Stephanie Planckaert bevallen van dochter Iluna

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Superpapa

Bericht door Superpapa » 22 aug 2005, 20:20

Ok mijn mening zal hier waarschijnlijk ni tellen omdat ik als partijdig kan worden bestempled .... Maar ik vind dat ik als man best eens iets mag zeggen over borstvoeding en of flesvoeding!!! Dat mijn partner (Katia dus) volgens sommige verkeerde uitspraken heeft gedaan en andere heeft gekwetst is pure onzin! Ik heb alle reacties en berichten gelezen en sorry maar ik vind daarin geen beledigingen in terug.

Als man besef je ook niet altijd hoe belangrijk die borstvoeding is voor een vrouw. Daar kom je later wel achter. Wij hebben discuties gehad en we hebben er over gepraat! Als je man niet voor 100 % achter de borstvoeding staat dan is het moeilijker voor jij als moeder en het kind heeft er ook niks aan! Geloof mij maar ....dat is zo! Ik vind het ook niet echt leuk dat er hier een verschil word gemaakt tussen jonge en iets oudere moeders! Jonge moeders weten zo genaamd niet waar dat ze over spreken?! Hola Pola! Niet juist dames en heren! Iedere vrouw die kinderen heeft of graag kinderen ziet (maar die jammer genoeg geen kinderen kan krijgen) Heeft een gevoel "een moedergevoel" Net zoals sommige mannen een vadergevoel kunnen hebben! Het geeft niet of je nu de borst geeft of een flesje! Het enige wat belangrijk is voor iedereen, is dat je van je kinderen houd en die boodschap moeten wij als ouders ten alle tijden de wereld in sturen! Ik was bij de geboorte van mijn kleine meid en het inmens gevoel van geluk en liefde dat in je naar boven komt voor dat kleine wondertje is 100 maal belangrijker dan deze onnodige discutie. In uw gat gebeten? Nu begint mijn bloed te koken? Pfff jongens jullie hebben dit forum toch opgestart om gedachten uit te wisselen over jullie kleine lieve kindjes 8) En dat meen ik. Onze kinderen zijn het belangrijkste en we moeten niet gaan zitte vitten over misverstanden! Want alles berust hier op een misverstand.....en ik ben neutraal hier...Katia's partner of ni.

Een goede raad van een jonge "Supper" papa! Laat alle verwijten vallen en denk aan andere dingen. Er is al genoeg ellende op deze wereld! Hey en ik ben ni perfect zenne...nobody is perfect maar kgeef gewoon mijn mening over dit onderwerp.

Wie van jullie allen nog iets te zeggen heeft mag dit gerust doen want ik sta open voor alles en iedereen! Zolang we elkaar respecteren en iet of wat begrijpen vind ik het nog bespreekbaar. Ik ga dus niet in op eventuele overbodige verwijten en ik zou eerlijk gezegd niet inzien waarom iemand van de forumleden mijn uitspraken als totaal verkeerd zou aanschouwen :?

Groetjes Hugo
"Superpapa van Troia"


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 aug 2005, 20:32

Superpapa, mag ik even helemaal OT gaan? Ik krijg juist jouw ticker in het oog.. Wat bedoel je daarmee? Is het nog zolang tot jij een bepaalde leeftijd hebt (en dewelke als ik zo nieuwsgierig mag zijn)?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Superpapa

Bericht door Superpapa » 22 aug 2005, 20:34

Eigenlijk is dat gewoon puur als grap bedoeld.......
En dat was de verste datum die er bij stond (dus geen specifieke datum)
En ik ben van plan om altijd jong van geest te blijven :wink: :lol:

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 22 aug 2005, 20:49

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
moet die van mij nu ook zijn repliek komen geven? :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 aug 2005, 20:52

Ellentje, mag altijd! Meer mannen op het forum is leuk! Krijgen we misschien inzicht in die marsbewoners, want voor ons venusbewoners is het toch niet altijd simpel om hen te snappen :wink: ..

Maar ik zeg het nog 1 keer: deze discussie is gesloten, want ze is zonder einde! En wie zich daar nu niet meer aan houdt, die kom ik bij zijn/haar kraag grijpen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 22 aug 2005, 20:58

:wink:

Katia

Bericht door Katia » 22 aug 2005, 22:24

afgesproken... :wink:

bij deze toch nog mijn verontschuldiging, Ellentje...
ik had niet door dat mijn bericht ook op een andere manier begrepen kon worden dan wat ik bedoelde...

en tja, repliek geven heeft die zelf gedaan hoor...
Ik was aan mijn eten bezig!

