Groot nieuws...

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Sarah
Pas blauw
Groot nieuws...

Bericht door Sarah » 27 jun 2005, 21:20

:D Ik ben verloofd!!!

:D

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 27 jun 2005, 21:54

Proficiat!!! En al een datum geprikt?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 27 jun 2005, 21:55

Nee :oops: Dat zal pas voor volgend jaar zijn, eerst wat sparen voor een mooi feest. Je trouwt maar één keer, he?
(allé, ik toch)

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 27 jun 2005, 22:41

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En was het een romantisch aanzoek?

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 28 jun 2005, 07:36

Wat een romantische zielen op het bf!! heerlijk toch!!

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 28 jun 2005, 10:00

mei mama schreef:Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En was het een romantisch aanzoek?

Ik was net een weekje naar Teneriffe gegaan met Lani, last minute, dus Guy kon niet mee. Ik heb hem een week gemist, vreselijk gemist! Toen ik thuis kwam stond hij aan de gate te wachten met een grote bos prachtige bloemen (met roze rozen, mijn favoriete rozen), toen ik thuis was, zag ik dat hij alles had gekuist, taakjes zoals hier en daar een licht vervangen gedaan,... Kortom, alles was hier piekfijn in orde. Toen we buiten stonden, vroeg hij plots dat hij het goed had gedaan. Ik zei ja, natuurlijk. Hij vroeg toen "Hou je van me?" en ik zei " Ja! Tuurlijk!" En plots toverde hij een ring tevoorschijn "Wil je dan met me trouwen?" Ik al aan het wenen van geluk " Ja, Tuurlijk!!!!"

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 28 jun 2005, 10:58

OOOOOOOOoh, ik krijg er hier zelf al de tranen van in mijn ogen. Hoe lief zeg. En jullie eigen dochtertjezal bruidsmeisje kunnen zijn.

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 28 jun 2005, 10:59

Ja, ja, ons Lani MOET bruidsmeisje zijn. Zij mag ook de ringen bijhouden.

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 28 jun 2005, 11:00

alléé nu wil ik eens weten, wat voor jurk heb jij in gedachten??

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 28 jun 2005, 11:03

janewaye schreef:alléé nu wil ik eens weten, wat voor jurk heb jij in gedachten??
Een rechte jurk, zonder al te veel kitch. In zacht blauw en zacht lila. Lani zal waarschijnlijk in zacht geel (haar lievelingskleur) en zacht blauw gekleed gaan. Ik ga er voor zorgen dat Guy en ik ook iets geels aan ons kleren hebben, zodat ze zien dat Lani bij ons hoort...

kyrodu
Pas blauw

Bericht door kyrodu » 28 jun 2005, 11:15

Proficiat!!!!
Kreeg kippevel bij het lezen van die aanzoek.
Schoon , en tof voor Lani.
8)

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 28 jun 2005, 13:05

Gaa je eens het zover is, je fans van het bf hier een foto laten zien?
Er is nu namelijk een fotoboek!!

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 28 jun 2005, 13:09

Ja, tuurlijk!
Wie weet worden jullie zelfs uitgenodigt!

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 28 jun 2005, 20:09

Hoezo 'wie weet'?? Ik dacht dat dat al zeker was, ik was mijne outfit al aan het uitkiezen, al een heel dieetprogramma aan het opmaken,... Niet dus.. :(
GRAPJE :wink: !!! 't Zou nogal kostelijk zijn als je iedereen moet uitnodigen die je kent..

Hij zal je ook wel heel hard gemist hebben en beseft hebben dat hij je niet meer wil laten gaan! (Kunnen we alleen maar toejuichen natuurlijk).. Zodra je een datum weet, tellen we met plezier mee af..
Ahja, en je zei volgend jaar 'pas'.. Eerst sparen.. Niks mis mee toch (zal zowiezo sneller zijn dan je denkt)! Een vriendin van mij is ook een paar jaar verloofd geweest alvorens ze trouwden (ook om te sparen).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Keppebolle
Moderator
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 28 jun 2005, 20:28

Gefeliciteerd met jullie verloving.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 28 jun 2005, 22:25

Nen dikke proficiat met jullie verloving!!! Ik kreeg eveneens kippenvel bij het lezen van je huwelijksaanzoek!! Plezant he zo een nieuws!! Laat ons iets weten he wanneer je gaat trouwen.
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 09:08

Bedankt allemaal!!

Nicolle
Pas blauw

Bericht door Nicolle » 29 jun 2005, 11:04

Proficiat Sarah! Leuk hoor zo'n thuiskomst van vakantie!
Je zou bijna vaker weg gaan hahaha!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 11:10

Nicolle schreef:Proficiat Sarah! Leuk hoor zo'n thuiskomst van vakantie!
Je zou bijna vaker weg gaan hahaha!

