006, 15:56

nog nooit gehoord!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 07 jul 2006, 16:00

volgens mij grabbelen die in het zakje van Scrabble, en als er iets spreekbaar uitkomt, dan nemen ze dat als naam :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 07 jul 2006, 16:07

ja lena, denk dat onderhand ook hoor!!
en Katia... misschien een idee voor als het een jongetje is?!
troia en tennyson?!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 07 jul 2006, 18:07

Lena schreef:volgens mij grabbelen die in het zakje van Scrabble, en als er iets spreekbaar uitkomt, dan nemen ze dat als naam :?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 11 jul 2006, 22:20

goortjes schreef:ja lena, denk dat onderhand ook hoor!!
en Katia... misschien een idee voor als het een jongetje is?!
troia en tennyson?!
nee hoor, we hebben de jongensnaam al (en meisjesnaam ook)

Katia

Bericht door Katia » 11 jul 2006, 22:22

weet niet of ze er al tussenstaan:

Rachel Weisz is bevallen van een zoon.
Sophia Coppola en rockzanger Thomas Mars verwachten in november hun eerste kindje.
Laetitia Casta verwacht in september haar 2e kind.
Mark-paul Gosselaar en z'n vrouw hebben een dochter erbij : Ava Lorenn
Kobe Bryant en vrouw Vanessa hebben een tweede dochter gekregen : Gianna Maria
Shaquille O'neal heeft zijn vrierde kindje kunnen verwelkomen : Me'arah Sanaa
Don Johnsson en vrouw Kelley zijn de gelukkige ouders geworden van Deacon
Dave Grohl (foo fighters) en Jordyn Blum hebben een dochtertje : Violet Maye
Woody Harrelson en zijn vrouw Laura hebben een derde dochter gekregen : Makani Ravello

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 17 jul 2006, 07:01

Oscar Freire, renner in de Tour de france nu, is papa geworden van een zoon, Marcos!!!
Hij was dus niet bij de bevalling en zal nog een weekje moeten wachten
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 17 jul 2006, 13:04

Gezinsuitbreiding voor Tobey Maguire

AMSTERDAM - Acteur Tobey Maguire (31) wordt vader. Samen met zijn verloofde Jennifer Meyer verwacht de Spider-Man zijn eerste kind.

Hoewel al maandelang de geruchten de ronde deden dat er een baby op komst is, heeft de zwangere Jennifer nu pas het blije nieuws bevestigd tegenover de Amerikaanse krant USA Today.

"Laat ik zeggen dat dit de beste tijd van mijn leven is. Ik ben met mijn hoofd in de wolken wolken. Ik ga trouwen, start een gezinnetje en heb goede vrienden om mij heen", aldus een dolgelukkige Jennifer, die aan het einde van dit jaar is uitgerekend.

Katia

Bericht door Katia » 17 jul 2006, 13:06

yulia van tATu ook terug zwanger van haar 2e

Katia

Bericht door Katia » 19 jul 2006, 18:07

Dochter voor schrijfster Bridget Jones

Helen Fielding, de bedenker van Bridget Jones, is moeder geworden van haar tweede kind. De 48-jarige auteur schonk het leven aan een meisje van ruim zes pond.


Helen Fielding, de bedenker van Bridget Jones, is moeder geworden van haar tweede kind. Dat heeft het Britse persbureau Reuters gemeld. De 48-jarige auteur schonk zondag het leven aan een meisje van ruim zes pond. De baby heeft nog geen naam gekregen. Fielding en haar vriend Kevin Curran hebben al een 2-jarig zoontje, Bash.

De Britse Fielding werd bekend met haar romans over de alleenstaande dertiger Bridget Jones. In 1996 verscheen 'Bridget Jones's diary', dat in 2001 werd verfilmd met Renée Zellweger in de hoofdrol. Ook het tweede deel van de Bridget Jones-trilogie, 'The Edge of reason', werd verfilmd.

Kevin Curran is scriptschrijver, onder meer voor de animatieserie 'The Simpsons' en de televisieserie 'Married with children'.

Bron: Novum

Katia

Bericht door Katia » 26 jul 2006, 00:11

Singer Kelly Rowland Announces Pregancy

The former member of the best selling female group of all time has announced that she is pregnant. She was interviewed with AMG, and confirmed that she was indeed 2 months pregnant. Rumors have been circulating through the media about her being pregnant but was never confirmed until today. She says " It was definately a suprise! Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year". She also told AMG that it will be pushed back to end of 2007, or beggining of 2008.
de dees dus:
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 26 jul 2006, 00:12

En ook Gillian Anderson van de X-files.

X-Files star star Gillian Anderson is pregnant just three months after splitting from her husband.

The actress, 37, has told friends she is expecting a baby following her separation from documentary-maker Julian Ozanne, her second husband.

Friends said she made the announcement after passing the 12-week mark, when the chance of hitting problems in the pregnancy drops significantly.

Miss Anderson, who already has an 11-year-old daughter from her first marriage, split from Mr Ozanne in April, 16 months after their lavish Kenyan wedding in December 2004.

The pair had enjoyed a whirlwind romance and their wedding was held on the remote island of Lamu.