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 22 aug 2005, 22:39

Ik vrees dat ik nog veel zal moeten doen tegen dat ik Robby hier krijg :? Hij zei me daarnet nog...wat zit jij daar toch allemaal te schrijven :roll:
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 23 aug 2005, 00:09

Hugo zei dat ook zo vaak...
en dat ik hem niet genoeg betrok bij zo'n dingen :D
en tja... uiteindelijk komt hij hier nu af en toe eens lezen... maar dat houdt hij meestal niet lang vol hoor!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 23 aug 2005, 00:13

Ik sluit me volledig aan bij Dagmar en zeg ook vanaf nu discussie hierover gesloten.

Katia

Bericht door Katia » 23 aug 2005, 00:14

teacher schreef:Ik sluit me volledig aan bij Dagmar en zeg ook vanaf nu discussie hierover gesloten.
zijn al over iets anders bezig :lol:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 23 aug 2005, 00:16

Raoxshna schreef:
teacher schreef:Ik sluit me volledig aan bij Dagmar en zeg ook vanaf nu discussie hierover gesloten.
zijn al over iets anders bezig :lol:
Ja over mannen, troost u over ons mag je veel zeggen, dat van mij was gisteren een uitspatting maar vandaag kan ik er weer tegen en wees gerust (enkele van je mopjes zijn leuk en kloppen over mannen) :wink:

Katia

Bericht door Katia » 23 aug 2005, 00:45

er zijn gisteren zoveel uitspattingen geweest...
zand erover...

en die moppen kloppen ALLEMAAL :lol: :twisted:

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 23 aug 2005, 09:51

Hèhè, blij dat alles bijgelegd is , hihihi, welke moppen over mannen heb ik gemist ? :lol:
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!


Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 23 aug 2005, 14:10

thanks :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 24 aug 2005, 00:22

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :D :lol:

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 05 sep 2005, 10:34

Morgen krijgen we in de Planckaerts de bevalling van Stephanie te zien, heb ik gezien op een voorstukske ! En ik was al ontroerd: zo'n klein meiske, en dan ineens problemen, en Kristof dieje schoot zo precies in paniek zijn dochter achterna ! Tjonge, 'k zat gewoon al te snotteren bij da reclameke ! 'k Zal morgen maar ne zakdoek klaarhouden, denk ik ...
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 05 sep 2005, 10:43

Hier ook iemand die bij het voorstukske al zat te snotteren. Denk dat ik meerdere traantjes zal laten als ik er naar kijk. Is nochtans niet echt mijn gewoonte.

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 05 sep 2005, 12:17

Ja ik zal ook zeker kijken en de traantjes zullen hier ook wel vloeien

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 07 sep 2005, 09:03

oh zo ontroerend, die geboorte ! Toen de fiere opa daar stond te wenen, en iedereen zo wenen, snif, toen heb ik me ook es goe laten gaan ! Nu mag je arm of rijk zijn, onbekend of superberoemd, een geboorte is toch voor iedereen hetzelfde he: een prachtig wonder !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 07 sep 2005, 09:49

ik heb niet geweend ze. Vond het wel heel mooi en ontroerend. Mijne man had wel "een vuiltje in zijn oog" ja de christopher die met zijn dochter meeliep naar de couveuse, dat heeft mijn ventje ook moeten doen. Wel zielig zo dat stukje voor volgende week met die buisjes en naaldjes. Bij ons was dat ook zo (behalve de beademing), maar bij je eigen kind kijk je daar precies over.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 07 sep 2005, 14:22

Was Amy dan ook veel te vroeg ? Wat was er aan de hand ?
Laura heeft 5 weken na haar geboorte extra zuurstof moeten krijgen: ze had het rsv-virus opgelopen en heeft toen een week in't ziekenhuis gelegen met extra zuurstof ... da vond ik zooo zielig ! Da kindje was het thuis al zo gewoon ,'t was zo leuk om haar bij ons te hebben, en toen spatte die zeepbel uiteen ! Amai, 'k ben toen serieus van mijn roze wolk gevallen zenne :cry: Gelukkig is alles goed gekomen, en dan mag je je gelukkig prijzen, want hoeveel gezinnen maken drama's mee met hun kinderen en dat het niet goed komt ? Brrr, 'k krijg daar kippevel van ...
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 07 sep 2005, 14:45

Sete is op 37 weken gekomen...maar had toch ook nog problemen met slijmpjes!

