Jongenskleren???

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Jongenskleren???

Bericht door Dagmar » 24 jan 2005, 15:33

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind nergens leuke jongenskleertjes.. Onze Karsten groeit als een kool en ik zou toch al graag wat kleertjes bijkopen. Momenteel hebben we er nog genoeg, maar hij krijgt soms echt groeischeuten en dan past er weer een heel serie niet meer. Dus om niet voor verrassingen te komen staan, zou ik graag gaan shoppen! Maar meisjeskleren vind ik heel gemakkelijk (ondertussen 3 jaar ervaring :wink: ), maar jongenskleren die mij aanstaan, 't is moeilijk!
Dus tips zijn altijd welkom..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 12 feb 2005, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 24 jan 2005, 16:22

ik vind Mexx wel een goed merk voor jongenskleren. Enfin, als ik daar ga kijken, vind ik toch altijd mijn goesting. En ik vind het ook wel meevallen van prijs.
Maar in Hema kan je ook mooie dingen vinden, dat is dan weer beter voor de portemonnee.
Het is wel zo dat er altijd veel minder keuze is voor k-jongens dan voor meisjes , in alle klerenwinkels.

Ness

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 24 jan 2005, 16:25

Kan het ook van stad tot stad verschillen bij een keten? Want deze voormiddag ben ik naar Hasselt geweest en bij Hema vond ik niet echt iets. Bij H&M heb ik wel twee truitjes gevonden voor Karsten (en voor Mila weer keuze genoeg). En voor meer winkels te doen, had ik niet echt tijd en zin, 't was berekoud..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 12 feb 2005, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 24 jan 2005, 16:49

hoi Dagmar, Hasselt ken ik niet zo goed. (ik vroeg me al af waar Loksbergen lag, in Limburg?)
Ik ben onlangs naar Aalst gaan winkelen en daar heb ik bij Mexx kids vanalles mooi gevonden (wel nog solden, maar de nieuwe collectie zag er fijn uit.)
In Hema in Brussel heb ik wel nog toffe broekjes en t-shirtjes gevonden. En voor ondergoed is het daar ook ok.
Misschien ligt het wel aan de stad. We zijn ooit eens naar Media Markt in Hasselt geweest, die was groot hoor, veel groter dan ik gewend ben.

Bij ons hier op de plaatselijke markt is er ook een handelaar in kinderkleding, die het merk Sanetta heeft. Dat vind ik ook goed. Maar ik zou niet weten waar je die in belgië allemaal kan kopen. Het is een duits merk. Ik heb wel gehoord dat ze zich meer op de belgische markt gaan richten in de toekomst. Degelijk aan goede prijs hoor.

Ness

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 24 jan 2005, 17:49

Dan denk ik dat je nog zulke ogen zou opzetten dagmar in Luik!!
Er is daar een vrij recente winkel, keten uit Frankrijk overgewxaaid meyt stevige, frans disingne kinderkleren, die niet duurder zijn dan hema.
Orchestra!!
Het word tijd dat ik je een meeneem ,nietwaar???


Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

kleertjes

Bericht door Sigri » 24 jan 2005, 17:58

Orchestra , daar heb ik nog nooit van gehoord.

Wij kopen kleertjes voor Jonas bij de H&M of C&A of Okaidi.
Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet of er meer kleertjes zijn voor meisjes dan voor jongens. Waarschijnlijk omdat we (nog) geen meisje hebben. :wink:

Groetjes,
Sigri

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 feb 2005, 16:18

Ness schreef:...
ik vroeg me al af waar Loksbergen lag, in Limburg?
...

Ja, in Limburg, vlakbij Diest (maar dat is dan weer Vlaams-Brabant). Loksbergen is een deelgemeente van Halen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Welcome
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2004, 19:22
Locatie:Oost Vlaanderen - Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door Welcome » 12 feb 2005, 16:28

Er zijn nog leuke merknamen ook

- doggy
- ydd
- staxo
- noukies
- filou & petit filou
- kleertjes
- otakar
- tambo tambo
- doré doré
- absorba

enz...
Site - administrator
www.welcomebaby.be

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 22 feb 2005, 13:15

Wij kopen dikwijls de kinderkledij bij Promo Fashion, C&A, ...
Bij H&M heb ik nog niet dikwijls iets gevonden naar mijn gedacht.
Merkkledij koop ik eigenlijk bewust niet, omdat ze het naar mijn gedacht niet lang genoeg kunnen dragen, en er veel te vlug uitgegroeid zijn. En dat kost dan zoveel geld.
Soms gaan wij ook wel eens naar Zeeman of Wibra voor kinderkledij.
Ik vind er vaak leuke kledij voor de jongens, en voor heel weinig geld.
En als er eens iets aan is, of een plek die er niet meer uitgaat of zo, heb ik het er niet zo moeilijk mee om het in de zak van spullen te steken.