Ik dacht echt dat die week vakantie me deugd ging doen. Maar ik was nog maar net geland en ik miste hem al enorm!!!! We gaan nooit meer apart op reis, toch niet per vliegtuig. Guy gaat wel eens een vader-dochter weekendje houden, zodat ik wat rust en stilte heb. Maar dan gaat hij alleen maar naar de zee of de ardennen, nooit meer in een vreemd land, zo ver.
Ik had het echt niet verwacht. Ik dacht dat ik na mijn thuiskomst weer in dezelfde routine ging vallen. Niet dus!! :D

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 29 jun 2005, 11:15

Hé Sarah !
Ik heb je al gefeliciteerd, hé, maar toch hier op het BF ook nog eens: nen dikke proficiat !!!!
Ik denk dat het prachtig gaat worden, met Lani als bruidsmeisje ! Zeg, maar betekent dat , dat een 2de kindje effie verschoven wordt tot volgend jaar of hoe zit dat dan ?

Dikke kus !
Greetje

ps:ga je nu mee naar zee ?
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 11:22

Greetje,Laura en William schreef:Hé Sarah !
Zeg, maar betekent dat , dat een 2de kindje effie verschoven wordt tot volgend jaar of hoe zit dat dan ?

ps:ga je nu mee naar zee ?
Het tweede kindje mag komen als het wilt komen, we hebben er geen datum op geplakt. Dus kan het zijn dat ik met een dikke buik naar het altaar loop of het kan dat er nog een kindje meeloopt in de "trouwstoet" :wink: Who knows? Niets is verschoven, alles mag op zijn tijd komen. Moeder Natuur geeft me wel een kindje als ze eens vrijgevig is, ha ha ha! En dan is het natùùrlijk welkom, he!

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 29 jun 2005, 11:33

Enig idee waar je je jurk kan vinden ? Zal trouwens wel mooi zijn, lila is namelijk mijn lievelingskleur (roze, lilla, paars , alles zo in die tinten !)
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 11:34

Greetje,Laura en William schreef:Enig idee waar je je jurk kan vinden ? Zal trouwens wel mooi zijn, lila is namelijk mijn lievelingskleur (roze, lilla, paars , alles zo in die tinten !)
Daarom moeten we nog heel wat sparen, ik wil nl. mijn trouwkleed zelf ontwerpen :oops:

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 29 jun 2005, 11:38

WAAWWWWWWW zelf laten ontwerpen!!
dat is echt gaaf!!

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 11:40

Vooral omdat ik mijn zin niet echt vind tegenwoordig. Ik hou niet van die kitcherige flengels en frangels en kant. En ook geen sluier van hier tot in Afrika, subtiel en tijdloos is mijn doel. Misschien een trouwkleed dat Lani later ook nog kan aandoen?

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 29 jun 2005, 11:59

oie daar zou ik niet op rekenen..
Ik heb dat gedrocht van een trouwkleed van mijn moeder nog gezien en neen bedankt...
iedere generatie bruiden heeft haar eigen stijl.
Bij mij was dat nog al la Prinses diana...
Wie weet zal dat voor onze dochters weer volop mode zijn...
Meters sleep en kroontjes en de fameuze slagroomtaart jurk!
Die van mij ligt nu op zolder, en mijn dochters droomen daar wel over, er ligt immers een prinses jurk op de zolder, maar nooit zulllen zij die dragen...
Ik hoop dat ik de tijd daar gekomen mee mag gaan met hun hun eigen jurk kiezen... :D

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 12:01

Ik ga toch een mooie tiara kopen dat dan een familiestuk moet worden. Lani krijgt die dan voor haar trouw, als ik ooit nog een dochter heb, die mogen dat dan aan hun dochters geven,...

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 12:02

Oh ja, Greetje, ik ga mee! ( als er niets tussenkomt, he?)

Greetje,Laura en William
Pas blauw

Bericht door Greetje,Laura en William » 29 jun 2005, 12:26

Mijn kleed was een wit, met een kanten lijfje, een brede rok met een strik achterop, echt een Sissi-jurk ! Ik had ook een kanten sluier.
Nu zijn de trouwjurken inderdaad wel een beetje anders, alhoewel ik die van mij zo tijdloos mogelijk gekozen had.
Sarah, zelf ontwerpen zou echt wel prachtig zijn hé, nu nog wel een goeie naaister vinden ofzo ?
Leuk dat je meegaat, kunnen we nog wat bijkletsen en fantaseren over je jurk, hihihi :wink:
Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 29 jun 2005, 12:28

Ik ga proberen mijn grootmoeder in te schakelen om mijn kleed te maken. Anders ga ik een paar bruidswinkels af om iemand te vinden die het wilt doen voor me. Mijn grootmoedertje is de jongste niet meer en ik weet niet of haar handen dat nog aankunnen...
Of als er hier een goede naaister zit? Maak u bekent! :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”