hoe eraan beginnen?

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51
hoe eraan beginnen?

Bericht door bart » 04 apr 2004, 17:56

Ik moest van mijn vrouwtje vragen hoe we hieraan moeten beginnen. :?:
:roll: :idea: :? het is maar dat het ons eerste is. :D


Gebruikersavatar
Welcome
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2004, 19:22
Locatie:Oost Vlaanderen - Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door Welcome » 04 apr 2004, 18:58

Heel eenvoudig Bart...
Als je een kijkje neemt op onze hoofdsite : www.welcomebaby.be dan kan je daar bij het hoofdstuk produkten alles al eens overlopen.
Je kan uiteraard ook een kijkje nemen in de lijst met dichtstbijzijnde winkels...en daar eens je licht opsteken...of catalogus aanvragen...
Mocht je van plan zijn een geboortelijstje aan te leggen (een aanrader) dan zou ik je aanraden dit 2 of 3 maand voor de bevalling te doen)
De Welcome Baby winkels zijn allen zelfstandige babyspeciaalzaken...met als belangrijkste kenmerk service....en uitleg geven....
Veel succes...

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Dankjewel.

Bericht door bart » 04 apr 2004, 21:39

Mijn vrouwtje en ik danken je. :D We gaan het ineens eens allemaal
bekijken. :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 12 apr 2004, 21:37

En dat was heel gezellig. :D We hebben er al enkele avonden mee gevuld. :D
Zaterdag zijn we in een winkel gaan kijken en uitleg gaan vragen. :D
Het zal moeilijk kiezen zijn tussen al die mooie spullen. :D
We hebben een catalogus en een pak folders meegekregen en de mevrouw heeft heel veel uitleg gegeven. :D We gaan er zeker terug voor
een geboortelijst. :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 mei 2004, 17:05

De eerste spulletjes zijn al gekocht. :D :lol:
Het kamertje is al leeg gemaakt. :D :lol:
Heerlijk is het om daar mee bezig te zijn. :lol: :lol: :lol:


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 04 aug 2004, 11:33

welcome schreef:Heel eenvoudig Bart...
Als je een kijkje neemt op onze hoofdsite : www.welcomebaby.be dan kan je daar bij het hoofdstuk produkten alles al eens overlopen.
Je kan uiteraard ook een kijkje nemen in de lijst met dichtstbijzijnde winkels...en daar eens je licht opsteken...of catalogus aanvragen...
Mocht je van plan zijn een geboortelijstje aan te leggen (een aanrader) dan zou ik je aanraden dit 2 of 3 maand voor de bevalling te doen)
De Welcome Baby winkels zijn allen zelfstandige babyspeciaalzaken...met als belangrijkste kenmerk service....en uitleg geven....
Veel succes...
Mijnheer Welcome, we hebben ondertussen onze lijst al gelegd in de dichtsbijzijnde Welcome Baby winkel. We hebben aan de mevrouw gevraagd of zij jou kent en ze heeft ja gezegd. Dat was wel fijn: meer dan 2 uur lang de mooiste spulletjes uitzoeken voor ons Bartje. En toen die mevrouw jou kende vonden we haar al ineens heel sympathiek. :D
en zoals je zei: aan 'uitleg geven' was er helemaal geen gebrek. :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 10 aug 2004, 11:57

We gaan dit jaar niet op vakantie. Mijn vrouwtje wil niet nu ze zwanger is. We hebben in ons verlof de kinderkamer en al de rest klaargemaakt. Dat was wel fijn. :D

Gebruikersavatar
danielle1981
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2004, 10:13
Locatie:achterhoek (ned)

Bericht door danielle1981 » 13 sep 2004, 15:50

Leuk Bart.
Moeten jullie nog veel?
Ik ben ongeveer gelijk uitgerekend met jouw vrouw.
Het meeste hebben we wel, we moeten nog wel wat kleine dingetjes, maar die komen nog.
Ik kijk soms ook op zo'n lijstje. Je hebt ook zoveel nodig!

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 sep 2004, 18:31

We denken dat we alles hebben :D De geboortelijst is ook al klaar :D
De kamer is volledig klaar met stampvolle kasten (daar heeft mijn vrouwtje voor gezorgd) :D
Ons Bartje mag komen :D
Laatst gewijzigd door bart op 13 sep 2004, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 13 sep 2004, 22:27

bart schreef:We denken dat we alles hebben :D De geboortelijst is ook al klaar :D
De kamer is volledig klaar met stamvolle kasten (daar heeft mijn vrouwtje voor gezorgd) :D
Ons Bartje mag komen :D
Nog even geduld!!!!! :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 sep 2004, 23:17

Spijtig genoeg wel, ja :? :roll:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 17 nov 2004, 23:41

Wij zijn heel tevreden van onze geboortelijst :D We hebben al bijna alles gekregen en de mevrouw van de winkel heeft al getelefoneerd: vandaag ben ik er nog wat bij op gaan leggen (met een briefje van mijn vrouwtje :D )
Nu hebben we dus hele mooie spulletjes gekregen :D
We hebben ook een aantal dingen gekregen buiten de lijst: mooi fel gekleurd speelgoed waar ik blij mee ben (en ons Bartje ook) maar ook kleren die mijn vrouwtje echt niet mooi vindt en die ze dan ook niet zal aandoen. Toen we die zagen waren we heel blij dat we een lijst hadden :roll:

