angelcare
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Pas blauw
halo,
ik ga bijna mijn geboortelijst leggen, had van een vriendin gehoort dat de babyfoon angelcare met bewegingsmonitor zeer goed was, toen ik dit zei aan mensen in mijn omgeving zeiden ze dat ze dit nooit zouden nemen omdat je dan niet meer gerust bent. wie kan mij hier wat raad over geven?
groetjes
ik ga bijna mijn geboortelijst leggen, had van een vriendin gehoort dat de babyfoon angelcare met bewegingsmonitor zeer goed was, toen ik dit zei aan mensen in mijn omgeving zeiden ze dat ze dit nooit zouden nemen omdat je dan niet meer gerust bent. wie kan mij hier wat raad over geven?
groetjes

Re: angelcare
Je bent juist wel gerustkelly loves snoopy schreef:halo,
groetjes

Ik heb nu nog steeds een angelcare, maar dan alleen de babyfoon. Voor de pads is ze wat te root geworden. Maar ik sliep in ieder geval beter vanaf ze een angelcare had. Nog maar één keer vals alarm gehad en dat was omdat ons meisje in een hoekje was gaan liggen en dus niet meer op de pads lag.
Ik zou het toch aanraden hoor, je kan de pads toch verwijderen als het je niet aanstaat.
ik heb een gewone babyfoon...
als er geen reden is (bv kindjes die ademhalingsproblemen ofzo, zoals het dochtertje van een vriendin), hoeft dat niet voor mij.
Moest nu mijn volgende kindje zulke problemen hebben, zal ik er wel over nadenken
Maar anders zie ik niet echt een reden waarom ik een andere zou nemen
ben best tevreden over mijn toestelletje
als er geen reden is (bv kindjes die ademhalingsproblemen ofzo, zoals het dochtertje van een vriendin), hoeft dat niet voor mij.
Moest nu mijn volgende kindje zulke problemen hebben, zal ik er wel over nadenken
Maar anders zie ik niet echt een reden waarom ik een andere zou nemen
ben best tevreden over mijn toestelletje
Ik heb ook een angelcare en ben er heel content van, toen Lander geboren was woog hij 2.480kg en heeft een aantal dagen op neonatologie gelegen.
Toen wij terug thuis waren, heeft hij de eerste dagen in onze kamer geslapen zodat ik hem kon horen en vanaf we onze angelcare hadden is hij naar zijn eigen kamer gegaan.
Ik zou ni gerust geweest zijn zonder zo'n babyfoon.
Groetjes
Toen wij terug thuis waren, heeft hij de eerste dagen in onze kamer geslapen zodat ik hem kon horen en vanaf we onze angelcare hadden is hij naar zijn eigen kamer gegaan.
Ik zou ni gerust geweest zijn zonder zo'n babyfoon.

Groetjes