snuggle nest

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 12 sep 2006, 16:01

major schreef:sedert een week of zo, slaapt Torben net zo goed in zijn eigen bedje, beter zelfs, zonder mijn gesnurk en gewriemel ;)
:lol: bij ons is het net R die wroet en wriemelt :roll: maar ik leg 'm nu al een hele poos 's avonds na zijn bv (waarbij hij meestal uiteindelijk wel in slaap valt) al slapend in zijn bedje en als hij dan ergens in de loop van de nacht wakker wordt dan pak ik 'm bij ons tot het tijd is om op te staan ... dan slaapt hij tenminste nog een beetje.
Gisterenavond wou hij op de zetel inslapen :shock: :roll: en elke keer da tik dacht dat ik 'm naa rbed kon dragen was het geween :roll: en dan merk je da thij mij echt moet voelen hè - als hij bij ons in bed ligt dan komt hij ook altijd met zijn handje of voetjes tegen mij liggen om te voelen of ik er zeker nog ben en soms is dat wel eens minder zacht want dan is dat zo'n ongecontroleerde beweging om maar te voelen en dat levert mij wel eens ne klop of stamp op :s waar ik dan wel iets minder happy mee ben. Wij gaan nooit op hem liggen, maa romgekeerd kan die dus het hele bed doorwroeten tot op en over ons heen :? vandaar dat wij nu een bedhek aan de enke kant en een spijlenbed aan de andere kant als barrière gebruiken dan kan hij niet zo makkelijk uit bed rollen ...
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”