Veertienjarig meisje sterft onder trein

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21
Veertienjarig meisje sterft onder trein

Bericht door kyrodu » 23 mei 2006, 13:24

Veertienjarig meisje sterft onder trein

AARSELE - Een tragisch ongeval heeft gisteren het leven gekost aan de veertienjarige Neli D. Het ongeval gebeurde toen Neli om 16.50 uur in Aarsele van de trein uit Gent stapte en de spoorweg overstak. Daarbij werd ze gegrepen door de trein die uit Tielt kwam.

Neli D. heeft de Bulgaarse nationaliteit en woonde pas sedert eind vorige maand in België.

,,Haar vader was al langer in België en pas eind april zijn ook Neli en haar zusje naar Aarsele verhuisd'', getuigt haar Aarseelse stiefmoeder Veerle Langeraet.

Samen met haar 13-jarige zusje liep Neli school in Gent om er Nederlands te leren. ,,Elke dag stapten ze in Aarsele samen op de trein maar gisteren was haar zus ziek en bleef thuis. Het was de eerste keer dat Neli alleen de trein nam.'' Vermoed wordt dat het meisje naar muziek aan het luisteren was op haar MP3-speler en dat ze daardoor de aankomende trein niet heeft opgemerkt.

De politie en de MUG kwamen ter plaatse om de ouders van het slachtoffer op te vangen.

Het ongeval deed zich voor tijdens het piekuur en zorgde voor grote verkeershinder. Meer dan twee uur waren beide spoorlijnen versperd. Er werden bussen ingelegd om de treinreizigers tussen Deinze en Tielt te vervoeren tot de parketmagistraat de toelating gaf om de sporen weer te gebruiken. De bestuurster van de aanrijdende trein was in shock en werd door een collega vervangen. (ICR)


23/05/2006

Dit las ik deze morgen in de e-mail krant van het nieuwsblad.
Is verdorie aan mijn achterdeur gebeurt.
Had wel sirenes gehoord enz... maar wie denkt er nu dat er een ongeluk gebeurt is aan de treinsporen.
Was er toch eventjes niet goed van.
Ook kende ik die mensen niet,maar toch,als dat op enkel meters van uw deur gebeurt,raar ze.


Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 23 mei 2006, 14:30

Eeeh ja, da moet raar doen als je die sirenes gehoord hebt, en dan 's anderendaags lees je wat er gebeurd is...

Verschrikkelijk, hè! Misschien als ze niet naar haar MP3-speler aan het luisteren was...

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 23 mei 2006, 16:17

Maar jongens toch ... :shock:
En die trein vanuit Gent is dan diegene die ik neem in Lichtervelde ... als ik terugkom van het werk ...
Pfff, das toch altijd raar als het dichter in je buurt gebeurd, anders lees je dat eens en sta je er nooit niet echt lang bij stil ...

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 23 mei 2006, 16:41

Anneliefje schreef:Maar jongens toch ... :shock:
En die trein vanuit Gent is dan diegene die ik neem in Lichtervelde ... als ik terugkom van het werk ...
Pfff, das toch altijd raar als het dichter in je buurt gebeurd, anders lees je dat eens en sta je er nooit niet echt lang bij stil ...
Is inderdaad die trein die je neemt.
Weet het,als je dat leest denk je wel eens van ja,maar als het zo dicht gebeurt sta je er wel wat langer bij stil.


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”