Vanaf wanneer?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg
Vanaf wanneer?

Bericht door beagle » 02 jun 2006, 08:01

Hoi dames (en heren :wink: )

Vanaf wanneer begonnen jullie baby-spulletjes te kopen? Niet dat ik er persé nu al aan wil beginnen, maar soms is de aantrekkingskracht groot :oops:

Wachten tot de 'magische' 12 weken, of misschien af en toe al iets leuks meenemen?

Groetjes
Sil
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding


Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 02 jun 2006, 09:38

Goh in het begin (rond 15 weken) kocht ik af en toe eens een pyamaatje of een bodytje. Maar nu pas beginnen we de spulletjes stuk voor stuk te kopen en klaar te zetten. Zo hebben we onlangs bijvoorbeeld het bedje en het wiegje (erfstukje) in elkaar gezet. En de rest van de meubels (kleerkast en commode) staat ook al klaar. Maar voor de rest hebben we eigenlijk nog niets. Hmm, dringend eens gaan shoppen dus :lol:
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 02 jun 2006, 15:47

Bij Troia tussen de 20 en 25 weken toch wel het grootste deel in huis gehaald wegens naar voorgevoel dat alles al in orde moest zijn... :roll:
Gelukkig maar, op 28 weken ontsluiting gehad en platte rust tot het einde, dus voorgevoel klopte wel ergens.
Nu... euhm... we hebben alles nog, maar de geboortelijst is begin deze week gelegd...

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 02 jun 2006, 22:40

Ik kon dat niet laten hé...heb echt me moeten inhouden om te wachten tot "de 12 weken" voorbij waren. Mijn eerste aankoop was een babygym en 2 pyamakes :lol:
Toen ik wist dat ik een jongen kreeg, heb ik een resem kleertjes gekocht :oops:
Een keer de lijst lag, (bijna) nix meer gekocht.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 03 jun 2006, 08:54

Ik heb body's gekocht toen ik zo'n 8 weken zwanger was en eens het echt "officieel" was begon ik eraan, want je weet nooit dat je je veertig weken zult halen. Ik bleef wel neutraal in alles want wist nooit op voorhand wat het geslacht ging zijn. Bij Ewout hebben wij een lijstje gelegd en konden we wisselen indien het een meisje ging zijn. Bij Vicky hebben we geen gelegd (en heb spijt van gehad), bij Stine lag er een lijstje in Dreambaby. 'k Vond dat tof die lijstjes, sprong dan dikwijls ne keer binnen in de winkel om wat bij te leggen of te veranderen, ze hadden daar nooit problemen bij.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 03 jun 2006, 09:41

Bij onze tjorven hadden we alles toen ik 22 weken zwanger was...alleen de dingen die op de geboortelijst stonden niet,maar de grote spullen kregen we ook al mee,en de mensen konden dan'bonnen'voor die spullen kopen!
We hebben wel maar alles klaar kunnen beginnen zetten een week voor tjor geboren werd(wegens verhuis)


Nu ben ik 20 weken zwanger,weten we wat het is,en kunnen we weer gericht beginnen te kopen :D :D :D :D
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 jun 2006, 11:09

Wij hebben niet echt gewacht tot de 12 weken. Ik bedoel, er kan altijd wel iets mislopen. Ik zag niet echt reden om zolang te wachten. Natuurlijk waren dat dan maar eens een paar sokjes of een schatig bodyke, maar ik deed al mee hoor.
De grote stukken zijn maar klaargezet vanaf een week of 35.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”