lodgerdeken

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
kelly loves snoopy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 feb 2006, 19:22
Locatie:rumst
lodgerdeken

Bericht door kelly loves snoopy » 22 feb 2006, 12:02

halo,

heeft er iemand ervaring met het gebruik van een lodgerdeken? zou je het deken kunnen gebruiken als voetenzak in de maxi-cosi of kan je beter nog een aparte voetzak kopen?

groetjes
Afbeelding


Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 22 feb 2006, 15:19

er staan geen gaten in om hem in de MC te steken. Dus ofwel zelf die gaten maken ofwel nog een nestje.

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 22 feb 2006, 20:55

ik heb hem enkel gebruikt in de draagmand van de buggy. nu ligt hij in de zetel. ik heb er eerlijk gezegd wel spijt van.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 22 feb 2006, 21:00

Ik heb dat echt heel dikwijls gebruikt toen Caro kleiner was. Ze lag daar in haar wiegje ook in. Als ik ze daar in legde dan werd ze heel rustig. Als je Caro zag dan zag je haar dekentje, ik zei altijd al lachend dat als ze zou trouwen ze haar dekentje zou moeten meepakken hebben :lol:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

kelly loves snoopy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 feb 2006, 19:22
Locatie:rumst

Bericht door kelly loves snoopy » 23 feb 2006, 11:46

barbara schreef:ik heb hem enkel gebruikt in de draagmand van de buggy. nu ligt hij in de zetel. ik heb er eerlijk gezegd wel spijt van.
barbaraxxx
halo barbara,

heb je spijt dat je hem gekocht hebt of dat je het lodgerdeken zo weinig gebruikt hebt?

groetjes kelly
Afbeelding


Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 23 feb 2006, 19:30

dat ik hem gekocht heb. het is wel mooi enzo, maar ik heb hem niet veel gebruikt. ik vond die voor binnen veel te warm want mijn kindjes zijn echte zweeterkes. en voor buiten heb ik een voetenzak in de buggy.
ik dacht wel dat je een dunnere versie hebt ook.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 23 feb 2006, 19:33

ik zie dat je uitgerekend bent voor mei, dan zal het ook wel warmer zijn en kan een gewoon dekentje ook goed zijn. maar het is natuurlijk jouw keuze. ik heb die na de draagmand niet meer gebruikt voor de kindjes, mss dat jij dat wel zal doen. of dat net als het kindje van tamaravh, jouw kindje er ook verzot op zal zijn.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 23 feb 2006, 20:06

barbara schreef:ik dacht wel dat je een dunnere versie hebt ook.
Ja, dat is zo, wij hebben er zo eentje.

Groetjes

Tamara
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 28 feb 2006, 09:22

Ik heb er ook een maar de grote. Ik vond de kleine te warm want heb ook een mei kindje en te duur ook. Maar de grote is gemaakt voor de buggy, heb je ipv een voetenzak een volledig voetenzak met hoofd en al; Vind ik nu heel erg gemakkelijk met dit weer. Der zit daar een tweede laag in net zo(n dierenvelletje maar dat heb ik nog maar 1maal gebruikt wanneer ik perse buiten moest en het ijskoud was. Tis te warm om hem daar dan in te steken vind ik(ja die draagt dan nog een jasje want hij komt echt buiten wanneer ik de kids ga halen end an moet hij op school er efkes uit om de jongste te gaan halen uit de klas). Hij koste dacht ik 70€ en heb er veel geniet aan en ik dacht dat je hem toch een paar jaar kan gebruiken hoor.
Ik vind het de beste koop want een goede voetenzak kost ook zoveel maar is enkel voor de benen deze is echt voor heel het lichaam vind ik, net een slaapzak voor in de winter enkel het hoofd blijft vrij.Tis met een koord dat je de gewenste hoofding maakt denk dat dat met de kleine ook zo is.Ik zou er zeker een vragen als geschenk bij de geboorte van uw baby want tis echt een goede zak. voor de herfst en winterdagen geen verloren kost dus.
Ik heb dus enkel ervaring met de grote zak en vind het de beste van alle zakken die ik al heb gekocht (ja heb 3 kids dus ja))))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
mayna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2006, 12:57

Bericht door mayna » 23 mar 2006, 12:12

Wij hebben er eentje en gebruiken hem elke dag: in de draagmand, in de wieg, in de zetel. Ons kindje is wel van januari dus wel wat frisser. Ik zou hem niet kunnen missen. Voor de maxi cosi hebben we wel een aparte voetenzak maar we legden de lodger erbovenop zodat hij zeker geen kou zou lijden!
Als ik mijn oren sluit
hoor ik je toch
Gaan de lichten uit
Zie ik je nog
en wat ik voor je voel
gaat nooit voorbij
Je bent een deel
het mooiste deel van mij !


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”