man die oma neerstak

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01
man die oma neerstak

Bericht door Anneliefje » 19 jan 2006, 13:38

phew, ik moet even iets kwijt ....
ik was net op de site van het nieuwsblad aan het kijken en kwam een krantekop tegen en moest die precies lezen ... werd als het ware aangetrokken ....

"man die oma neerstak"
blijkt nu te gaan over iemand waarmee ik op internaat heb gezeten en waar ik goed mee overeenkwam. Even ter verduidelijking: heeft hij zijn oma neergestoken voor geld om drugs te kunnen kopen ...
Toen we samen op school zaten, zat hij ook al aan de drugs ... jointjes en soms ook meer .... om de 1 of andere reden konden we goed praten maar eigenlijk nooit over waarom hij drugs nam. Hij heeft me er ook nooit aangeboden! en ik heb er ook nooit gebruikt, even ter verduidelijking ...
Nu was een goeie vriendin (ook van op het internaat) verliefd op hem. We hebben haar nog gewaarschuwd (en hij weet dat ook) om niets met hem te beginnen want zij was tot alles in staat om maar met hem samen te kunnen zijn ... Nu kregen ze toch een relatie en al bij al ging het goed tussen hen. Met nodige ups en downs in extremen, maar goed ...
Na onze schooltijd is zij met hem gaan samenwonen in Antwerpen. Hij was van daar, zij van west-vlaanderen. Ik heb nog even met hen contact gehad maar dat verwaterde .... Heb wel nog geweten dat ze beiden aan de drugs zaten ....
Via via heb ik toen gehoord dat zij terug bij haar ouders was en dat hij was openomen omdat hij zijn oma zou hebben neergestoken ...
Mijn moeder heeft haar vader dan toevallig eens gezien en idd ... het klopte ... Zij zou dan later voordrachten op scholen hebben gegeven over de gevaren van drugs ....
en hij .... ja, dat heb ik vandaag in de krant gelezen ....

Ik moest dit even kwijt .... het doet toch raar als je zoiets leest of hoort van mensen die je goed hebt gekend .... ik heb een paar jaar terug geprobeerd om terug contact op te nemen met haar, maar tevergeefs ...


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 19 jan 2006, 13:43

amai en dat voor drugs?

dan toch ook meer dan enkel jointjes
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 19 jan 2006, 13:55

ja, heroïne en al die andere troep ....

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 19 jan 2006, 14:06

erg he dat er zoiets van die mensen gebuerd. Ik heb zo eens op nieuws gebhoord dat ze voor de echt verslaafden het willen toelaten om overlast op straat te verminderen. Kom he seg...moedigd het nog wat aan.

Maar ik ben evengoed tegen drugs als tegen alcohol dan hoor. Als je eens iets drinkt tot daar aan toe maar je elke dag bezatten dat kan niet. eens een jointje smoren moet ook kunnen zolang je het niet misbruikt.
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 19 jan 2006, 14:22

alcohol is in mijn ogen nog de ergste drug die er bestaat en dan vooral omdat het sociaal aanvaard is ..
Pas op, ik drink soms ook een glaasje, maar met mate en alleen als ik zin heb.
Als we eens weggaan zou ik wel eens een leffe bestellen, en dan doe ik daar de hele avond mee :lol:

Alles met "te" is niet goed, behalve tevreden :lol:


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 19 jan 2006, 22:07

amaai wat een verhaal zeg :shock:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 jan 2006, 22:20

Het is soms erg wat mensen elkaar kunnen aandoen.
Hier in Maldegem is er ook zo'n bizar iets gebeurd, een paar maanden terug.
Een zoon heeft zijn vader neergestoken, omdat hij geen Ferrari kreeg!
Ik heb die vader ook tamelijk goed gekend.
Wat een wereld eigenlijk waar we onze kinderen in droppen... :x
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 jan 2006, 08:48

ja, zoiets komt altijd aan
of je de mensen nu goed kende of oppervlakkig
Het raakt je echt

kende ook een vrouw heel goed
en die heeft zichzelf en haar kindjes vergiftigd
Dat kon er bij mij ook niet in
Ik begreep het niet, zo was zij niet, dacht ik...
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 20 jan 2006, 10:51

Iemand waarmee ik een tijdje samenwerkte is vergiftigd geweest door zijn vrouw. Omdat zij een ander had en ze wou niet scheiden van hem (want dan kreeg ze zijn levensverzekering niet)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 jan 2006, 10:56

zieke mensen toch hé
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 20 jan 2006, 12:12

waartoe sommige mensen toch in staat kunnen zijn hé ..... :?

het is raar om zeggen, maar zolang zoiets niet 'te' dicht gebeurd, ben ik al blij ...

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 20 jan 2006, 12:17

Vorig jaar januari heeft een man bij mijn ouders in de straat zijn vrouw neergeschoten en dan zelfmoord gepleegd. Zij was erop achteruit gegaan en ze konden nergens meer naartoe, omdat zij altijd moest plat liggen en omdat ze praktisch geen sociale contacten meer hadden hebben ze er een einde aan gemaakt. Hij had zelfs haar toestemming had hij in een brief geschreven.
Mijn broers en ik kwamen elke week minstens 1 keer bij hen, we kregen er altijd snoep en zo. Als we op vakantie gingen, zorgden zij voor onze dieren. Dus we hadden er wel een goede band mee.
Het doet dan toch wel vies hoor als je 's morgens wakker wordt en hoort wat er gebeurt is...


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”