Ik heb hem niet gezien....maar z'n auto wel die passeerde hier met 4 moto's rond hem

Moderators:Welcome, mell, Moderators
Ja das just, hij ging ook naar veurne....neen ik had echt geen zin om mij in die warmte tussen tvolk te gaan wringen met Anaïs om de koning te zienAnneliefje schreef:toen ik het zag in het nieuws was ik maar aan het kijken of ik jullie niet zou zien![]()
en lap, nu we weg zijn uit veurne komt de koning
alé,is toch speciaal.Katharina schreef:Ja das just, hij ging ook naar veurne....neen ik had echt geen zin om mij in die warmte tussen tvolk te gaan wringen met Anaïs om de koning te zienAnneliefje schreef:toen ik het zag in het nieuws was ik maar aan het kijken of ik jullie niet zou zien![]()
ik dus weer welwen schreef:alé,is toch speciaal.Katharina schreef:Ja das just, hij ging ook naar veurne....neen ik had echt geen zin om mij in die warmte tussen tvolk te gaan wringen met Anaïs om de koning te zienAnneliefje schreef:toen ik het zag in het nieuws was ik maar aan het kijken of ik jullie niet zou zien![]()
Nee zou ik ook ni doen zene
Ja ik ken die camping alleen maar van aan de straatkant, van er te passeren....maar ik weet wel dat er heel veel Fransen zijn altijd...Kim.D. schreef:@ katharina. we zijn ondertussen al terug thuis. camping heel hard tegengeslagen en naar een andere camping verhuisd.
Dat is toch veranderd, alleen de rechtstreekse troonopvolger krijgt nog een dotatie, alle andere kindjes die er sindsdien geboren zijn, krijgen niks.sandy schreef:...En dan gans die resem familie en die kweken nogal...