nieuwe overtrek

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
vuur
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2005, 10:03
Contacteer:
nieuwe overtrek

Bericht door vuur » 21 jan 2006, 10:49

ik zou graag een nieuwe overtrek kopen voor de wipper en voor de maxicosi wie heeft dat nog gedaan en passen die even goed of koop ik beter een nieuwe
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Welcome
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2004, 19:22
Locatie:Oost Vlaanderen - Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door Welcome » 21 jan 2006, 11:06

Je kan perfect een overtrek aanschaffen van verschillende merken, maar je huidige hoes blijft er steeds onder zitten.
Site - administrator
www.welcomebaby.be

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 21 jan 2006, 14:27

Voor de maxi-cosi had ik zo een zomerhoesje van Maxi-cosi zelf, dat was in badstof en was gemakkelijk te verwijderen en te wassen.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 19 jul 2006, 15:51

voor de relax heb ik een nieuw kussen gekocht, wel van een ander merk want dat van ons bestond intussen blijkbaar niet meer :eek: maar het paste prima ... en de overtrekken kon ik eraf halen en wassen -was een beetje wringen en trekken om het er daarna weer aan te krijgen mar 't is gelukt. Alleen moet ik zeggen dat het niet veel nut had: de kleinste en een relax dat is nooit een goeie combi geweest - en zeggen dat den oudste daar nog jaren plezier van had want je kan die ook zo verzettne ott ministoeltje. Misschien da thet in die vorm nog wat appreciatie zal kunnen krijgen op termijn, maar k kon R er niet in leggen wegens apenkuren en neigin gom dan zo te gaan hangen dat ik 'm in gedachten al met dan ding op zijn rugje al schildpadje zag rondkruipen :roll: maar ja da's dus echt den aard van die kleine rekel hè (en hij is dus ECHT niet te schatten) maar dat mag je niet als norm nemen: de meeste kids hebben veel aan een relaxje.

Een maxicosi heb ik niet en ook nooit gehad ...
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”