Nüby zuigfles met temperatuurindicator

Moderators:Welcome, Moderators

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06
Nüby zuigfles met temperatuurindicator

Bericht door Marita » 24 sep 2005, 13:06

Ik heb vandaag zo een fles in mijn handen gekregen en ik mocht die beoordelen. Dus: te warm water er in gedaan en dat gewoon laten afkoelen en regelmatig wat druppeltjes water op mijn hand laten vallen om de temperatuur te beoordelen. Wat al heel handig was is dat je met die speciale spenen er eens goed in kunt knijpen en dat je voldoende water over je hand krijgt om duidelijk de temperatuur te kunnen beoordelen.
Om te beginnen voelde de fles al goed aan (maar dat mag je maar als eerste beoordeling nemen, je moet de melk voelen om zeker te zijn) en stond er een H op de temperatuurindicator. Het water was te warm.
Zolang er een H op de fles stond was ik het met de fles eens: het was te warm.
Dan begint de H wat plekjes te krijgen en iets minder duidelijk te worden. Het water was nog te warm.
Dan is de fles een beetje onduidelijk: de H is onduidelijk en de OK begint door te komen. Op dat moment is de temperatuur goed.
Dan staat er OK en ik was het helemaal met de fles eens. Het water was goed van temperatuur.
Dan begint de OK wat vlekjes te krijgen. Op dat moment is het water te koud.
Eindbeoordeling: goedgekeurd. Werkt heel goed. Ik vind dat elke mama van een eerste kindje er zo 1 in huis zou moeten hebben. Je warmt de melk op tot 'ze aarzelt' tussen H en OK en begint dan de fles te geven (die koelt langzaam af, maar dan zit je de hele tijd goed). Als je een trage drinker hebt of hij stopt tussenin dan kan je beter nog wat extra opwarmen als de OK plekjes begint te krijgen.


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 24 sep 2005, 17:23

als het voor deze ene keer mag marita??
heb je een idee van de prijs?
en verkopen ze ze in de winkels van de groep?
ik zou die dan graag hebben, maar eerder om weg te gaan, want ze warmen de flessen zo te warm op als je ergens naartoe moet!

Gebruikersavatar
laetitia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2005, 22:00
Locatie:leuven
Contacteer:

Bericht door laetitia » 24 sep 2005, 17:38

Ik had ook zo een flessen maar dan van het merk tefal ook met een indicator die kosten 7.5 euro het stuk voor de grote en ik vond ze wel heel goed hoor!!!! gemakkelijk voor de juiste temperatuur ik vond het de moeite.

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 24 sep 2005, 17:56

7,5 € voor een smalle fles met temperatuurindicator en antikolieksysteem (die ik in mijn handen heb gehad dus)
Ja, ze hebben ze in de Welcomebabywinkels. In de Welcomebabycatalogus staat Nüby op p. 92 en daar staat een brede fles met temperatuurindicator.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 24 sep 2005, 19:50

eentje of twee wil ik er wel van, om overal mee te nemen...
zal er achter gaan in de winkel in st george.


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 26 sep 2005, 08:31

ik heb de flessen van avent maar zal altijd even op mijn pols voelen of he tniet te warm is...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 26 sep 2005, 12:56

Ik heb in de tijd zo een fles aangeraden aan mijn zus.
En ze is er altijd zeer tevreden over geweest.
Ik had daar eens iets over gelezen en dacht dat het wel iets voor haar zou zijn.
En inderdaad,ze gebruikt die nu nog steeds,en haar zoon gaat er in oktober twee worden.
Zelf heeft ze die fles al eens cadeau gedaan aan een vriendin van haar,en naar wat ik daar van gehoord heb,is die ook vol lof over die fles.


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”