Jongenskleren???
Moderators:Welcome, Moderators
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind nergens leuke jongenskleertjes.. Onze Karsten groeit als een kool en ik zou toch al graag wat kleertjes bijkopen. Momenteel hebben we er nog genoeg, maar hij krijgt soms echt groeischeuten en dan past er weer een heel serie niet meer. Dus om niet voor verrassingen te komen staan, zou ik graag gaan shoppen! Maar meisjeskleren vind ik heel gemakkelijk (ondertussen 3 jaar ervaring ), maar jongenskleren die mij aanstaan, 't is moeilijk!
Dus tips zijn altijd welkom..
Dus tips zijn altijd welkom..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 12 feb 2005, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind Mexx wel een goed merk voor jongenskleren. Enfin, als ik daar ga kijken, vind ik toch altijd mijn goesting. En ik vind het ook wel meevallen van prijs.
Maar in Hema kan je ook mooie dingen vinden, dat is dan weer beter voor de portemonnee.
Het is wel zo dat er altijd veel minder keuze is voor k-jongens dan voor meisjes , in alle klerenwinkels.
Ness
Maar in Hema kan je ook mooie dingen vinden, dat is dan weer beter voor de portemonnee.
Het is wel zo dat er altijd veel minder keuze is voor k-jongens dan voor meisjes , in alle klerenwinkels.
Ness
Kan het ook van stad tot stad verschillen bij een keten? Want deze voormiddag ben ik naar Hasselt geweest en bij Hema vond ik niet echt iets. Bij H&M heb ik wel twee truitjes gevonden voor Karsten (en voor Mila weer keuze genoeg). En voor meer winkels te doen, had ik niet echt tijd en zin, 't was berekoud..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 12 feb 2005, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi Dagmar, Hasselt ken ik niet zo goed. (ik vroeg me al af waar Loksbergen lag, in Limburg?)
Ik ben onlangs naar Aalst gaan winkelen en daar heb ik bij Mexx kids vanalles mooi gevonden (wel nog solden, maar de nieuwe collectie zag er fijn uit.)
In Hema in Brussel heb ik wel nog toffe broekjes en t-shirtjes gevonden. En voor ondergoed is het daar ook ok.
Misschien ligt het wel aan de stad. We zijn ooit eens naar Media Markt in Hasselt geweest, die was groot hoor, veel groter dan ik gewend ben.
Bij ons hier op de plaatselijke markt is er ook een handelaar in kinderkleding, die het merk Sanetta heeft. Dat vind ik ook goed. Maar ik zou niet weten waar je die in belgië allemaal kan kopen. Het is een duits merk. Ik heb wel gehoord dat ze zich meer op de belgische markt gaan richten in de toekomst. Degelijk aan goede prijs hoor.
Ness
Ik ben onlangs naar Aalst gaan winkelen en daar heb ik bij Mexx kids vanalles mooi gevonden (wel nog solden, maar de nieuwe collectie zag er fijn uit.)
In Hema in Brussel heb ik wel nog toffe broekjes en t-shirtjes gevonden. En voor ondergoed is het daar ook ok.
Misschien ligt het wel aan de stad. We zijn ooit eens naar Media Markt in Hasselt geweest, die was groot hoor, veel groter dan ik gewend ben.
Bij ons hier op de plaatselijke markt is er ook een handelaar in kinderkleding, die het merk Sanetta heeft. Dat vind ik ook goed. Maar ik zou niet weten waar je die in belgië allemaal kan kopen. Het is een duits merk. Ik heb wel gehoord dat ze zich meer op de belgische markt gaan richten in de toekomst. Degelijk aan goede prijs hoor.
Ness
kleertjes
Orchestra , daar heb ik nog nooit van gehoord.
Wij kopen kleertjes voor Jonas bij de H&M of C&A of Okaidi.
Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet of er meer kleertjes zijn voor meisjes dan voor jongens. Waarschijnlijk omdat we (nog) geen meisje hebben.
