Teleurgesteld in de mensen

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 31 jan 2006, 13:25

oeps, sorry voor die winkelnaam! :lol:

Is Sete nog steeds ziekjes? Nog steeds overgeven?
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 31 jan 2006, 13:37

voor de zoveelste keer ja....

hij geneest telkens na een dagje en een week later heeft ie het weer zitten! Rijden vandaag ook naar kinderarts voor meer te weten te komen wat het kan zijn. Heb een topic geopend bij baby ..daar kan je misschien beetje volgen
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Lily
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 00:37
Locatie:Aarschot

Bericht door Lily » 31 jan 2006, 13:45

Marijke schreef:Ja de mensen zijn soms echt egoïstisch ingesteld. Ik heb van een andere zwangere vrouw gehoord dat ze op een stampvolle tram stapte en aangezien niemand haar een plaatsje wou geven, moest ze op vloer gaan zitten. Toen de tramchauffeur dit zag, stopte hij de tram en zei tegen zijn passagiers dat de tram niet verder reed indien de zwangere vrouw geen zitje krijgt aangeboden. Zelfs dan twijfelden de mensen nog en uiteindelijk was er dan toch iemand die met veel gezucht ging rechtstaan en de vrouw plaats bood.
Gelukkig was de tramchauffeur dan toch nog menselijk hé :)
Awel, ik heb dat meegemaakt! Precies hetzelfde (heb dat ooit op een ander forum verteld), en er zaten een paar madammen van 50-60 jaar nog een beetje te lachen met mijn toen ik bijna van mijne stok ging. Pfff...
Echt erg. Of mensen die zeggen 'Voor mij moest ge niet zwanger worden, trek er uwe plan mee' :shock:.
Erg... Ik sta altijd op voor zwangeren of bejaarden, ik moest dit altijd doen van mijn moeder, ik kon anders ferm de wind vanvoren krijgen als ik het niet deed.
Ik moet wel zeggen, als ik zwanger was zat ik ook eens op een schoolbus (rond een uur of 4 's namiddags) en daar zaten zo gastjes van een jaar of 16 op. Awel, die zijn opgestaan, en eentje is zelfs meegelopen tot bij ons thuis om te helpen dragen (ik was gaan boodschappen doen en hij woont hier een straat verder hoorde ik later) Dat is dan de jeugd van tegenwoordig! :D

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 31 jan 2006, 13:49

Mij hebben ze een keer de tram opgeholpen met de buggy. Ook jongeren, zelfs marokanen! Belgen (en zelfs een mama met zelf een buggy) stonden maar wat te zien, leedvermaak, zeker? :roll:
Dus zo slecht als dat sommigen beweren zijn ze toch ook niet, hoor.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 31 jan 2006, 13:55

nee niet allemaal...dat weet ik zeker. Mijn oudrs hebben contact met een marokkaan die hier nu al 10 jaar is en werkt en awel dat is een pracht van een man.

Maar tja je hebt evengoed slechte belgen, slechte hollanders en noem zo maar op! Helaas vallen die gewoon harder op dan de lieve
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 31 jan 2006, 14:05

Ik heb eens één keer een verloren kindje terug gebracht naar haar mama. ipv dat die mij bedankte ofzo, gaf ze direct dat kind onder haar voeten en maakte dat ze weg was. Ze keek zelfs niet naar mij. :roll:

Ik zou die persoon verdorie rond zijne nek vliegen als ze "mijn baby" gevonden hebben!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 jan 2006, 14:13

:shock: Amai.. Ik heb tot nu toe heel veel geluk gehad denk ik.. Ik neem regelmatig de bus of trein en ben tot nu toe meestal geholpen (ook al zei ik dat het niet hoefde) door mannen, vrouwen, scholieren, bejaarden,.. Hangt het misschien ook van streek tot streek af?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 31 jan 2006, 14:18

Kan wel want in Grimbergen deden ze de deur van de bakker al open als ik met de maxi cosy afkwam. En de vrouw in't krantenwinkeltje die kwam altijd vanachter haren toog om de deur open te houden.

Maar hier, in Laken... :roll:
Mensen denken hier nogal rap dat als ze in de buurt van de koning wonen, ze zich ook mogen gedragen als een koning. :roll:




(en dit geheel terzijde maar als ik nog één keer de opmerking "En? Ben je onze koning nog niet tegengekomen?" hoor, ga ik gillen! Eén keer is leuk maar daarna word het standaard :roll: )

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 31 jan 2006, 14:22

tsss...

ik heb eens een bankkaart teruggebracht. Zat nog in automaat en heb die dan in de bank afgegeven. Dan zeiden ze heel lief in mijn gezicht amai niet veel mensen doen dat.

Awel dan antwoor dik seriues terug van tja als ik het doe dan vraag ik niet teveel terug van mensen als het mij ook eens overkomt.

Zou dat zelf ook graag hebben...en je begint bij jezelf natuurlijk.
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”