verdwenen halfzusjes

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 28 jun 2006, 15:17

Een mens zou toch bijna niet meer durven buiten komen he.

Och, ik krijg koud hier wanneer ik er aan denk.

Waar gaat het met de wereld toch naartoe?
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 28 jun 2006, 15:37

oo staat nog niet in de gazet k ga eens kijken
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 28 jun 2006, 15:38

je hebt gelijk ook dit lijkje hebben ze gevonden aan de spoorlijn antwerpen luik . ik ben der niet goed van ik huiver der echt van :cry: :?
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 28 jun 2006, 16:48

Verdwenen van braderie.

Lichamen vermiste meisjes gevonden.
Door een onzer redacteuren Rotterdam, 28 juni.
De stoffelijke resten van het verdwenen tienjarige Belgische meisje Nathalie Mahy zijn teruggevonden in Luik. Dat hebben Belgische media vandaag gemeld.

De Belgische politie vond vandaag de lichamen van de twee vermiste meisjes. Foto De Standaard
Eerder op de dag hadden agenten al het lichaam gevonden van het halfzusje van Mahy, de zevenjarige Stacy Lemmens. De twee kinderen verdwenen in de nacht van 9 op 10 juni spoorloos van een braderie. De lichamen lagen slechts een tiental meters van elkaar verwijderd.

Stacy is vermoedelijk vrijwel meteen na haar verdwijning omgebracht. Nathalie heeft vermoedelijk hetzelfde lot ondergaan. Beide lichamen verkeren in verregaande staat van ontbinding, meldde een bron dichtbij het onderzoek.

Op de stoffelijke resten zal nog sectie worden verricht.

De twee meisjes speelden voor hun verdwijning bij een springkasteel dat op een braderie in de buurt stond. Hun moeder zat op dat moment in het belendende café Aux Armuriers.

Naar het tweetal is de afgelopen weken massaal gezocht door politie en vrijwilligers. Daarbij was ook de spoorwegberm onderzocht. Maar pas nadat onlangs het gras was gemaaid, werd een putdeksel ontdekt met daaronder het lichaam. De vindplaats ligt op circa 300 meter van de straat waar de meisjes voor het laatst zijn gezien.

De politie verhoort nog altijd de verdachte Abdellah O. (38). Hij was op de avond van de verdwijning van de twee meisjes in hetzelfde café als hun moeder. Na de vermissing was hij enige tijd spoorloos, maar na vier dagen meldde hij zich bij de politie. Hij had zijn uiterlijk sterk veranderd. Hij heeft elke betrokkenheid ontkend.

O. is eerder veroordeeld voor ontvoering en verkrachting van twee 14-jarige meisjes in 1994 en 2001. Hij was na zijn tweede veroordeling (tot vijf jaar cel, waarvan vier jaar voorwaardelijk) sinds drie maanden weer vrij.

De verdwijning van beide meisjes riep herinneringen op aan de affaire rond kinderverkrachter en kindermoordenaar Marc Dutroux. Elf jaar geleden verdwenen twee van zijn slachtoffers, Julie en Melissa. Dat was tien kilometer van de plek waar Stacy en Nathalie voor het laatst zijn gezien.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 28 jun 2006, 16:52

verschrikkelijk!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 28 jun 2006, 17:14

Inderdaad, verschrikkelijk....ik ben er niet goed van.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 28 jun 2006, 17:20

deze middag ook gelezen op de site van het nieuwsblad .... brrr, koude rillingen ...

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 28 jun 2006, 17:39

wie haalt het in zijn hoofd :roll: :roll: :roll:
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 28 jun 2006, 20:27

Tis lelijk om te zeggen maar de ouders kunnen nu weer ademhalen. Hun kindjes zijn teruggevonden, ze weten nu waar ze zijn. Allemaal heel erg...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 28 jun 2006, 21:42

Ik vind het ook verschrikkelijk en dat pakt mij ook zo als ik het lees... Ik leef mee met die ouders, alhoewel ik niet goedpraat dat ze in beschonken toestand maar zo laat vernamen dat de kids er niet meer waren. En op café gaan met je kinderen...pfff, daar heb ik geen woorden voor. Ik moet maar Laura 1 minuut niet meer zien in de speelplaneet of gelijk waar en ik ga haar al zoeken. Het liefst heb ik de kids in mijn gezichtsveld. Zelfs naar het toilet ga ik altijd mee, want er gebeuren veel te rare toeren met kinderen en ik zou het mijn hele leven niet met mij mee kunnen zeulen, dat schuldgevoel... brrrr .
1 ding is zeker, ze zijn gestraft voor hun daden! Maar jammer dat het ten koste moet gaan van de kinderen :x

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 28 jun 2006, 23:05

... geen woorden voor... gewoonweg verschrikkelijk...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

björn
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jul 2005, 19:20
Locatie:de panne (west vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door björn » 28 jun 2006, 23:20

zulke mensen die dat doen zijn al meer dan ziek in hun hoofd er bestaan daar geen woorden voor pff :evil: :evil:
Afbeelding

papa van anaïs

Gebruikersavatar
wen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 apr 2005, 15:54
Locatie:Ranst
Contacteer:

Bericht door wen » 29 jun 2006, 07:04

Echt verschrikkelijk!!!Meer woorden heb ik er ni voor!
Afbeelding

Yaro zijn banner klopt weer niet,hij is nu bijna 2jaar.


