Maar ze steunen helemaal niet op de voeten he? Dat is hem het juist... Het is zowat te vergelijken alsof ze in een draagzak zitten... Maar dan met rekkertjes aan zodat het wat beweegt als zhun bewege... En je moet er niet mee rondlopen...
Wil niet discussiëre ofzo zn, maar ik wil gewoon dat jullie weten hoe het systeem in elkaar zit.. het ziet er gewoon anders uit dan het werkelijk is

Als hij met zijn voete zou steunen,zou ik er ook zo over denken, want idd dat is de bedoeling niet... Er zijn niet voor niets verschillende stappen in de ontwikkeling en ga volledig akkoord dat het loopstoeltje niet goed is.. ze zetten veel kracht op die beentjes en zitten er ook niet echt recht in..
En nu vragen jullie je af... waarom stel je dan zo'n vraag als ge toch al van die mening bent..
Wel... :p ik vroeg meneige af of iemand dit had en of dit werkelijk waar was dat ze niet steunen op de voetjes enzo.. En of dat het al dan niet goed ondersteund wordt..
Tenslotte is de gezondheid van mijn kindje nog altijd het belangrijkste!
Ik hoop echt da ik niemand heb aangevallen ofzo he want dat is totaaaaaaaal de bedoeling ni