Fietskar

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen
Fietskar

Bericht door goele » 13 mar 2007, 20:15

Ja, we gaan een fietskar kopen!
We praten er al lang over, maar nu gaan we het echt doen.

Ik heb al even gekeken op het internet, maar kan echt niet kiezen, ik weet ik totaal niet waarop te letten.

Dus, enkele vraagjes aan de kenners, of aan degene die er gewoon een mening over hebben:

- welk merk? (de meest evidente vraag)
- waar moeten we zeker op letten bij het keizen?
- we willen graag 4 kinderen, dus ook beter een grote fietskar?

Iemand persoonlijke ervaringen die me kunnen helpen?
(ik ken niemand persoonlijk met een fietskar, dus ik tast hier echt in het duister)


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 mar 2007, 20:19

In dit topic gaat het ook over een fietskar.. En als je bovenaan de pagina op zoeken klikt en fietskar ingeeft, kom je vast en zeker nog meer topics tegen.. :wink:

Merken, daar ken ik niet veel van.. Waar op letten: eens vragen of je mag proefrijden, ruimte genoeg, of er iets voorzien is voor een klein kindje (schelp bijvoorbeeld), opplooibaar of niet (moest dat nodig zijn hé :wink: ),...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 13 mar 2007, 20:20

WIj gaan in de toekomst ook één kopen. Alhoewel, we twijfelen nog tussen een fietskar en een bakfiets (misschien kopen we beide in de toekomst, we hebben geen auto, dus kunnen daar best wat meer aan spenderen). Ik weet niet of er fietskarren bestaan voor vier kinderen. Bakfietsen bestaan er wel voor vier kinderen, maar dat dient natuurlijk niet voor lange fietstochten te doen (of je zou een erg goeie conditite moeten hebben :wink:). Ik ben zelf dus absoluut geen kenner, maar heb wel al gehoord dat chariot en dolphin (dacht ik) goeie merken waren qua fietskarren.
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 14 mar 2007, 21:22

Succes met de aankoop!! En trek eens een foto met je kindje erin. Wil ik zeker wel eens zien.
Hier gewoon een fieststoeltje, met deze fietspaden en veel draaiingen in de baan zie ik mij nog niet met een karretje rijden. Ik zou de ganse tijd schrik hebben dat ofwel iemand ertegen rijdt ofwel dat dat ding ineens weg is :oops: (en ik denk thans niet dat dat mogelijk is maar soit)

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 14 mar 2007, 22:50

Zaterdag gaan we "passen".
Na hier een beetje gelezen te hebben, en verder te zoeken op het internet, heb ik een grote voorkeur voor de "croozer".

Nou ja, we zullen zien zaterdag.

Joehoe, ik kijk er al naar uit.

We gaan trouwens gewoon een 2persoonskar kopen, want tegen dat het 3de kindje er gaat zijn, gaat ons Hasse al zeker zelf willen fietsen (hoop ik)


Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 15 mar 2007, 22:15

wij hebben een croozer voor 2 kindjes.

megagoede kar, zijn er heel content van en er kan heel veel bagage in, das handig als we eens wat langer weg gaan. Vorige keer staken er jassen, verzorgingstas, eten, drinken, een bal en de kleine zijn loopfietsje in. Met een beetje puzzelen ging dit net allemaal in de kofferruimte van die kar.

Prijs/kwaliteit zijn die heel goed, wij gebruiken ze niet dagelijks dus enkel voor uitstapjes of naar de winkel te gaan.

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 16 mar 2007, 22:41

Vandaag de Croozer gekocht, mogen gaan we hem uittesten op de "echte" baan.
Vind hem er zeker heel erg blits uitzien

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 17 mar 2007, 10:09

Dus als ik het goed begrijp, kan je nog heel wat spullen in de fietskar steken terwijl je kindje er inzit?
Afbeelding

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 17 mar 2007, 19:51

onze kar heeft echt een koffertje


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”