moord komt uit na bijna 2 maand

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek
moord komt uit na bijna 2 maand

Bericht door Saartje » 20 feb 2006, 12:27

Donderdag is er in Tienen een moord aan het licht gekomen. 29 december verdween een jonge twintiger uit Landen. Nu donderdag is het lichaam van de jongen gevonden in de kelder van een vriend :shock:
De buren hadden opgemerkt dat ze bezig waren een gat te graven in de tuin 's nachts en hebben de politie gebeld. Er zou een ruzie ontstaan zijn die 29e december in de woonkamer van de 19jarige jongen ('de moordenaar') en zou zijn vriend dan met messteken of zo om het leven gebracht hebben en al die tijd in de kelder verborgen hebben. En al die tijd kon hij hem niet begraven in de tuin door de bevroren ondergrond.

Ik denk dat het niet aangenaam moet geweest zijn om het lichaam te ontdekken in de kelder. Waarschijnlijk al in vergevorderde ontbinding :shock:
Het slachtoffer heeft een vriendin van 16 jaar, ze is nu 8 maanden zwanger van hem. Wat een klap moet dat wel niet zijn voor dat meisje.
Ik was er niet goed van toen ik het hoorde.


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 feb 2006, 13:10

Ik heb dat ook gelezen. Die moeder wist van niets, had ze gezegd! Ik kan dat maar moeilijk geloven. Precies of ge ruikt dat niet... :x
Dat is toch ongeloofelijk wat je de dag van vandaag allemaal hoort.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 20 feb 2006, 13:43

amai seg...

die geur alleen al en bah zoiets kunnen en dat allemaal wegens een ruzie. Echt erg en eens zo erg voor dat meisje!

ergens ben ik blij dat het nooit mensen zijn die je kent, want dan pas word je meer wakker geschud vind ik
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 20 feb 2006, 13:49

jong moederke schreef:
ergens ben ik blij dat het nooit mensen zijn die je kent, want dan pas word je meer wakker geschud vind ik

Zeg nooit, nooit. 't Komt altijd van de mensen waarvan je het het minste verwacht.

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 20 feb 2006, 14:45

ik heb dat ook gehoort!
vreselijk he!


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 feb 2006, 15:37

huiveringwekkend
Toch gek dat die moeder inderdaad niets geroken heeft
je komt vast toch wel eens in je kelder? Ik althans wel...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: moord komt uit na bijna 2 maand

Bericht door Dagmar » 23 feb 2006, 19:52

Saartje schreef:...
Het slachtoffer heeft een vriendin van 16 jaar, ze is nu 8 maanden zwanger van hem. Wat een klap moet dat wel niet zijn voor dat meisje.
Ik was er niet goed van toen ik het hoorde.
Toen ik las van de 16-jarige vriendin die 8 maanden zwanger is, begon ik een vreselijk vermoeden te krijgen.. Ik ken dat meisje dus, het is de dochter van mijn ma haar partner.. Ik had er niet echt contact mee, alleen via mijn ma hoorde ik af en toe iets (volgende week zou ik eens langsgaan om kleertjes door te geven).. Ik ben er echt niet goed van, vooral omdat mijn ma die jongen afdeed als ene die dat meisje had laten zitten.. Wie had kunnen weten dat hij haar niet zomaar laten stikken had..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 23 feb 2006, 20:16

oei oei Dagmar,
dat is niet zo leuk voor jou en je familie....
echt zielig voor dat meisje en uiteraard ook voor je mama en de vader van dat meisje!
weet niet goed wat te zeggen....
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 feb 2006, 20:29

Vooral voor haar en zijn familie.. Wij hadden daar niet zoveel contact mee.. Maar het doet toch vies.. Zaterdag is het begrafenis.. Ik overweeg om toch te gaan om haar te steunen.. (haar zus in trouwens ongeveer gelijk met haar uitgerekend, hoe kort kunnen verdriet en vreugde bijeen staan?)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 23 feb 2006, 20:31

Oei, dat is natuurlijk geen prettig nieuws! Veel sterkte voor jou en je familie...

(even ter zijde: gisteren zag ik een vriendin van mij samen met nog een groepje meisjes. 1 van de meisjes zit in de klas bij de vriendin van die jongen. Ze zei dat dat meisje 13jaar is. En een ander meisje bevestigde dit. Weet jij de leeftijd van het meisje, Dagmar?)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 feb 2006, 20:32

15.. Ze wordt in juli 16.. (dacht ik, ze is er in ieder geval al zeker 15, maar 't kan dat ze ook al 16 is)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 23 feb 2006, 20:50

verschrikkelijk...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Re: moord komt uit na bijna 2 maand

Bericht door olli » 23 feb 2006, 21:23

Dagmar schreef:
Saartje schreef:...
Het slachtoffer heeft een vriendin van 16 jaar, ze is nu 8 maanden zwanger van hem. Wat een klap moet dat wel niet zijn voor dat meisje.
Ik was er niet goed van toen ik het hoorde.
Toen ik las van de 16-jarige vriendin die 8 maanden zwanger is, begon ik een vreselijk vermoeden te krijgen.. Ik ken dat meisje dus, het is de dochter van mijn ma haar partner.. Ik had er niet echt contact mee, alleen via mijn ma hoorde ik af en toe iets (volgende week zou ik eens langsgaan om kleertjes door te geven).. Ik ben er echt niet goed van, vooral omdat mijn ma die jongen afdeed als ene die dat meisje had laten zitten.. Wie had kunnen weten dat hij haar niet zomaar laten stikken had..
Toen ik het hoorde, kreeg ik kiekevlees!
het eerste dat in me opkwam, was: rook die moeder dat dan niet?
en het tweede. die vriendin die zwanger is, ocharme! ik wens dat meisje veel sterkte toe!

xxx olli
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”