Gellingen

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55
Gellingen

Bericht door Sarah » 18 nov 2005, 13:05

Wat vinden jullie van het feit dat ze een lijst hebben gemaakt voor onopzettelijke slagen en verwondingen? En dat daar zelfs een slachtoffer tussenzit?
Ik bedoel, niemand heeft (volgens mijn mening) daar echt schuld aan. Om het cru te zeggen; shit happens. Daar mag toch niemand van beschuldigd worden?


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 nov 2005, 20:02

Ik kan even niet volgen (vandaag nog geen nieuws gezien, en heel snel online de krant gelezen).. Is dat ivm die gasramp? En hoe zit het juist ineen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 18 nov 2005, 21:35

Ik heb ook het hele verhaal nog niet kunnen achterhalen en ben dus niet van alles op de hoogte, maar was wel verbaasd te horen dat bv. de directeur van die diamanthandel ook in staat van beschuldiging is gesteld. Ben benieuwd naar de redenen!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 21 nov 2005, 10:15

't was ivm met het gaslek,nu hebben ze een lijst opgesteld van mogelijke verdachten,mensen die hun burgerlijke plicht (zogezegd) niet hebben gedaan...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 nov 2005, 10:42

Ja, ondertussen heb ik in de krant al gelezen van een arbeider dat hij misschien beschuldigd wordt omdat er te laat gereageerd werd op een gasreuk.. Zeg, dat is toch ook maar om iemand de schuld te geven volgens mij.. Kunnen ze dat niet eens fatsoenlijk onderzoeken.. En uit hun fouten leren (bijv. communicatie gasmaatschappij en aannemers verbeteren!)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 26 nov 2005, 12:07

Hoe kan je nu schuldig zijn aan zoiets?
Ik bedoel daar had niemand om gevraagt he!
pfff wat een heisa weer.


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”