jongen (14) aangeklaagd wegens moord op 11-jarige

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen
jongen (14) aangeklaagd wegens moord op 11-jarige

Bericht door olli » 05 mar 2006, 19:05

Jongen (14) aangeklaagd wegens moord op 11-jarige

Slachtoffer Joe GeelingEen veertienjarige Britse jongen is officieel aangeklaagd wegens moord op een drie jaar jongere schoolgenoot, meldden Britse media zondag. De jongen was aangehouden kort nadat het stoffelijk overschot van de elfjarige Joe Geeling donderdag in een park was gevonden.

Uit de lijkschouwing is gebleken dat hij was overleden als gevolg van een groot aantal steekwonden. De verdachte - de zoon van een politieman - zou het lijk van zijn slachtoffer in een GFT-container naar een afgelegen plek in een vlak bij zijn huis gelegen park hebben vervoerd. Hij wordt maandag voorgeleid aan een rechter, deelde de politie zondag mee.

Joe Geeling uit Bury in de regio Greater Manchester verdween woensdag op weg van school naar huis. Donderdagochtend werd zijn onder takken, bladeren en bouwmaterialen verborgen lijk gevonden in een greppel in een park. Enkele uren later werd de veertienjarige jongen op school aangehouden voor verhoor. De politie gaat ervan uit dat de dader de GFT-container heeft gestolen bij een huis in de buurt om daarmee vervolgens zijn slachtoffer te vervoeren.


Het laatste nieuws 05/03/06 16u59

Ik kreeg kippevel toen ik het las!
zo jong en al een moord begaan! :shock: :shock:
waar gaat het naartoe? :shock:
Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 mar 2006, 19:34

idd :?

iets wat ik nooit zal vergeten is de zaak jamy bulger....ook daar krijg ik het nog steeds koud van!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 mar 2006, 21:05

Het eerste wat ik denk: het zal je kind maar zijn. Ik weet begot niet wat ik zou doen......
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 mar 2006, 21:10

goh,ja,wat zet zo een kind aan tot zulke daden??opvoeding,tv,achtergrond van de ouders?dat zal een eeuwig discussiepunt blijven,vrees ik....
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 05 mar 2006, 21:37

sterretje schreef:goh,ja,wat zet zo een kind aan tot zulke daden??opvoeding,tv,achtergrond van de ouders?dat zal een eeuwig discussiepunt blijven,vrees ik....
idd. en die discussie zal nooit afelopen zijn.
wees maar eens ouder/familie van slachtoffer of dader!!
voor beide partijen is het iets verschrikkelijks... ik vond het gruwelijk om het te lezen.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”