bekende Vlaamse kindjes

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 dec 2007, 08:59

ah ja???? dat heb ik nog niet gehoord
haar schoondochter wel, dat is zopas nog bekend gemaakt
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 05 dec 2007, 09:04

ja blijkbaar...wendy is zwanger... :?

als ik dit hier gelezen had, kon ik het niet laten om direct is tee gaan kijken op haar officiële site, en daar staat het al aangekondigd...16w ver is ze al ongeveer voor midden mei als ik goed kan tellen :shock: :shock: en katrijn zou ook in mei bevallen... :shock: :shock: :?

Allé ik zou het toch niet echt willen meemaken, schoon-dochter en schoon-ma tesamen :? en dan nog blijkbaar in dezelfde maand :shock: nee dank u...
Kunnen nog een korting krijgen voor groepsbevalling...
Laatst gewijzigd door jenny op 05 dec 2007, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 05 dec 2007, 09:16

Ook net gehoord :?.
3 kinderen bij 3 verschillende mannen, zei m'n collega net.

Franske heeft z'n besten gedaan :roll:.
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 dec 2007, 09:16

ik lees het net ook op het site van het nieuwsblad
't is daarmee dat dat huwelijk uitgesteld is zeker....

eerlijk gezegd zou ik op die leeftijd niet meer zwanger willen zijn hoor....
het geeft toch veel meer risico's....
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 05 dec 2007, 09:27

ik zou het risico toch ook niet meer nemen op 47 jaar...pffff...

ge kunt er toch ook niet meer van genieten, het risico is veel te groot dat dat boeleken iets heeft, waarom dan zo'n gevaar lopen als je weet dat je het kan verhinderen...en dan te denken dat dat boelekenn een mama gaat hebben van 65jaar op zijn 18de...

daaraan denk ik dus hé...ik wil een tamelijke jonge mama zijn...iemand die dat kind nog kan begrijpen en volgend...want na een bepaalde ouderdom begrijp je die jonge gasten toch niet meer, enfin wil je ze niet meer begrijpen :lol: ... en Clément is er ook nog, t'is niet dat hun huis leeg is......

Voor mij is dit gewoon gebaseerd op stunten, op het doen praten over, en t'is hen nog gelukt ook :lol:

Maar ja, iedereen zijn ding, maar dit is toch mijn ding niet...


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 05 dec 2007, 10:08

Stephanie Planckaert is bevallen

wo 05/12/07 - Stephanie Planckaert (18), de dochter van ex-wielrenner Eddy Planckaert, is maandag bevallen van een zoontje Mageno.
De baby weegt net geen 4 kilo en is 50 cm lang. Stephanie en haar vriend Christopher Timmermans (21) hebben al een dochtertje van 2, Iluna. Beide kinderen hebben een verwijzing naar de maan in hun naam.
Voor Eddy Planckaert en zijn vrouw Krista is het hun 3e kleinkind. Zoon Francesco (25) en zijn vriendin Magali (22) verwachten intussen ook een 2e kind. Hun zoon heet Devon (1).

De lotgevallen van de familie zijn te volgen in een realityshow op VTM "De Planckaerts".


(vrt nieuwssite)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 05 dec 2007, 10:20

amai ,die wendy van wanten ,
ik vind dat er toch echt een beetje over ... :?
sorry kan het gewoon niet laten om te zeggen ,ze is 47 ik hoop voor haar ,dat er geen complicaties komen bij het kindje ...dat is toch echt al een risico volgens mij ....om dan nog een kind op de wereld te zetten... niet dat ik iets heb tegen mensen die laat een kinderwens hebben... maar 47 jaar dat vind ik toch wat laat ...maar ja de media he !! :roll:

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 05 dec 2007, 10:35

o my god, is die terug zwanger? Die gaat blijven in de pampers zitten tot ze oud is
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 05 dec 2007, 11:14

mieke1983 schreef:o my god, is die terug zwanger? Die gaat blijven in de pampers zitten tot ze oud is
Volgens het geen ik al gehoord en gelezen heb heeft ze nooit de pampers van haar zonen ververst.
Dus zal dat een jobke worden voor frans zeker. :roll:
Hoe dan ook,op haar leeftijd vind ik het ook niet zo best meer om zwanger te worden omwille van de risico's.
Maar aan de andere kant,elk zijn leven hé.