Miss Anderson is now reported to be dating wheelclamping firm director Mark Griffiths. The 34-year-old businessman, who operates his lucrative private clamping company from an industrial estate in North London, was previously linked with former Spice Girl Geri Halliwell.

Last month Mr Griffiths, who used to live close to Miss Anderson's marital home in Notting Hill, West London, moved into her new £3million home in nearby Holland Park.

The couple are also said to have enjoyed a holiday to California with Piper, Miss Anderson's daughter by her first husband, Canadian television art director Clyde Klotz. The actress's marriage to Mr Ozanne broke down shortly after The Mail on Sunday revealed she had a bizarre alcohol-fuelled outburst on a flight in January this year.

At the time fellow passengers told how Miss Anderson had aimed an extraordinary four-letter tirade at a fellow traveller on a flight from Sri Lanka to London.

One passenger said: "She was abrasive and aggressive and was slurring...the crew continued to serve her wine. She was not attractive, she reminded me of a 35-year-old spinster."

Chicago-born Miss Anderson, who shot to international fame as Agent Dana Scully alongside David Duchovny's Fox Mulder in the hit Nineties TV series X-Files, has had a colourful love life. Her marriage to Mr Klotz was as short-lived as her second. The actress left Mr Klotz in 1996 after two years, saying: "I've outgrown him. He bores me."

Miss Anderson has had recent professional success, having been nominated both for a Bafta and an American Emmy for her portrayal of Lady Dedlock in the BBC's adaptation of Charles Dickens's Bleak House.

Last year she starred alongside comedian Steve Coogan in the hit British film A Cock And Bull Story.

When The Mail on Sunday asked Mr Ozanne if his former wife was pregnant he declined to comment.

Asked the same question, a spokesman for the actress sent an e-mail stating: "It is not our policy to comment on a client's private life. We know, however, that you would like to congratulate her on her Emmy nomination for Bleak House and great continued professional success."

Katia

Bericht door Katia » 26 jul 2006, 00:15

Katia schreef:
Singer Kelly Rowland Announces Pregancy

The former member of the best selling female group of all time has announced that she is pregnant. She was interviewed with AMG, and confirmed that she was indeed 2 months pregnant. Rumors have been circulating through the media about her being pregnant but was never confirmed until today. She says " It was definately a suprise! Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year". She also told AMG that it will be pushed back to end of 2007, or beggining of 2008.
de dees dus:
Afbeelding

"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year"

ik vraag mij eigenlijk af wat er belangrijker is?
precies of ze heeft er spijt van dat ze zwanger is, want nu moet ze haar album uitstellen :roll:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 02 aug 2006, 16:49

oeps ik moest het bij Vlamase kindjes posten: even verzet ...
Laatst gewijzigd door bioMam op 02 aug 2006, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 02 aug 2006, 16:51

sterretje schreef:britney spears..geen idee wanneer,maar ze word ook voor de tweede keer moeder
jaja en ze heeft den oudste eens lelijk laten vallen :shock: naar 't schijnt - hoewel het nogal een onbevestigd verhaal is ...
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 14 aug 2006, 17:48

wordt dat lijstje nog geupdated?

anders hier nog een paar:

zwanger:

- Halle Berry
- Kerry Katona
- Stella McCartney
- Pamela Anderson
- Tori Spelling
- Brooke Burke en David Charvet
- Bryce Dallas Howard


bevallen:

- Trijntje Oosterhuys: zoontje Marijn
- Steve Olfers: zoontje Yamano
- Fred Savage: zoontje



toch niet zwanger
:roll:

- Kelly Rowland

Katia

Bericht door Katia » 14 sep 2006, 22:28

volgens http://zwangerschap.headliner.nl/ (heel handige site) is Britney Spears bevallen van een 2e zoontje (en ik sta verbaast dat niemand het hier al geschreven heeft :lol: )

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 14 sep 2006, 22:47

Daar had ik nog niets van gehoord of gelezen

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 15 sep 2006, 08:37

Ik ook niet en idd die site is wel handig.
Staat al tussen mn favorieten nu :)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 15 sep 2006, 13:13

Katia schreef:volgens http://zwangerschap.headliner.nl/ (heel handige site) is Britney Spears bevallen van een 2e zoontje (en ik sta verbaast dat niemand het hier al geschreven heeft :lol: )
en het manneke heet: Sutton Pierce Federline.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 15 sep 2006, 15:52

Lena schreef:
Katia schreef:volgens http://zwangerschap.headliner.nl/ (heel handige site) is Britney Spears bevallen van een 2e zoontje (en ik sta verbaast dat niemand het hier al geschreven heeft :lol: )
en het manneke heet: Sutton Pierce Federline.
schoon, vree schoon :roll:

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 15 sep 2006, 21:05

Muisje schreef:
Lena schreef:
Katia schreef:volgens http://zwangerschap.headliner.nl/ (heel handige site) is Britney Spears bevallen van een 2e zoontje (en ik sta verbaast dat niemand het hier al geschreven heeft :lol: )
en het manneke heet: Sutton Pierce Federline.
schoon, vree schoon :roll:
:lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”