Hartaanval door spelende kinderen?

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle
Hartaanval door spelende kinderen?

Bericht door jenniferv » 23 jan 2006, 22:27

Hey,

Vandaag op tv in telefacts, mensen over kinderen.
"Ik kreeg een hartaanval door steeds de spelende kinderen op de speelplaats te horen."
Wa voor ne zever is da :evil:

"Wij wonen naast een onthaalmoeder, de kinderen maken veel te veel lawaai, pesten ons en luisteren ons af."
Wa voor ne zever is da :evil:

Goh mensen, als je daar al niet meer tegen kunt, ga dan verhuisen hé!!
Het zijn kinderen hé, die spelen, huilen en maken nu eenmaal lawaai, ongeloofelijk!!!!!!


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 23 jan 2006, 22:31

Ja ik heb het ook gezien. Ik vind dat overdreven...als kinderen al niet meer mogen spelen. Spelende kinderen maken nu eenmaal lawaai. Die 2 oude mensen overdreven serieus vond ik. Ik zou er ni bij in de buurt willen wonen;dan nog liever naast ne kinderopvang zenne

Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 23 jan 2006, 23:53

awel eerst zitten ze te klagen dat de kinderen ni meer buiten spelen en eens ze dan eens buiten komen moeten stil zijn, schandalig hoor.

grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 24 jan 2006, 10:34

sorry maar soms krijg ik het van die oude mensen ook ferm op mijn heupen he. Zielig doen tot en met he...maar dan soms die kunnen harde woorden laten vallen hoor. Op werk hebben zij ook al een flinke deuk in mij achter gelaten door hun woorden

en dan krijg ik het helemaal op mijn systeem als ze de uitspraak doen van vroeger en de jeugd van tegenwoordig
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 24 jan 2006, 12:05

Ik vind dat ook wel echt zever.

Als je dat ni gelooft dan maken ze u wel iets anders wijs!!!

Die ouderen hebben altijd over vanalles en nog wat te zagen en te klagen, precies of ze zijn de engeltjes op de wereld.

Kinderen moeten kunnen spelen!!!

Ik ga het liefst van alles kamperen in de zomer zodat ik 's morgens kan wakker worden van spelende kinderen, dat vindt ik de max.


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 24 jan 2006, 15:28

Als ze daar toch zo een probleem mee hebben, dat ze dan verhuizen of zo. Pfff die oude mensen kunnen toch over alles problemen maken he. Altijd maar moeilijk doen...Precies of ze zelf nooit kind geweest zijn. Die 2 oude menskes bij telefacts leken mij er in ieder geval geen simpel, die vrouw zag er een heimelijke uit

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 11:48

Ik vind dat ge dat weet als ge daar gaat wonen. Juist hetzelfde als je naast een cafe ofzo gaat wonen, dan kan je toch ook niet verwachten dat iedereen daar fluisterd? :roll: Ik zie het al voor me...

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 25 jan 2006, 12:29

Heel juist, want ik heb nog naast een café gewoond. Wij kloegen alleens onder mekaar, maar verstonden het wel, het is tenslotte een café, en hier en daar werd al eens een feestje gebouwd é.

Die oude brazuls stonden wel voor choco hoor, als je het mij vraagt.
Er was telkens nix te horen.
En dan liggen klagen van autodeuren die toeslaan.
HELLO! IEDEREEN HEEFT DA , mogen er nu al geen auto's meer rijden ook?

Die mensen zouden beter naar de maan verhuizen, als je mij vraagt.
(ik heb die reportage gezien vanuit mijn arbeidskamer :roll: )
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 12:50

spotje schreef: En dan liggen klagen van autodeuren die toeslaan.
HELLO! IEDEREEN HEEFT DA , mogen er nu al geen auto's meer rijden ook?

:oops: Ik ben één van die mensen die klaagt over toegeslagen deuren van auto's, omdat je je bij sommigen al zit af te vragen of die deur er nu nog niet afgevallen is. Ik heb recht over een schoonheidssalon gewoond en ik meen het, hoe hard dat die met hun deuren sloegen, niet te doen, zenne.
'k Weet het, k ben een oude zaag :D :wink:

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 25 jan 2006, 13:16

Ik kan me da wel voorstellen dat da storend is als je dat de hele dag moet horen, toeslaande autodeuren, maar 't is waarschijnlijk ook de manier waarop he.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 13:31

Die waren zelfs zondags 's morgens open voor de "speciale" klanten (trouwers enzo) dus ja, dat stopte maar niet. Ook werden daar 6 keer in het jaar wielertoestanden georganiseerd (denk aan de ferynpijl). dan stonden ze vlak voor ons deur te roepen en aan te moedigen, we moesten thuisblijven omdat de straat afgesloten was, blikjes op de vensterbank,... :roll: Ons buurvrouw die aan de ene kant van de straat aant babbelen (lees roepen) was met de overbuur aan de andere kant van't straat. Ons buren die aan het verbouwen waren kwamen nog speciaal vragen tot wanneer ze lawaai mochten maken. Ik zei hen dat ons meisje ten laatste om 20u in haar bed lag. Oké, geen probleem. Volgende dag zijn die een hele dag thuis en wanneer beginnen ze te kloppen en te boren? Juist, na 20u. :evil:
We hebben ons meisje haar bedje een tijdje in onze kleedkamer moeten zetten, omdat ze anders vlak naast de buren lag. Erg zenne! kwaad dat ik was!
En de buurman aan de andere kant die kuiste zijn auto 3 keer in de week, lekker vroeg, met zijn deuren wagewijd open en de radio kweetniet hoe luid. En 't was radio Klara :roll: Niet echt leuke muziek om mee op te staan, moet ik zeggen.

En het ergste:
Ons buren die hun restjes IN ONZEN TUIN kwamen gooien VOOR ONZE HOND. Omdat ZIJ vonden dat ONZE hond er zo mager uitzag :evil: :evil: :evil: En sorry he, maar der kon vanalles in dat eten zitten, he? En als hij ziek werd, wie heeft het dan gedaan? En ze gaven diene ook vlees, terwijl wij dat nooit geven. Hij moet de smaak van het vlees & bloed niet aangeleerd krijgen, vinden wij.
Mensenlief, met zo'n mensen rond u kan ik geloven dat ge der is ene afknalt!
(bij wijze van spreken, he)

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 25 jan 2006, 14:44

Sarah schreef: :oops: Ik ben één van die mensen die klaagt over toegeslagen deuren van auto's, omdat je je bij sommigen al zit af te vragen of die deur er nu nog niet afgevallen is. Ik heb recht over een schoonheidssalon gewoond en ik meen het, hoe hard dat die met hun deuren sloegen, niet te doen, zenne.
'k Weet het, k ben een oude zaag :D :wink:
:lol: :lol:
jij gaat toch nie de tv laten komen daarvoor é :D
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”