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 05 dec 2007, 11:39

Ja ja Flinke Franske heeft fermkes zijn best gedaan!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 dec 2007, 11:50

voor wanneer was stephanie planckaert uitgerekend?
ik dacht dat dat nog eventjes ging duren, want ze moest nu zeker goed rusten....
maar blijkbaar aan het gewichtje te zien, zal ze toch niet te vroeg bevallen zijn hé :lol:
'k zal er zelf wel weer naast gezeten hebben! :roll: :oops: :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 dec 2007, 12:41

Stephanie was uitgerekend voor eind november, begin december.
Ik ben blij voor haar dat het goed is gegaan deze keer!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 05 dec 2007, 12:45

een dikke proficiat voor Stephanie :D
wel ne naam waar ik nog nooit van gehoord heb :?

ben al benieuwd wat een naam dieje van Wendy gaat krijgen: om ter gekst is het tegenwoordig, maar goed dat die van de pfaffs geen meer maken :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 05 dec 2007, 15:33

Fransken junior zeker... Naar zijn twee eigen dochters kijkt hij niet meer om naar 't schijnt en nu maakt hij der nog ne nieuwe bij... En ze kunnen zeggen wat ze willen, maar zet dat Clementke eens naast die tweeling van prins Laurent hé: twee druppels water. En de villa van Laurent noemt villa Clementine: ook toevallig, niet? ik denk er het mijne van...
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 05 dec 2007, 19:11

heb het oo gehoord en sorry hoor maar vind het onverantwoord op die leeftijd!! ieder zijn keuze maar het houdt wel degelijk gezondheids risicos in voor moeder en kind!! alle ja ze gaat ongeveer samen met haar schoondochter bevallen dus dan word dat kindje nonkel of tante van een even oud kindje en van een ouder kindje(anna-lucia) :shock:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

wendy

Bericht door Aicha » 06 dec 2007, 10:01

Heb in een ander topic ook al gereageerd maar wat er mij opvalt als je naar dat programma kijkt is dat Franske precies haar knechtje is. Doe eens dit, doe eens dat, ga je vandage niets meer doen?, de hal moet nog ne keer geschilderd....... Is jullie dat nog niet opgevallen? :roll:

En wat haar leeftijd betreft heb ik ook het gevoel dat ze voorts jong wil blijven! Kheb daar niets op tegen maar vind dat sommige van haar tenuetjes niet ech meer passen bij haar leeftijd, ook al mag ze zeker niet klagen over haar figuur.
Misschien daarmee dat ze ook nog een kindje wilt???

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 dec 2007, 12:51

Dat is mij ook al opgevallen: dat Frans haar knecht is!
En altijd maar, echt in elke aflevering, zit die te zagen over haar gang die nog moet geschildert worden.... :roll:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 07 dec 2007, 12:09

hij ligt goed onder de sloef

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 07 dec 2007, 20:39

Alfredje schreef:Naar zijn twee eigen dochters kijkt hij niet meer om naar 't schijnt
Uit betrouwbare bron: dat is een feit.
Iedereen doet natuurlijk wat hij wilt maar persoonlijk vind 'k dat redelijk onverantwoord op zo'n late leeftijd. Hoop dat alles goed gaat natuurlijk maar gewoon.
Allé, als dat kindje naar de peuterklas zal gaan, zal de mama 50 jaar zijn. Kweet nie zu :roll:. En gelijk femmie schreef: de kindjes van haar schoondochter Katrijn, zullen 'tante' of 'nonkel' moet zeggen tegen haar eigen kindje. Leg dat maar eens uit aan een kind.
Maar gewoon, tis een compleet circus vind 'k.
't Zal wel dat franske onder de sloef ligt, hij heeft nieks anders. Of heeft hij na het full-time 'keppe-schatje-zoetje-bolleke etc' prevelen ook nog een andere job? Ik heb de vorige uitzending ne keer geteld hoeveel keer dat ze elkaar liefkozen en 'k zat in 1 aflevering aan 50 streepkes :lol:.
Ach ja, het is een typetje he, 'Wendy Van Wanten' dus ja, dat hoort er allemaal bij zeker...
En ivm dat voorts jong blijven, zoals Aicha zei: ze was te gast bij Alloo live deze week. Zo jong zag ze er absoluut niet uit op tv, die close-ups :shock:.
En nu ga 'k mij er niet meer druk in maken :roll:.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 07 dec 2007, 21:50

