eerste schoentjes
Moderators:Welcome, Moderators
Het gaat al goed, maar hij kijkt wel uit naar voorwerpen om zich aan vast te houden.
De eerste schoentjes zijn bijna al te klein
Vandaag heeft hij flashy blauwe Puma basketjes aan met een gele streep in, die ik voor 70% korting op de kop tikte in een sportwinkel. Het was het laatste paar van enkele collecties geleden
. MAAT 21 al 
De eerste schoentjes zijn bijna al te klein

Vandaag heeft hij flashy blauwe Puma basketjes aan met een gele streep in, die ik voor 70% korting op de kop tikte in een sportwinkel. Het was het laatste paar van enkele collecties geleden

R zijn maatje 22 wordt stilaan krap maar die maten die verschillen vaak wel van merk tot merk zenne ... ik dacht de schoentjes die hij nu heeft gauw in solden in een maatje groter maar in een andere kleur te gaan kopen want ik vind ze geweldig en ze vallen prima mee van prijs maar PECH want ze gaan blijkbaar maar tot en met maat 22
dus nu moet ik hem weer meetronen om andere te gaan passen ...

- jong moederke
- Pas blauw
spotje schreef:Katia schreef:Troia draagt maat 21 en kan daar echt nog wel een tijdje in!
verschietachtig hé, mijn vriendin haar kleine is 3 jaar geweest en heeft maatje 23
![]()
Timothy wordt later garantie een boomlange vent die op grote voet zal leven. De papa, Yves heeft maat 44![]()
en ik heb tjorven gisteren schoenen gekocht maatje......28!!!!!!!!!!!