Babybadje
Moderators:Welcome, Moderators
Hoi
Verkopen jullie in de winkels ook het Shantala babybadje?
Ness
Verkopen jullie in de winkels ook het Shantala babybadje?
Ness
Ik had ook een vraag voor de winkels.. Gelukkig dat Ness iets vroeg anders vergat ik het ook weeral
.
Verkopen jullie winkels ook bolderkarren? Ik ben daar dus op zoek naar, maar ik weet geen winkel waar ze die verkopen (als iemand anders het weet, je mag me ook altijd een privébericht sturen, liefst omgeving Hasselt - Diest).
Groetjes en alvast bedankt!!!

Verkopen jullie winkels ook bolderkarren? Ik ben daar dus op zoek naar, maar ik weet geen winkel waar ze die verkopen (als iemand anders het weet, je mag me ook altijd een privébericht sturen, liefst omgeving Hasselt - Diest).
- Leyssens-Vancan
- Pas blauw
- Contacteer:
- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
Badjes
Die badjes kan je inderdaad vinden in de Welcome Baby Winkels. Wat niet wil zeggen dat iedere winkel er op voorraad heeft he.
Maar ze kunnen ze zeker bestellen.
Groeten
Maar ze kunnen ze zeker bestellen.
Groeten
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
Dagmar schreef:Ik had ook een vraag voor de winkels.. Gelukkig dat Ness iets vroeg anders vergat ik het ook weeral.
Dreamland! Daar heb je ze! Ik heb er net een gekocht voor ons Lani.