rechter verbiedt speelpleinwerking

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01
rechter verbiedt speelpleinwerking

Bericht door Anneliefje » 18 jan 2006, 23:23

Lauwe (waar ik zogoed als mijn hele leven heb gewoond) komt ook eens in het nieuws ..... :?

De omwonenden van Hoeve Delaere klagen over het lawaai van spelende kinderen en het nachtlawaai bij fuiven. (ok, de plaats is eigenlijk niet geschikt voor fuiven)

Op hoeve delaere heb je de lokalen van de chiro en de scouts en tijdens de vakantie ook van de speelpleinwerking.
Nu heeft een rechter dus besloten dat die activiteiten niet meer mogen plaatsvinden om de kinderen teveel lawaai maken :shock:
Hallooooo !!!
Ik ben ook nog monitrice geweest op de speelpleinwerking en ik kan het me niet voorstellen de kindjes te vragen om buiten in alle stilte te spelen :roll:


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 jan 2006, 08:30

Ja, ik keek gisteren naar het nieuws en heb hele grote ogen getrokken! Ik snap dat ze er fuiven verbieden, maar de speelpleinwerking en de jeugdbeweging? :shock: Anders altijd maar klagen over rondlummelende kinderen, en als er dan een initiatief is :roll: ..
Filip zei dat die klachten waarschijnlijk van mensen zonder kinderen of met grotere kinderen komen.. Maar dan nog snap ik het niet..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 19 jan 2006, 10:11

Het komt van oude metten en petten, want die advocaat van hun zei: " de klacht komt van mensen die over de middag geen dutje meer kunnen doen :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

NIETS kunnen mensen nog verdagen, het liefst vanal zouden ze allemaal op een eigen eilandje wonen! Waar gaan we toch naartoe als kinderen al niet meer mogen spelen?
Ze zijn zeker allemaal vergeten dat ze vroeger ook buiten speelden, zelfs nog meer dan nu, want toen zaten kinderen niet achter de pc of tv, of weetikveel..... Ik snap er de ballen van!

Mijn oma klaagt ook weleens van de naschoolse opvang naast haar deur, maar die gaat zich echt niet belachelijk maken en een zaak aanspannen hoor :roll:

Jezus zeg! Waar zijn we toch mee bezig?
Afbeelding
Afbeelding

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 22 jan 2006, 19:06

Ik vind dit zo onnozel he van zo'n mensen.
Mijn buurvrouw is ook zo.
Vroeger toen Jonas nog baby was kwam die reclameren als hij s nachts huilde enzo.
Ze vond dan ook dat ik in mijn slaapkamer moest blijven want dat in mijne living het geluid voor haar meer hoorbaar was :roll:
Ik versta zo'n mensen niet denk dat die jaloers zijn ofzo.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 22 jan 2006, 21:07

goh soms is er echt wel overlast aan zo een pleintje maar ik denk dat dat van buurt tot buurt afhangt maar ik kan u verzekeren waar ik heb gewoond daar was het meer ja hoe moet ik het zeggen een getto en als je daar dan met een hond buitenkwam werd je bekogeld met stenen of kastanjes ...
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”