recht van antwoord

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
kelkel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 21:50
Locatie:belgië
recht van antwoord

Bericht door kelkel » 25 jan 2006, 12:36

heeft er iemand de uitzending van gisteren gezien? over die jongen van 20 die zijn 16 jarige vriendin heeft zwanger gemaakt? (de ma van da meiske wil he vruchtje laten aborteren, het meiske zelf wil da niet , maar volgens de vriend staat zij onder druk..) hij denkt dat het al te laat is. hij mag haar ook niet meer zien, ze word weggestoken door de familie.
wat vinden jullie daarvan ???
xx kelkel
You can have unconditional love for everybody !!! But that doesn't mean you have to socialize with everyone!!!


spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 25 jan 2006, 12:41

Dat ouders zouden moeten beter weten!

Als ze bezorgd zijn omdat ze haar school niet kan afmaken, en geen diploma en heel de lalala, is dat normaal, maar er zijn daar oplossingen voor!

Als ze hun dochter graag zien, vangen zij haar op en ook het kindje (en als ze uit werken de grootouders?)
Zo kan ze haar school uitdoen als ze dat wil, en naar school gaan blijft niet duren toch?

Ik heb wel de repo niet gezien, dus weet ik de achtergrond ook niet, kan ook niet gemakkelijk oordeel vellen.

dat meiske gaat hun haten, zie dat maar van hier! :cry:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 25 jan 2006, 13:02

Ik zou ook geen gat in de lucht springen als Lani zo jong al zwanger is maar straffen zou ik nooit doen. Ze zal zo al genoeg "gestraft" zijn. En de vader weghouden van het kind? Niks van, Papa moet mee verantwoordelijkheid nemen. da's toch ook niet eerlijk tov dat kind dat je het laat opgroeien zonder papa terwijl de papa het zo graag wilt?

vreselijk vind ik dat!

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 25 jan 2006, 13:14

Ik vond het toch ook straf. Er zijn weinig jongens die op die leeftijd zouden opkomen voor hun rechten hoor. Velen zouden denken, laat het maar zo, ik wil nog profiteren van mijn jeugd.
Dat die ouders beslissen over die zwangerschap vind ik ni kunnen, maar misschien dat we anders praten als we zelf in die situatie zitten. Kweet het ni, maar het leek echt wel of die jongen dat meende.
Ik ben benieuwd of we er nog iets van gaan horen

Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 25 jan 2006, 15:20

wat mij opviel in die reportage was dat de jongen zei dat het door allebei gewenst was. maar op het einde zei 1 van de wijzen dat het een ongelukje was. en zo had die vriend het ook laten verstaan in zijn brief die hij aan recht van antwoord stuurde.

vond ook dat ie precies ni sterk stond in zen schoenen wnn ie sprak.
wss ook omdat er veel gelachen werd door de reacties die hij gaf op de tegenpartij enzo.

ik vind het goed dat ie opkomt ervoor. maar diegene dat het kindje draagt moet vind ik toch de beslissing nemen hoor. alhoewel dak vind dat je er samen ook moet over kunnen babbelen zodat je ieders standpunt weet over het onderwerp.


grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 25 jan 2006, 17:07

nee, hij stond niet zo sterk in zijn schoenen, maar hoe zou je zelf zijn? Op tv, met publiek en dan mensen die met je lachen... Ik denk dat ik ook zo onzeker zou overkomen. Maar het feit dat hij er op tv voor opkomt, voor zijn vriendin en haar zwangerschap vind ik wel moedig.

Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 25 jan 2006, 18:49

ja da heb ik nu niet gezegd he dat ik da ni moedig vind. en ja hoe zouden we zelf zijn he.

idd ik vond dat wel heel moedig.


grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”