Timothy stapt aan de hand, maar nog niet alleen, rechtstaan zonder iets waar hij zich kan aan vasthouden ook nog nie zo goed.
Is het dan nog te vroeg voor eerste schoentjes of juist nie?

Moderators:Welcome, Moderators

en heb daar nooit een prob mee ghad wat uittrekken betrof ... die eerste zijn mooi gebleven maar dat paar waar R op kroop n mee leerde lopen die "ziiiiien" eruit: echt duidelijk grondig gebruikt
 en heb daar nooit een prob mee ghad wat uittrekken betrof ... die eerste zijn mooi gebleven maar dat paar waar R op kroop n mee leerde lopen die "ziiiiien" eruit: echt duidelijk grondig gebruikt 

bedoel je met nr 2 op komst?? j emoet er wel rekening mee houden dat ze bij de geboorte van een broertje of zusje soms terugvallen (dwz een pas aangeleerde actie ineens niet meer zo vlot doen) maar dat is niet altijd zo hè. Trouwes euh kunnen stappen = vrijheid dus ik moet je wat ontgoochelen als je verwacht het dan rustiger te hebben: ze gaan dan enorm op avontuurmama24 schreef:hopelijk voor haar 14 maandanders zal het hier zeer zeer druk zijn moest ze nog niet kunnen stappen
 en niks is dan nog veilig voor de grijp-grage handjes ... en ja dat  begint met 't kruipen al maar als ze stappen dan kunnen ze ook aan al wat een beetje hoger staat hè en zo blijven ze de grenzen verleggen ... Onze rekel (nu 20M) die sleept hier al een hele tijd stoelen naar waar hij wil aan kunnen en klimt er dan op in de hoop zijn doel e breiken en daar slaagt hij wonderwel in ds tja hier is niks meer veilig - tenzij ik het aan het plafond hangen zelfs dan nog
 en niks is dan nog veilig voor de grijp-grage handjes ... en ja dat  begint met 't kruipen al maar als ze stappen dan kunnen ze ook aan al wat een beetje hoger staat hè en zo blijven ze de grenzen verleggen ... Onze rekel (nu 20M) die sleept hier al een hele tijd stoelen naar waar hij wil aan kunnen en klimt er dan op in de hoop zijn doel e breiken en daar slaagt hij wonderwel in ds tja hier is niks meer veilig - tenzij ik het aan het plafond hangen zelfs dan nog