Autostoelen en buggy's...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke
Autostoelen en buggy's...

Bericht door Trui » 23 aug 2005, 14:21

Ik vraag me af welke buggy's jullie hebben en of jullie er content van zijn...??
Wij hebben een Bugaboo en zijn er zeer tevreden van... Zeer compact en wendbaar en hij is nog mooi ook!! Het enige nadeel vind ik dat hij redelijk laag is...
En autostoelen, ja die moeten we nog aanschaffen en ik vroeg me af of jullie soms tips hadden voor een goede, veilige stoel...
Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 23 aug 2005, 14:54

hier een pericles...
maar die wordt heel weinig gebruikt!!!
eigenlijk bijna nog niet gebruikt zelfs, of het moest zijn om boodschappen in te leggen :D

Wij gebruiken hier eerder onze draagdoeken, buggy's zijn dan vrijwel overbodig...

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 23 aug 2005, 15:10

Wij gaan nogal vaak een terrasje of zo doen dus gebruiken wel veel de buggy. We hebben een Quinny freestyle 3-wieler. Ik ben er zeer content van, draait vlot en heeft een goeie vering. Bugaboo vond ik ook zeer goed rijden en zo maar ik vond hem te duur. Ook de draagmand van de buggy wordt veel gebruikt om in te slapen als we ergens op bezoek gaan.
Als autostoel hebben wij een Maxi-cosi (ik denk priori?) het was een koopje, een zwarte lederen en hij kostte 450 euro en we hebben hem gekocht voor 175.Belangrijk bij een autostoel voor in het begin is dat je hem platter kan leggen. Dus zo een gecombineerde voor groep 1,2 en 3 samen is eigenlijk niet zo goed.

Gebruikersavatar
laetitia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2005, 22:00
Locatie:leuven
Contacteer:

Bericht door laetitia » 23 aug 2005, 15:14

Hey,

Autostoel moeten wij ook nog aankopen!! Wij hadden in het begin een pericles en daar was ik wel tevreden over alleen dat ik hem een beetje te groot vond. Ik heb over een 2tal weken mij een loola aangeschaft van bebeconfort en die is echt wel perfect! Heel compact en heel gemakkelijk om mee te rijden.

Liefs laetitia

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 23 aug 2005, 15:17

Wij hebben een maxi taxi van maxi cosi, , echt handig voor "grotere" kindjes, vanaf 6 maanden. Heeeel compact in de auto, en een echt lichtgewichtje.
Wij hebben als autostoeltje ook de maxi cosi priori, ook heel content van, gaat al een aantal jaartjes mee, want William heeft er ook nog ingezeten.
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!


Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 24 aug 2005, 00:02

Buggy: 3 wieler met draaiend voorwiel van bebe-comfort: heel tevreden erover.

Autostoel: zou ik eens moeten kijken welk merk, ne goedkope uit een winkel die ik hier niet mag vernoemen. Ons Luna zit er al een tijd in, je kan hem op 3 verschillende standen zetten en ze slaapt er goed in.

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 25 aug 2005, 15:47

Wij hebben een maxi taxi speedy/speedi

Heel gemakkelijk en licht !!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 08 feb 2006, 21:33

Voor als de kindjes nog baby waren, hadden we een pericles.
Nu hebben we voor allebei een Maclaren buggy. Enorm handige dingen om mee te rijden en zeer compact om in de koffer te leggen. Zo komen die dingen er niet meer uit.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 08 feb 2006, 21:43

onze buggy hebben we overgekocht van een collega van me en het blijkt een pericles te zijn
onze autostoel hebben we met een eenmalige actie in een supermarktketen een tijdje geleden gekocht voor erg weinig geld, deze is een chico
ik hoop dat beide meevallen
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 08 feb 2006, 21:51

Van die pericles mag je gerust zijn. Wij hebben er indertijd veel geld voor betaald, maar het was echt een hele goeie. We hebben hem zelfs nog doorverkocht, want er is niets aan. Je ziet niet dat er twee baby's ingelegen hebben. Kwaliteit.
Van je autostoel kan ik niets zeggen; wij hebben er één van maxicosi priory.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 09 feb 2006, 08:47

ik weet welke major bedoeld....zag er wel een comfortabele uit!

waar ik zelf op let is dat hij in stand verstelbaar is.