Hij heeft de eerste nacht ook in een verwarmd bedje gelegen...daar stonden oma en opa dan en ze konden hem niet vasthouden. Daar had ik het zo moeilijk mee...echt ik kan het nu soms nog niet van me afzetten...ik heb hem amper op mijn buik gehad...ik heb niet eens het bloed gezien dat aan hem hing...dan kun je zeggen van ah dat is neit zo erg maar toch ik mis dat moment zo erg en ben altijd jaloers als ik zoeen bevalling zie en die mama's hebben hun kindjes vast...

Maar die tranen van familieleden ontroeren altijd wel he...hier hadden ze ook moeite om ze in te houden
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 07 sep 2005, 14:53

Greetje, Amy is op 35 weken geboren. Ik had een zwangerschapsvergiftiging en lag al 5 dagen voor de bevalling in het ziekenhuis. Ze is geboren met een keizersnede.
Jong moederke, ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt. Ik heb 24 uur op intensieve gelegen en Amy lag in de couveuse. Ik ben op donderdag bevallen en heb haar op zaterdag de eerste keer kunnen vastnemen. En het was dan nog met veel pijn in een rolstoel en met aan elke arm een baxter. Goh ja, eigenlijk denk ik daar niet meer zoveel aan. De eerste twee maanden, maar daarna. Ik heb er zelfs eens mee gelachen gisteren dat ik tenminste geen twee dagen met weeën in een bed gelegen heb. :wink:

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 07 sep 2005, 14:55

ah is ook best erg...ik heb hem wel mogen vastnemen maar kon niet zo intiem zijn omdat ik ook constant aan een baxter hing...

met dan antibiotice voor de infectie....ik kon hem nooit goed vasthouden omdat zijn hoofdje er wel eens op lag of zo
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Talleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2005, 20:03
Locatie:Sint Truiden

Bericht door Talleke » 07 sep 2005, 18:40

Ik heb gisteren ABSOLUUT naar de Planckaerts gekeken.
Ik heb bewondering voor deze meid hoor!
Omdat ik weet dat mijn zus dit ook heeft meegemaakt... zij werd ook moeder op haar 16de!

En ik ben er zowaar zeker van dat Iluna een prachtig leventje vol liefde en genegenheid tegemoet gaat :D Alleen al omdat ze bij de planckaerst hoort! Als je ziet hoe hun gezin aan elkaar hangt... prachtig gewoon!

Niets verkeerd over andere families hoor ECHT NIET!
Hier hangen wij ook aan elkaar... maar toch niet gelijk bij hun.

Ben trots op Stephanie en Christopher!
Hoop dat ze véél plezier zullen beleven met Iluna!

Ik heb ook wel wat traantjes gelaten bij het zien van zoiets kleins... en dan wetende dat Lara binnen enkele dagen al 1 jaar wordt!!!

Groetjes!
In kinderen, wordt liefde levend!
Wanneer ik goed over vriendschap nadenk, merk ik dat ik veel goede kenissen heb!

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 07 sep 2005, 20:06

Talleke daar ben ik het nu eens volledig mee akkoord. Die mensen krijgen altijd zo veel commentaar. Maar ik vind ze 10.000 keer toffer dan de pfaffs. Die bekijken alles door de ogen van glamour en geld. De planckaerts is zo een familie, die mogen meemaken wat ze willen die zijn altijd gelukkig omdat ze elkaar hebben. Chapeau, zoiets zie je nog veel te weinig de dag van vandaag, families die aan elkaar hangen wat er ook gebeurt.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 07 sep 2005, 23:00

Volgende week krijg je bij dag allemaal een dvd met nooit uitgezonden beelden over de planckaerts voor 4euro95cent.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 08 sep 2005, 08:58

Awel en ik ga hem gaan halen zie :lol: Ik heb veel sympathie voor die familie...
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”