babz schreef:
Alfredje schreef:Naar zijn twee eigen dochters kijkt hij niet meer om naar 't schijnt
Uit betrouwbare bron: dat is een feit.
Iedereen doet natuurlijk wat hij wilt maar persoonlijk vind 'k dat redelijk onverantwoord op zo'n late leeftijd. Hoop dat alles goed gaat natuurlijk maar gewoon.
Allé, als dat kindje naar de peuterklas zal gaan, zal de mama 50 jaar zijn. Kweet nie zu :roll:. En gelijk femmie schreef: de kindjes van haar schoondochter Katrijn, zullen 'tante' of 'nonkel' moet zeggen tegen haar eigen kindje. Leg dat maar eens uit aan een kind.
Maar gewoon, tis een compleet circus vind 'k.
't Zal wel dat franske onder de sloef ligt, hij heeft nieks anders. Of heeft hij na het full-time 'keppe-schatje-zoetje-bolleke etc' prevelen ook nog een andere job? Ik heb de vorige uitzending ne keer geteld hoeveel keer dat ze elkaar liefkozen en 'k zat in 1 aflevering aan 50 streepkes :lol:.
Ach ja, het is een typetje he, 'Wendy Van Wanten' dus ja, dat hoort er allemaal bij zeker...
En ivm dat voorts jong blijven, zoals Aicha zei: ze was te gast bij Alloo live deze week. Zo jong zag ze er absoluut niet uit op tv, die close-ups :shock:.
En nu ga 'k mij er niet meer druk in maken :roll:.
Ik had het over haar manier van zich te gedragen en de soort kledij die ze draagt! heb ook een stukske gezien van dat programma en als je ze van dichtbij ziet kan ze haar leeftijd (qua gezicht, hals en handen) echt niet loochenen é :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 08 dec 2007, 19:16

Dat valt mij ook op dat ze veel zoete woordjes gebruiken. Ik doe dat nu soms eens bij Filip "hé keppe".
Dan beginnen we allebei te lachen of kijkt de familie ons raar aan.... :lol: dan zeggen we vanwaar we het halen.
Dat is zo een ganse dag door, keppe dit, keppe dit, zoet dat.... :roll:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 08 dec 2007, 19:32

volgens mij zijn ze gewoon een toneelstukske aan het opvoeren ,dat hou je toch niet hele dagen vol .....dat keppe en schatteke gedoe ...maar ik denk dat ge alles met een grote korrel zout moet nemen ...heel die Soap

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 08 dec 2007, 21:07

En toch, er zouden hier nog camera's mogen rondhangen, ik zou Filip niet de ganse dag keppe kunnen noemen.
Dat Wendy een rolletje speelt, dat zou nog kunnen, maar Frans?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 08 dec 2007, 23:39

ocharme dieje man dieje heeft dan wel de slechtste rol van heel het scenario gekregen!! dan hoop ik dat hem er goed voor betaald word :lol: :lol: :lol:
die is gewoon media geil en nu ze weet da haar zang carriere ten einde aant gaan is en ze ne man heeft gevonden wil ze hier mee in de media komen e ah ja wa anders!! amaai den dag da ni meer op de tv mag komen zit die in een zware depressie :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 09 dec 2007, 10:08

Aicha schreef:Ik had het over haar manier van zich te gedragen en de soort kledij die ze draagt!
Aja, zover had 'k nog niet gedacht :D.
Afbeelding

Gebruikersavatar
EvytjeuH
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jul 2007, 13:42
Locatie:St Job In't Goor

Bericht door EvytjeuH » 09 dec 2007, 12:10

Stephanie Planckaert is maandag bevallen van een zoontje dat de naam Mageno heeft gekregen. De baby weegt net geen 4 kilo en is 50 cm lang.

Devon, het zoontje van Francesco Planckaert en zijn vriendin Magali is bijna anderhalf. Magali is momenteel ook in verwachting van een tweede kindje.
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”