Wij hadden eerst een andere autostoel (merk onbekend) maar die was qua bevestiging niet zo ideaal. PAstte dan ook beter in mpijn ouders hun wagen omdat hun zetels meer recht zitten dan onze. Nu hebben we dus een Römer gekocht en fantastische autostoel!

we hebben een nieuwe auto en Rômer is een merk dat met iso-fix systeem werkt waarmee je de stoel nog eens op een andere manier kan bevestigen. Ik voel me nu ook zekerder bij deze aankoop want het bevestigen ervan is heel gemakkelijk maar een stuk veiliger!

Als wandelwagen hebben wij er eentje van Gesslein of zoiets gehad. Maar voor een volgende ooit komt er toch een andere want zou graag eentje hebben met zo een afneembare wieg. Dit had ik ook maar deze wieg was niet zo stevig waardoor ik nu wel een ander model kies. We kunnen hem wel gebruiken als wandelwagen wat een heel goede is maar neemt veel plaats in beslag in auto
daarom hebben we een eenvoudige aangekocht
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 09 feb 2006, 13:27

een autostoel van bébéconfort, een hele handige die je kan kantelen. een buggy van esprit, is hetzelfde als quinny, ook heel tevreden over. dan hebben we nog één van chicco, maar die vond ik onhandig met zijn vier wielen.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 09 feb 2006, 13:30

Wij gebruiken de buggy niet meer (en ik weet begot het merk niet meer, staat beneden in de garage). Af en toe eens, vooral als ik ga shoppen.
In de auto zit ze in een Römer.

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 09 feb 2006, 14:00

Hier de babyfix ultra van pericles.
Heb die gekocht van de tweede en gebruik hem nu als wandelwagen voor de jongste.
Ben daar wel tevreden over.
Als autostoel hebben we er een gehad van bébé comfort,maar die was dus na twee kindjes niet in zo een goede staat meer en hebben we een andere nu.
Een Römer king .
Ook een goede stoel,maar soms vloek ik wel op de sluiting.
Normaal zou die eraf kunnen om eens te kunnen reinigen,maar mij is dat nog niet gelukt. :roll:

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 09 feb 2006, 14:04

Bij mij is de bekleding er met veel gefoefel en gevloek afgegaan. :D

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 10 feb 2006, 21:53

ik merk wel dat de bekleding van onze autostoel ook wel snel verslijt. ik was die wel regelmatig maar dat werkt de slijtage dus wel in de hand.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 12 feb 2006, 08:50

Bij Yana's is er nog niets aan. Gelukkig, want hij moet nog een paar jaar meegaan, hoor.
Hoelang kan ze daar eigenlijk nog in? En wat is het volgende? Dan allicht zo een gewoon stoeltje, zonder rugleuning?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 12 feb 2006, 20:51

voor fabio hebben we zo een met rugleuning gekocht. ze zijn nu ook met een wet bezig dat kinderen tot 35kg in zo één moeten zitten. ik ben wel niet zeker van het gewicht, maar ze zijn wel met zo iets bezig. dus dan moet je wel zo een hebben he.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 13 feb 2006, 10:52

Awel,dat past dus niet in onze wagen dan.
Met de gewone verhogers lukt dat maar net.
Maar als we er met zo een rugleuning moeten gaan kopen kan ik mijn kinderen niet meer samen vervoeren,dat past daat gewoon niet in.(hebben dat eens uitgestest aan de winkel)
Dat ze mij dan maar een grotere wagen kopen,ik kan niet meer ,hebben al genoeg kosten gehad.
Hebben die dan echt geen verstand daar in brussel. :roll:
Neen sorry ze,maar daar maak ik mij dus wel kwaad om hoor.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 feb 2006, 13:10

kyrodu schreef:...
Hebben die dan echt geen verstand daar in brussel. :roll:
...
Nee, geld teveel! :roll: Zij zullen hun wel een nieuwe auto kunnen permiteren als dat nodig is (en de meesten zijn al te oud om nog zo'n jonge kinderen te hebben)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 16 feb 2006, 14:00

ja, das waar, 3 naast elkaar gaat moeilijk hé. ik denk dat die in brussel gewoon een beetje simpel zijn. :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Sofie S

Bericht door Sofie S » 22 feb 2006, 11:58

ik zou graag een pericles III - Woef kopen, maar nu hoor ik van de winkelbediende dat die wielen minder aangenaam zijn om te sturen. De wielen staan los, maar ze kunnen niet volledig rond draaien
Kan mij iemand zeggen of dit werkelijk zo is.

Mercikes!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 feb 2006, 12:24

ik heb een pericles, maar niet van de serie woef.
Ik begrijp wat je met die wielen bedoelt, de mijne (was) ook zo één.
Ik heb daar altijd graag mee gereden en nooit hinder van de wielen ondervonden.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”