Pfff...heb mij weer ferm opgejaagd met daarnaar te kijken!
Zal eens schetsen waarover het ging é:
gezin: vader (blind), moeder (heeeeel slechtziende), 6 kinderen
De oudste 2 waren meisjes en die draaiden dus bijna volledig op voor het ganse huishouden, inclusief de zorg voor alle broertjes waaronder er nog 3 niet schoolgaande waren!
1 keer per week kwam er gedurende 2 u een poetshulp! Verder weigerden ze elke hulp (waarop ze nochtans recht hebben, als 2 gehandicapten met groot gezin!
Nee, die 2 meisjes (ik geloof 9 en 13 jaar ongeveer) moesten daar de boel draaiende houden.
Ik zeg wel boel, want je had dat daar eens moeten zien!!!!!
Een jongetje sliep daar op de grond en dat lieten ze liggen, het ventje kreeg brood toegeworpen op de grond (allée jong, precies als bij de beesten

En 't nog niet gedaan hoor!
Babies werden ververst door de meisjes voor en na school! Want de ouders kunnen dat niet deftig doen door hun handicap! Werd ook gefilmd hoe dat meisje van 8 dat deed! Die poepekes hingen nog half in *****en daar werd al een verse pamer overgedaan

Kan nog wel efkes doorgaan zunne....
Op het laatste van de uitzending zag je dan dat oudste meisjes rondfietsen met 2 broertjes in zo'n fietskar en die vader zei: Niet alle meisjes van 13 kunnen zeggen dat ze zo'n fietskar hebben

Awel, kmoet zeggen dat ik er wakker van gelegen heb......
Liefs Aicha