Goede Producten voor baby en kind!!! (onmisbaar op de lijst)

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene
Goede Producten voor baby en kind!!! (onmisbaar op de lijst)

Bericht door Ness » 20 jan 2005, 13:49

Ik vind het wel fijn elkaar en misschien ook toekomstige mama's op de hoogte te houden van de producten die ik goed vond en zou het fijn vinden als anderen ook hun ervaringen neerpenden.
Natuurlijk ook steeds erbij zeggen wat er zo goed aan was en wat misschien minder was.

Mijn eerste topproduct;
De babysitter van Babybjorn. Ik wou geen andere en heb er geen spijt van. Lukas heeft er tot het maximum gewicht ingezeten en hij deed niet liever. Ze kunnen zichelf doen 'wippen' als ze met hun beentjes bewegen, je kan er een speelgoedje aanhangen. de hoes kan je er af halen om te wassen en heel eenvoudig er terug opzetten. Ik kan haast niet wachten voor broer om die er in te zetten!!!
foto:
[img]http://www.babybjorn.com//filecache/260 ... 7196p1.jpg[/img]

Ness

Nog goede producten?


Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 20 jan 2005, 16:38

vallen ze met die dingen niet voorover? Ik heb 2 verschillende zitjes voor de tweeling gehad en bij allebei konden ze gaan zitten en vielen ze vervolgens voorover!


Een ander artikel waar ik niet meer buiten kan is de Sack'n Seat! Dit is een opvouwbare kinderstoel. je neemt 'm zo mee in je tas en gebruikt 'm op een gewone stoel. je vouwt de zak over de rugleuning en met een kliksysteem (achter en onder de rugleuning van de stoel)zet je je kindje vast. Het is ideaal als je ergens komt waar ze geen (of in mijn geval slecht 1 kinderstoel hebben, dan heb je altijd een reserve bij de hand. Als je meerdere kleine kinderen hebt is dit echt ideaal. Ze kosten 17 euro en zijn via Internet te koop, maar ik weet niet of ik de link naar die winkel hier op het forum mag plaatsen..??
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 21 jan 2005, 09:01

Het zitje is wel heel stabiel hoor. En Lukas ging er ook recht inzitten, maar voorover is hij nooit gevallen. Ik moet er wel bij zeggen dat Lukas wel een Kalme baby was, want zijn neefje was eerder een dynamiek ventje, die zou daar misschien niet veel aan gehad hebben aan zo'n babysit. (maar uiteraard geldt altijd, ook al zit je kindje in de babysit, nooit alleen laten!!!)

Ja ik heb me ook niet gerealiseerd of ik hier zo'n link naar de producten of foto wel mag hier op het forum, maar ze zullen het ons wel zeggen als het niet in orde is. Janewaye? :?:

Ik ga eens zoeken of ik dat product van jou vind voor een foto, want het lijkt me inderdaad wel handig!! Misschien is dat nog een ideetje voor op mijn geboortelijstje? Kan je dat alleen via internet kopen?

Ness

Gebruikersavatar
Welcome
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2004, 19:22
Locatie:Oost Vlaanderen - Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door Welcome » 21 jan 2005, 09:07

Iets veel beter is de Handysitt
Afbeelding

Je vindt helm in onze catalogus of via http://www.jamak.nl.

Kijk maar eens
Zeer compact, en handig te plaatsen op iedere stoel.
Het kindje zit eveneens vast met gordeltjes.
Laatst gewijzigd door Welcome op 21 jan 2005, 09:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Site - administrator
www.welcomebaby.be

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 21 jan 2005, 09:07

een voorbeeldje van de Sack and Seat :

Afbeelding

Maar ik heb al gezien dat je die alleen kan bestellen op Nederlandse websites!!
Het is misschien een ideetje voor de winkels van babyforum om in hun gamma op te nemen? Het ziet er in ieder geval wel praktisch uit. Maar er stond ook op dat het kon dienen tot 2 jaar, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat Lukas (21 maand) daar nog zou willen inzitten hoor!!!!

Ness


Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 21 jan 2005, 12:58

ze kunnen er absoluut niet uit met die, echt ideaal en ik gerbuik 'm vooral om te eten. JEssie en Nils zijn 'pas' 14 maanden, maar die kruipen het liefst rond dus ik laat ze niet te lang erin zitten
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 21 jan 2005, 14:26

oh, maar die handisit ziet er ook echt goed uit!!
Het ziet er wel iets steviger uit en Lukas zou daar wel blijven inzitten (zonder riempjes?)
Je hebt dan wel het nadeel dat je het niet zo goed kan opplooien en in een zakje steken als die Sack.
Zou je die op alle stoelen kunnen gebruiken?
Handig als je ergens gaat eten of naar een eetfestijn gaat ofzo (Vlaanderen , het land der eetfestijnen!!!!!!!! :wink: )

Ness

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 22 jan 2005, 12:42

De sack 'n seat kun je niet op alle stoelen gebruiken. De stoel moet een 'normale' rugleuning hebben, niet te breed en niet te hoog. Dat is het enige nadeel verder is ie SUPER stevig.
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 24 jan 2005, 14:37

om het nu over een heel ander product te hebben

Het bordje en lepel van Babybjorn vind ik ook echt de moeite om op de lijst te zetten:

Afbeelding

Het klaverbladvorm en de hoge randen helpen echt het kindje om zelf te leren eten. Het kan in de vaatwas en in de microgolf. Het lepeltje ligt ook handig in de kinderhand. Enige nadeel aan het lepeltje is dat onze Lukas er in slaagt dat lepelke soms zo vol te krijgen, dat het amper in zijn mondje geraakt!!!
Lukas eet al heel goed alleen, want het was al heel vroeg dat hij het zelf wou doen!!!!

Ness

ps: voor jullie denken dat ik een verkoopster van babybjorn producten ben; ik kan alvast zeggen dat ik helemaal niet tevreden ben van hun babydraagzak!! We hadden er eentje en hebben die niet zoveel gebruikt. Ik vond dat Lukas er echt niet goed in zat. Voor de volgende spruit hebben we een tricotti draagdoek gekocht. Valt nog af te wachten hoe dat bevalt.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 03 jan 2006, 14:52

ik heb een handig stoeltje gezien. Vrienden van ons die hadden precies een grote handtas bij en daaruit plooiden ze een stoeltje. Eigenlijk een verhoogkussen voor op een gewone stoel te bevestigen. Was afwasbaar en zeer handig om mee te nemen als schoudertas!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 04 jan 2006, 01:10

heb dat denk ik vandaag gezien in Kru...at
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 04 jan 2006, 21:49

de babycook

Afbeelding

bij fabio had ik er geen, en dan was het een echte rompslomp met die kookpotten en mixer enzo, maar nu met die babycook is dat echte luxe. je hebt er geene kijk naar.

het enige nadeel is dat je hem niet in de vaatwas kan steken.

barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 05 jan 2006, 00:24

die staat op mijn lijst hoor! Handig toch, een stomer voor mama en papa en een stomer voor baby :D en het is nog gezond ook! Toch belangrijk vind ik
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”