Groetjes.

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 22 feb 2005, 20:06

Janewaye, waar zit die Orchestra? In Belle Ile? Ben heel benieuwd. Ik heb zelf wel een paar leuke kleertjes kunnen kopen bij H&M, maar soms moet je er ook tegenaanlopen.
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 22 feb 2005, 21:39

Ik vind tegenwoordig wel mijn gedacht in superconfex!
Maar C&A heeft toch ook wel keuze genoeg vind ik!!!
Afbeelding
Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 22 feb 2005, 21:54

neen orchestraa zit in dat piepklein straat je,
daar zitten links en rechts wel wat leuke boetiekjes tussen, gewoon snuffelen!!

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 23 feb 2005, 11:04

welk piepklein straatje, in de buurt van Belle Ile? Stuur me anders even een pb-tje met de details ofzo!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 23 feb 2005, 11:31

Goh dat is nu typis ikke!!
Ik kan straatnamen niet onthouden!!
Okee, weet je de mac donald zijn??
Wel dan gaa je verder, naar die winkel van zonebrillen en dan
als mijn herinnering goed is, een winkel met gsm.
Wel daar is dan een klein straatje.
Niet ver in het begin van dat straatje zie je een winkel waar een beer bellen blaast.
Daar is het!!

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 23 feb 2005, 20:21

Geen idee!!! Ik kom bijna nooit in het centrum, maar ik probeer het wel via de routeplanner (Heb je pb-tje ontvangen!)
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 06 apr 2005, 19:29

Ik kijk er al naar uit om kleertjes te gaan kopen eens onze kleine spruit er is!! Ik heb bewust nog bijna geen kleren gekocht omdat ik denk dat we nog t'een en t'ander zullen krijgen en we weten natuurlijk niet hoe groot hij zal zijn he. Maar wanneer veranderen ze de collectie van winter naar zomer?? Dat ik niet te lang wacht met eens te gaan rondneuzen he. En koop ik alles beter een maatje te groot? Want naar het schijnt groeien ze in het begin ENORM snel.
Afbeelding

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 apr 2005, 22:45

koop in het begin gewoon zes pyjamakes en zes hemdjes in die piepklein maatjes.
Daarmee geraak je al een eind, dan is de baby er, en dan is het pas leuk kiezen!!

elke2
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 mar 2005, 16:06

Bericht door elke2 » 07 apr 2005, 13:38

Hallo,

ik vind dat Pirouette ook leuke jongenskleding heeft, net zoals Folieke, Esprit en Mexx.
Ook Kleertjes heeft leuke dingen, maar die vind ik buiten de solden onbetaalbaar :oops:

Ik vind het inderdaad ook makkelijker om voor mijn dochters mooie kleding te vinden dan voor mijn zoon.
Groetjes

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 07 apr 2005, 16:37

Orchestra is in het wijnegem shoppingcenter ook. We gaan daar idd ook veel shoppen voor Lani,... véél te véél! :D

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 07 apr 2005, 18:22

Hallo

Ik koop héél veel in de H&M voor de meisjes ,ik kan er echt mijn gading vinden. Nu is Geneviève groter aan het worden dat ze net op de grens ligt van 116-122 en vanaf 122 is het al voor jonge meisjes en dan is het wel moeilijker omdat ze wel echt meisjeskleren verkopen , kvind het een beetje te vroeg om haar al van die tienerkledij te kopen maarja dat zal wel beteren wanneer ik het gewend ben haha.
Nu weten we dus dat het eenn jongen is en heb toch ook al mijn gading gevonden in de H&M maar je moet er regelmatig binnengaan; soms vind je iets en dan weer niets. Maar voor de prijs vind ik het de moeite. Voor de meisjes kocht ik een maat te groot als ze baby waren wel die konden er denk ik dan weer 2 maten mee verder. Dus ik hoop dat dat ook voor de jongens zo zal zijn))))
Ik vind wel dat men een meisje goedkoper kan aankleden dan een jongen, tis te zeggen wanneer je een kleed met lange mouwen koopt is die gekleed maar een jongen heeft dan nog enkel maar de broek , moet dan nog een t-shirt of trui of hemd hebben dus op dat gebied vind ik het wel duurder voor een jongen.

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”