bekleding wieg

Moderators:Welcome, Moderators

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke
bekleding wieg

Bericht door Trui » 22 mar 2005, 18:49

Ik heb nog het oude wiegje staan waar ik vroeger zelf nog in geslapen heb en zou dit graag gebruiken als bedje. Maar de bekleding is oud en versleten en ik zou graag een nieuwe kopen. Heeft er iemand een gedacht waar ik dit zou kunnen kopen? Want blijkbaar zijn wiegjes de tijd van tegenwoordig niet vaak meer in gebruik.
Afbeelding


Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 mar 2005, 18:53

Ik heb ook mijn wieg van mij nog :-)
Heb mijn bekleding over 5 jaar was da wel in de dreamland gekocht maar heb er nu ook zien staan op baby-walz!!
Afbeelding
Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 22 mar 2005, 19:30

mocht je het interesseren...
Ik ken ieman die dit zou doen voor een zeer defdtige prijs.
Het is haar beroep.
ik had de grootste problemen om een ander kussentje te vinden voor de groeistoel van Joeri.
Wel zij heeft deze voor mij op maat gemaakt, voor een zeer redelijke prijs.
het kan allemal gebeuren via internet en zo.
Wil je haar naam weten, vraag het mij dan liefst in een pm.

vliegjebroem
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2004, 19:08

Bericht door vliegjebroem » 23 mar 2005, 09:27

mijn schoonmoeder heeft destijds ook een wiegje bekleed van ons zoontje, en ik moet zeggen keimooi, maar nu hebben we nadien twee dochters gehad en hebben we een echte meisjeswieg gekocht, en de bekleding enzo ligt hier dus opzij.
Ze heeft het met velcro systeem bekleed, heel handig voor te wassen enzo.

De bekleding zelf ervan past nu ook op de nieuwe wieg, kwestie voor als die bekleding in de was zit.
mama van .....................4.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 30 okt 2005, 10:27

Bij ons gaat er ook zo een familiewieg rond zoals wij die noemen...daar hebben al bijna alle neven en nichten en ik en mijn broers ingeslapen.

Nu gaat die wieg rond in de familie voor de kleintjes en hebben ze deze zelf opnieuw bekleed...heel mooi gewoon dat je zoiets kan gebruiken.

Helaas heb ik he tbij Set eniet gedaan en heb ik het park genomen wat ik denk bij een volgende niet doe want Sete hield enorm van dat geborgen gevoel en zo een park bied dit absoluut niet.
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”