Bananenkussen...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:
Bananenkussen...

Bericht door Katharina » 07 aug 2005, 18:46

Ik heb nu zo een bananenkussen waarmee ik slaap...ik leen het uit van mijn zus maar zij woont in bretagne dus heb ik even moeten wachten toch ik het kon hebben. Haar dochtertje is ook zelf nog niet zo oud, 8 maanden nu.
Ik ben zo blij dat ik het nu heb, want het is echt gemakkelijk, en het zal waarschijnlijk ook goed van pas komen bij de borstvoeding.
Hebben jullie het gebruikt??

Katharina
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 07 aug 2005, 21:14

Ik had zo een kussen maar niet zo een slap, niet zo makkelijk dus :?
Tijdens de zwangerschap sliep ik ermee en had Robby niet zoveel plaats :oops: en in het begin tijdens de bv legde ik het rond mij maar ik heb het al snel aan de kant gezwierd...ik vond het makkelijker van hem gewoon vast te houden en niet op het kussen te leunen. Ik denk dat het voor iedereen anders is en voor bv moet je een beetje een houding vinden die voor jou en je kindje het aangenaamst aanvoelt. Veel succes!!
Afbeelding

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 07 aug 2005, 21:18

ik heb er veel profijt van gehad, vooral aan het einde van de zwangerschap en tijdens de borstvoeding (in het begin) ik kon dan de 2ling tegelijk aanleggen en dat ging best goed. Heb 'm nog steeds en als ik moe ben leg ik 'm onder mijn benen en dat is heerlijk ontspannen!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 07 aug 2005, 21:59

ik gebruik het iedere dag...
heerlijk voor de rug, heerlijk voor het lezen, en zal nog meer te pas komen voor eens de baby er is.
is een zegen als je het zuur hebt!
Ik gaa er dan beovenop liggen, bovenop een kussen dan nog.
Ik lig dan wel torenhoog , maar bye bye het zuur!!
verder word er hier wel altijd gebruikt van gemaakt door één van onze kids... :D

Gebruikersavatar
spike
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2005, 23:56
Locatie:oostende

Bericht door spike » 07 aug 2005, 23:16

Hoi,

Toen ik bv gaf gebruikte ik het kussen maar duwde het tamelijk plat anders lag hij te hoog.

Ik heb het kussen ook een maand of 5 in zijn bedje gelegd, zo kon hij niet naar beneden geraken. Plus dat zijn dekentje niet op zijn mondje kon liggen. Was toch geruster dan.

Nu gebruik ik het om hem recht te zetten, als hij een beetje omvalt is het niet erg, of rond hem op mijn schoot.

Dus t kussen heeft al zijn dienst bewezen!
Trotse mama van Maxim 25/01/2005


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 08 aug 2005, 00:09

Ja van mij is het geen zo een hard,Trui, ik weet niet wat er juist inzit?
Allemaal precies kleine bolletjes...jammergenoeg zal ik het moeten teruggeven aan mijn zus...maar ik zal er zeker zelf één kopen.
Ik weet al dat dit niet ons laatste kindje zal zijn zodus :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 08 aug 2005, 13:39

Ik heb er ook eentje,maar met speltgraan.
In het begin ruikt dat raar,maar je raakt er aan gewoon.
Heb het goed kunnen gebruiken tijdens mijn zwangerschap,nam wel veel plaats in,maar het hielp mij wel om makkelijker te slapen.
Heb het ook gebruikt bij de borstvoeding.
En nu gebruik ik het als ik boven bezig ben,zet mijn zoontje daar dan tussen,maar moet hem wel regelmatig recht zetten,is een heel levendig ventje.
Mijn andere kinderen gebruiken het soms ook,om achter hun rug te leggen als ze een boek lezen of zo.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 08 aug 2005, 16:43

Ik heb het kussen enkel gebruikt als relaxkussen voor mijn zoontje...

Ik leg die zo tegen elkaar en maakte er een kuiltje in en daar legde ik mijn zoontje in. Nu vind ie het niet meer zo leuk maar in begin vond ie dat zalig en lag ie lekker in zijn parkje te slapen...
Misschien ook handig...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 25 jan 2006, 18:42

hoi


ik heb nu in de nieuwe welcome catalogus een overtrek gezien voor zon kussen en met die overtrek maak je een soort zitzak waar ze late ook nog in kunne zitten.


nu wnn ik zwanger zal zijn in de toekomst van ons 2 spruitje denk ik om mij ook zo eentje aan te schaffen. nu ik er toch al positiev reacties over gehoord heb.


en katharina je zus in bretagne zal het kussen nu wel goed kunnen gaan gebruiken he nu ze terug zwanger is.


grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 19 jul 2006, 15:26

greet mama van yoran schreef:hoi


ik heb nu in de nieuwe welcome catalogus een overtrek gezien voor zon kussen en met die overtrek maak je een soort zitzak waar ze late ook nog in kunne zitten.
ik heb dat bij prettymum pas ook ontdekt ... maar vraag me af of het de moeite is. Ons ventje gebruikt dat zo af ent oe nog om mee te spelen maar dan vindt hij het net leuk om er zo middenin te gaan zitten precies. Op termijn misschien? Iemand ervaring met zo'n poefjesovertrek?? Gebruiken jullie dat dan voor de kids of eerder als (zit)kussen / voetenbankje?
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”