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 18 nov 2004, 22:01

Nu is het aan ons, binnen enkele weken eens een afspraak maken, net voor de trouw nog om een geboortelijst te gaan leggen. Het begint te korten en te kriebelen, ik voel het.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 19 nov 2004, 12:22

dat is een heel fijne bezigheid :D
en ondertussen hebben we het nut er helemaal van ondervonden :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 19 nov 2004, 21:39

bart schreef:dat is een heel fijne bezigheid :D
en ondertussen hebben we het nut er helemaal van ondervonden :D
Het gaat moeilijk kiezen en beslissen worden, we hebben al zoveel en wat moet je er nu wel/niet opzetten, we moeten ook zien dat we niets vergeten. Ach we maken er een gezellige namiddag van.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 23 nov 2004, 11:21

Wij hadden er ook een gezellige avond van gemaakt :D
Heb jij de Welcomebabycatalogus :?: Daar zijn we eerst in beginnen kijken en achteraan staat er een checklijst. Daar hebben we aangeduid wat we nodig hadden. Toen onze lijst leeggekocht was hebben we daar ook in gekeken wat we dan nog wilden. Als de mensen dan toch iets willen geven dan kan je het het beste zelf kiezen, want anders krijg je dingen om onderaan in de kast te gooien :roll:
We hebben ook heel positieve reacties gehad op het feit dat we een lijst hadden: de mensen kunnen toch kiezen en ze weten dat we het mooi vinden en gaan gebruiken :D

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 23 nov 2004, 18:29

Ja, wij hebben de catalogus van op het babysalon. Inderdaad het is makkelijker dat je zelf kiest wat je mooi vindt en wat je kan gebruiken. Een lijst is toch nog altijd het gemakkelijkste maar ik ben tevreden met alles wat ik krijg ook al komt het niet van de lijst.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 24 nov 2004, 11:22

teacher schreef: ik ben tevreden met alles wat ik krijg ook al komt het niet van de lijst.
Dat is cliché, maar zelf weet je beter :roll:
Natuurlijk zijn wij deftig opgevoed en hebben we dank U gezegd tegen alles wat we gekregen hebben en sommige dingen van buiten de lijst waren mooi. Ons Bartje zal heel blij zijn met het speelgoed. De knuffels liggen nu al grotendeels samen in 1 grote zak. Alleen die we zelf gekozen hadden zitten in ons Bartje zijn bedje en zijn park. Ik denk dat ik later met ons Bartje 'knuffelgevechten' ga houden, dan komen die ook nog van pas. Van de kleren die we gekregen hebben buiten de lijst heeft mijn vrouwtje al ineens 3/4 'geklasseerd': niet mooi of de maat komt niet overeen met het seizoen. Die zullen dus nooit dienen. Ons Bartje moet niet zonder kleren rondlopen, maar toch is dit spijtig en dan nog vooral voor de mensen die het gegeven hebben: zij hebben er geld in gestoken en wij gebruiken het niet.
Onze lijst was een heel groot succes: we hebben heel veel meer gekregen dan we verwacht hadden, dus voor ons is er maar een heel klein deel tegengevallen, maar we denken dat zonder lijst dit heel erg moet zijn.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 24 nov 2004, 14:50

Ik begrijp wat je wil bedoelen, inderdaad ik zou ook positief reageren naar de mensen toe. Ik heb inderdaad wel gezegd ik zou blij zjn met alles wat ik krijg maar inderdaad als er dingen tussenzitten die niet mijn smaak of de juiste maat zijn. Ik begrijp wat je op dat vlak wil zeggen en daarom is het inderdaad handiger een lijst te leggen.

Sannemie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2005, 22:07
Locatie:Kempen

Lijst

Bericht door Sannemie » 08 mar 2005, 08:11

Tja zelfs al leg je een lijst zijn er toch nog altijd mensen die ergens anders komen omdat ze denken dat het bij Joanca, onze speciaalzaak, veel te duur is. Terwijl het vergeleken bij andere zaken echt niet zo is. Er zijn natuurlijk dingen die je meer betaald maar de kwaliteit is dan ook stukken beter.

Zeg Bart maar 2 uur voor je lijst? Ik heb de eerste keer 4 uur in de winkel geweest en nu toch ook wel weer 3 uurtjes, maar ja we babbelen dan ook nogal wat af want de verkoopster is een goede vriendin van ons, dus misschien had het wel op twee uurjtes gekunnen :lol:

En de dingen die ik niet mooi vind die verdwijnen in de kast of rechtstreeks in de doos met te kleine kleertjes. Ik schaam me echt niet om dat te zeggen hoor.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 08 mar 2005, 21:10

4 uur, onze lijst was in orde op een dik uur.

Gebruikersavatar
Leyssens-Vancan
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2005, 23:18
Locatie:Hasselt
Contacteer:

Bericht door Leyssens-Vancan » 08 mar 2005, 23:29

Voor je geboortelijst neem je best de tijd ... Laat je ook alles goed uitleggen. Als je lijst gelegd is moet je als aanstaande moeder een goed gevoel hebben ... dat is het belangrijkste.

Voor de lijst ga je het best tegen de vijfde maand van de zwangerschap bij je winkel langs. De levertijden kunnen al eens oplopen tot 8 weken of langer. En sommige kindjes willen graag veel vroeger geboren worden, dus dan wil je graag dat alles er mooi op tijd is ...


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”