Blinde vrouw van 62 twaalfde keer moeder
Janise Wulf is 62, blind en voor de twaalfde keer moeder geworden. Haar baby, een flinke zoon van 2,3 kilogram kwam met een keizersnede op de wereld in het Amerikaanse Redding in de staat Californië. Volgens haar familie verliep de bevalling vlekkeloos.
Ze werd zwanger na kunstmatige bevruchting. De vrouw is intussen ook al aan haar derde man toe. "Ik haat het om de kinderen alleen groot te brengen", aldus Wulf. Ondanks de opmerkelijke prestatie is de Amerikaanse niet de oudste ooit in een kraamafdeling. De Roemeense Adriana Iliescu was 66 toen ze op 15 januari 2005 beviel van een zoon.
Blinde vrouw van 62 word moeder.
Moderators:Welcome, mell, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
amai knap hoor maar aan de andere kant denk ik dan van als dat kind aan het puberen is dan ben jij bejaard?
Ach ja aan de andere kant, dan heeft ze al veel zaken afbetaald. Tegen ik zo oud ben moet ik gen huis afbetalen maar tja dan leef je met een pensioen en daarmee een kind onderhouden lijkt me ook heftig!
niks voor mij in ieder geval maar kom
Ach ja aan de andere kant, dan heeft ze al veel zaken afbetaald. Tegen ik zo oud ben moet ik gen huis afbetalen maar tja dan leef je met een pensioen en daarmee een kind onderhouden lijkt me ook heftig!
niks voor mij in ieder geval maar kom