sloefjes

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
haylee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jan 2006, 17:01
Locatie:Opwijk
sloefjes

Bericht door haylee » 04 aug 2006, 12:04

vanaf wanneer mogen eigenlijk sloefjes of bobuxschoentjes
ik heb ier zo van die paco sloefjes precies mag hij dat al aandoen of niet?
Afbeelding


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 04 aug 2006, 13:06

Ik heb ook van die bobuxsloefjes gekregen bij de geboorte van een vriend...Anaïs draagt ze nu sedert een maand....nu ze kruipt, rechtstaat en zo...
Voordien waren ze ook nog te groot...
Ik had wel ook andere sloefjes die ze wel aanhad toen het nog kouder was, om haar voetjes warm te houden...
Er staat daar geen leeftijd op hoor dat je dat mag aandoen of niet, die sloefjes...Doe gewoon wat je zelf wilt...en of je kindje zich er gemakkelijk in voelt of niet...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 04 aug 2006, 14:43

die mag je aandoen vanaf de eerste dag hoor :lol: dus zie maar of ze passen en of hij het leuk vind :lol:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 04 aug 2006, 16:13

dat mag van meet af aan ... maar als je een zomerbaby hebt dan zal je al eens eerder blote voetjes of alleen sokjes doen hè. Och, mijn tante die kocht zelfs ANTISLIP-sokjes voor de pasgeborene en da's supergrappig maar ecth nuttig is dat niet, want uitglijden in zijn wieg deed hij niet hoor ;) :lol: maar 't is zoooo schattig. Wij hadddn ook van die leren sloefjes gekocht voor in 't begin en dan in een andere kleur een paar maten groter voor toen hij begon te kruipen en dat verschil : die grote zijn totaal afgesleten en grijs verkleurd van 't vele kruipen / lopen en die "beginnersmaat" ziet er nog spinternieuw uit :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 04 aug 2006, 16:20

Dat mag je al direct aandoen. Als ze nog baby zijn is het wel meer voor de schonigheid :) .
Voor Ilsa hebben we een paar sandaaltjes gekocht . Heel schattig als ze ze aan heeft maar ze krijgt ze zelf uit .
Die bobux sloefjes gaan hoger dus daar heb e dat probleem niet mee volgens mij.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Fairytale
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 nov 2005, 20:21
Locatie:Hulst (NL)
Contacteer:

Bericht door Fairytale » 04 aug 2006, 19:16

Ik heb werkelijk waar geen idee waar jullie het over hebben :oops: :lol:

Zijn dat gewoon zachte slofjes? Die mogen idd vanaf het begin. Lola droeg die toen het weer wat frisser begon te worden en toen ze begon te kruipen hadden we zootjes (ook zacht) Ze had ook een paar setjes zachte schioentjes Nu heeft ze pantofels met een ahrde onderkant omdat dat beter loopt..
Liefs Sara, trotse moeder van Lola Anaïs en Gobe Didier

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 04 aug 2006, 20:47

wij haddne ook zootjes. Bobux lijkt daarop maarzijn ietsje breder en met en rekker ipv velcro - en ik geloof dat ze die ook tot een grotere maat hebben nog.
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 04 aug 2006, 21:46

starchilds zitten beter :lol: (bij die van ons toch :lol: )


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”