AfbeeldingAfbeelding

Glenn 2/6/1995
Jens 6/9/1997
jana 20/11/1998

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 29 jun 2006, 09:47

Nathalie waarschijnlijk seksueel misbruikt
29 Jun 2006
De autopsie op de lichamen van de meisjes Stacy en Nathalie zijn afgerond. Officiële informatie is er nog niet, maar volgens de eerste berichten zou het oudste meisje Nathalie zeer zwaar seksueel misbruikt zijn.

Deze morgen brengen de ouders van de meisjes een laatste groet.

Er zou ook een nieuwe tip tegen de hoofdverdachte Abdallah Ait OUd zijn. Een getuige verklaarde dat hij enkele uren voor de verdwijning al zag hoe hij de meisjes lastig viel.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 29 jun 2006, 09:49

ik word echt ziek van zoiets ! voor zo iemand zouden ze de doodstraf moeten geven !!
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 29 jun 2006, 12:16

mama van A&E schreef:ik word echt ziek van zoiets ! voor zo iemand zouden ze de doodstraf moeten geven !!
Inderdaad, of 't zelfde laten afzien... Ocharme die meiskes, wat hebben die hun laatste uren moeten afzien :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
wen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 apr 2005, 15:54
Locatie:Ranst
Contacteer:

Bericht door wen » 29 jun 2006, 14:18

Doodstraf is te goed voor zone mens!!!

Gewoon in een kamerke,laten wegrotten!!
Afbeelding

Yaro zijn banner klopt weer niet,hij is nu bijna 2jaar.


AfbeeldingAfbeelding

Glenn 2/6/1995
Jens 6/9/1997
jana 20/11/1998

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 29 jun 2006, 20:59

Tis weer nen schonen datum om te onthouden als ge kijkt naar Laura haar banner... :(
Kzal er elk jaar weer aan herinnerd worden.

Ik zat gelijk mee te wenen met het nieuws van 19.00, ik zat enorm met de krop in de keel als ik dat zag al die bloemen op school en de kindjes die een betuiging kunnen brengen in een boekje :cry: .
En dan die mooie fotookes van die 2 lachende meisjes, het verscheurt toch direct een moederhart, het moeten dan nog uw kinderen niet zijn.
En ik vind het zèèr erg voor de mama van Stacey (zij had er toch niets mee te maken hé, want de kids waren bij hun vader? Alez, zo heb ik het toch gehoord :roll: )
Twas vanmiddag ook het gespreksonderwerp in de pauze op mijn werk. Het dochtertje (6) van een collega was mee naar de zoo vandaag op school, die heeft daar mee ingezeten zeg, dat haar kind weg was op uitstap! Maar tegenwoordig zou je voor minder uw kinderen meegeven, al is het maar op schoolreis.
Ik zeg ook altijd tegen Laura dat ze niets mag aanvaarden van andere mensen (buiten onze familie en kennissen dan) en zeker nooit mag meegaan! Misschien maak ik haar ergens wel een beetje bang, maar liever dat dan zulke toeren mee te moeten maken!

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 29 jun 2006, 22:18

Wat gebeurt er toch allemaal hier.....
Jongen wordt neergestoken voor mp3 speler, kindermeid en baby afgeknald voor geen reden, 54- jarige nmbs werknemer tot hartstilstand toe in mekaar geslegen op een bus,.... meisjes gewurgd, en eentje verkracht,......
Al deze feiten op slechts enkele maanden tijd :cry:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 29 jun 2006, 22:28

spotje schreef:Wat gebeurt er toch allemaal hier.....
Jongen wordt neergestoken voor mp3 speler, kindermeid en baby afgeknald voor geen reden, 54- jarige nmbs werknemer tot hartstilstand toe in mekaar geslegen op een bus,.... meisjes gewurgd, en eentje verkracht,......
Al deze feiten op slechts enkele maanden tijd :cry:
en de pers zit achter het ergste...
die nmbs-werknemer heeft trouwens geen enkele klop gehad, heeft ook geen enkele verdachtte verteld, maar is zo wel door de pers aangeduid... dat waren gewoon een paar gasten die wat stoer probeerden te doen en onozel aan het doen was op de bus, maar niemand lastig vielden.
Die nmbs-medewerken is toen agressief beginnen doen, waarop die gasten gereageerd hebben, maar die hebben nooit ne vinger uitgestoken...
wel hebben ze die mens met woorden getreiterd, maar ergens vind ik dat zelf uitgelokt toch wel (en dat heeft ook niets te maken met het feit dat het marokanen zijn, want op die leeftijd willen ze allemaal wel wat stoer doen, niet?)
die mens is toen uitgestapt en door zijn benen gezakt...
van schrik zijn die jongeren gaan lopen.
Het volledige verhaal, persvrij dus...
ik vind dat toch verschillen met wat er in de pers staat eigenlijk :?

maar idd, in het algemeen zou dat niet mogen gebeuren...
ik vraag mij gewoon af of er niet te veel mensen zijn?
volgens mij is dat vaak de reden dat zo'n dingen gebeuren...
mensen kunnen soms niet overweg met de overbevolking.
Wat natuurlijk niets goedkeurd...

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 01 jul 2006, 13:55

is verschrikkelijk voor te horen. hoop altijd dat het mij of iemand dat ik ken niet gebeurt.


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”