Voorbeelden van doopsuiker

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas
Voorbeelden van doopsuiker

Bericht door Ingetjeuh » 27 aug 2007, 20:10

ik heb hier al voorbeeldjes van geboortekaartjes gezien dus waarom geen voorbeelden van de doopsuiker...
zo kunnen de mama's en papa's die nog niet weten wat ze willen een ideetje opdoen... :D
ja idd, ik weet het nog niet zo goed maar ik heb wel al iets in mijn hoofd :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 28 aug 2007, 15:35

Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 01 sep 2007, 20:19

Hey, ik heb er volgens mij niet echt een foto van, maar zal nog ns goed zoeken of ze niet ergens gewoon bij op staan. Ik heb destijds met mijn grootmoeder babybotjes gebreid. Wit, rose en blauw, best leuk. En voor de kindjes had ik muisjes. Voor mij hoorde dat bij mijn zwangerschap, die leuke dingetjes zelf maken.

Groetjes,
Bijou
Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

ijshoorntjes

Bericht door choeke » 01 sep 2007, 22:35

Wij hadden voor volwassenen witte doosjes met groene veters (die snoepdraden) en doorzichtige doosjes met oranje suikerbonen. Op de doosjes eenvoudige stoere stickers in groen of oranje.
Voor kinderen ijshoorntjes (gemakkelijk zelf te maken) Hoorntjes (de koeken) vullen met smarties en bovenop van die zachte spekken ( wij hadden witte met kokos, maar bestaat ook bv in roze) Daar dan een plastiekje rond en lintje met kaartje.
Heb wel geen foto dus hoop dat je er een beeld van kunt vormen.

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 03 sep 2007, 18:32

Hey,

Er staat een voorbeeld van het mijne tussen mijn persoonlijke album.

Liefs Winter


Gebruikersavatar
sp
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jun 2007, 17:11
Locatie:8700
Contacteer:

Bericht door sp » 08 sep 2007, 17:23

waar heb je die voorbeeldjes van geboortekaartjes gezien? stonden daar ook mooie tekstjes bij?
Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 09 sep 2007, 08:00

Dit waren onze suikerboontjes :D

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 09 sep 2007, 09:05

Da's echt wel schattig met die schaapjes... :D

kheb ondertussen al mijn doopsuiker besteld... kweetnie of er iemand de ducky-collectie al heeft gezien... wel, da zijn zo van die kleine eendjes in verschillende kleuren... kheb deze in zowa zilverkleurig gekozen potloodjes en sleutelhangers voor de kindjes met daarbij parelgrijs, fushia en witte smarties... en voor de volwassenen heb ik gewoon zo'n potje met een sluitsysteem met deksel genomen en daarin bruine, grasgroene en fushia-kleurige suikerbonen erin... en dan ook voor gewoon in de kliniek zo'n Grote zilverkleurige eend met daar wat gemengde suikerbonen bij zodat de mensen die op bezoek komen hen er eentje kunnen nemen :D
Vind die eendjes echt mega...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 09 sep 2007, 12:05

Haha kei grappig..
Eerst gingen we die eendjes ook nemen :lol:
Maar ja dan was ik verkocht aan de schaapjes :P
Twas toch een moeilijke beslissing zn :D
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 09 sep 2007, 14:16

Wij gingen die ook nemen, maar dan hebben we ze zien passeren bij de pfaffs (Lindsay en debbie hadden ze blijkbaar in het groot gekocht :( ) en zijn we ervan af gestapt...

Ze waren inmiddels maanden uitverkocht door hen, iedereen wou deze in die periode :( en de kans was klein dat we ze niet op tijd gingen voor de geboorte van ons dochtertje...ze komen namelijk van china...

En op dat moment was de originaliteit dus totaal weg...de kraamafdelingen waren er vol van, hebben we voor een schattige sleutelhanger gekozen, (zie link hierboven, ze staan daar tussen) :)
Iedereen was er weg van :) we hebben dus op zo'n moment de goede keuze gemaakt :)

Maar schattig vond ik ze toch wel die eendjes, en ik was niet goed gezind dat die twee ermee op tv zijn gekomen...maar...ons eindresultaat was super :)

Veel succes en niet vergeten van er binnenkort een fotootje van te posten hé :)

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 09 sep 2007, 15:46

Zal ik zeker doen! :D
ik wist het niet van de pfaffs dat zij deze ook genomen hadden :? kijk namelijk niet zo graag naar da programma :? mahja allesinds kvond het heel leuke hebbedingetjes voor de kinderen... heb zo zelf ook een sleutelhanger :oops: kon het echt niet laten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”