vervanging relax

Moderators:Welcome, Moderators

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 08 nov 2006, 16:21

leuk!
Afbeelding

Afbeelding


Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 12 nov 2006, 02:54

Ik vrees dat we de Sint wat vroeger moeten laten komen! Ze zit met haar hoofdje tegen het bovenste, harde deel, en haar beentjes worden ook te lang.
En dan ben ik er ook nog eens bang voor dat ze binnenkort voorover of opzij gaat tuimelen met heel de relax want ze zit er niet stil in.
Dus zal ik haar schoentje al maar aan de haard gaan zetten. Op deze leeftijd beseft ze dat toch nog niet.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 12 nov 2006, 17:02

die doomoo lijkt me schitterend (in de relax zet e ze ook niet de hele dag hè) en nu heeft R de relax herontdekt al zeteltje maar ik bljf me er niet zo gerust bj volen als hij daarmee bezig is: ik dnk da thij toch beter zo'n doomoo had gekregen maar ik kende het niet hè en nu lijkt het me zo duur om nog ene aan te schaffen :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 12 nov 2006, 18:25

ne gewone poef he...

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 13 nov 2006, 11:01

Katia schreef:ne gewone poef he...
ik dacht eerst nog zo'n overtrek te kopen om van mijn bv-kussen een poefje te maken maar dat is nu al aangeslagen voor in het kamp van de grote broer :lol:
Afbeelding
Afbeelding


Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 13 nov 2006, 21:38

Hier is de 'Sint' in de vorm van Moeke en Vake, mijn ouders en mijn moeder is meter, vandaag geweest. Ze heeft haar Doomoo gekregen want ze haalde de laatste paar dagen zo een toeren uit op haar relax, dat ikhet niet meer vertrouwde.
Ze keek wel even raar toen we haar er voor het eerst inzetten en ze merkte dat ze niet zo makkelijk rechtop kon zitten zoals in haar relax, was ze daar even niet tevreden mee. Maar ze heeft dan nog een tijdje rustig alles verkend en ze lijkt het wel leuk te vinden.

En we hebben vandaag het goeie nieuws gehoord dat mij neef zijn vrouw zwanger is!!! Dus heb ik hem al laten weten dat er een uitstekende relax op het nieuwe babietje staat te wachten.
Volgend jaar hebben we dus weer twee nieuwe babietjes in de familie !!
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”