Groetjes,
Sigri
Wij kopen kleertjes voor Jonas bij de H&M of C&A of Okaidi.
Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet of er meer kleertjes zijn voor meisjes dan voor jongens. Waarschijnlijk omdat we (nog) geen meisje hebben.
Groetjes,
Sigri
- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
Er zijn nog leuke merknamen ook
- doggy
- ydd
- staxo
- noukies
- filou & petit filou
- kleertjes
- otakar
- tambo tambo
- doré doré
- absorba
enz...
- doggy
- ydd
- staxo
- noukies
- filou & petit filou
- kleertjes
- otakar
- tambo tambo
- doré doré
- absorba
enz...
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
Wij kopen dikwijls de kinderkledij bij Promo Fashion, C&A, ...
Bij H&M heb ik nog niet dikwijls iets gevonden naar mijn gedacht.
Merkkledij koop ik eigenlijk bewust niet, omdat ze het naar mijn gedacht niet lang genoeg kunnen dragen, en er veel te vlug uitgegroeid zijn. En dat kost dan zoveel geld.
Soms gaan wij ook wel eens naar Zeeman of Wibra voor kinderkledij.
Ik vind er vaak leuke kledij voor de jongens, en voor heel weinig geld.
En als er eens iets aan is, of een plek die er niet meer uitgaat of zo, heb ik het er niet zo moeilijk mee om het in de zak van spullen te steken.
Groetjes.
Bij H&M heb ik nog niet dikwijls iets gevonden naar mijn gedacht.
Merkkledij koop ik eigenlijk bewust niet, omdat ze het naar mijn gedacht niet lang genoeg kunnen dragen, en er veel te vlug uitgegroeid zijn. En dat kost dan zoveel geld.
Soms gaan wij ook wel eens naar Zeeman of Wibra voor kinderkledij.
Ik vind er vaak leuke kledij voor de jongens, en voor heel weinig geld.
En als er eens iets aan is, of een plek die er niet meer uitgaat of zo, heb ik het er niet zo moeilijk mee om het in de zak van spullen te steken.
Groetjes.
Goh dat is nu typis ikke!!
Ik kan straatnamen niet onthouden!!
Okee, weet je de mac donald zijn??
Wel dan gaa je verder, naar die winkel van zonebrillen en dan
als mijn herinnering goed is, een winkel met gsm.
Wel daar is dan een klein straatje.
Niet ver in het begin van dat straatje zie je een winkel waar een beer bellen blaast.
Daar is het!!
Ik kan straatnamen niet onthouden!!
Okee, weet je de mac donald zijn??
Wel dan gaa je verder, naar die winkel van zonebrillen en dan
als mijn herinnering goed is, een winkel met gsm.
Wel daar is dan een klein straatje.
Niet ver in het begin van dat straatje zie je een winkel waar een beer bellen blaast.
Daar is het!!
Ik kijk er al naar uit om kleertjes te gaan kopen eens onze kleine spruit er is!! Ik heb bewust nog bijna geen kleren gekocht omdat ik denk dat we nog t'een en t'ander zullen krijgen en we weten natuurlijk niet hoe groot hij zal zijn he. Maar wanneer veranderen ze de collectie van winter naar zomer?? Dat ik niet te lang wacht met eens te gaan rondneuzen he. En koop ik alles beter een maatje te groot? Want naar het schijnt groeien ze in het begin ENORM snel.
Hallo
Ik koop héél veel in de H&M voor de meisjes ,ik kan er echt mijn gading vinden. Nu is Geneviève groter aan het worden dat ze net op de grens ligt van 116-122 en vanaf 122 is het al voor jonge meisjes en dan is het wel moeilijker omdat ze wel echt meisjeskleren verkopen , kvind het een beetje te vroeg om haar al van die tienerkledij te kopen maarja dat zal wel beteren wanneer ik het gewend ben haha.
Nu weten we dus dat het eenn jongen is en heb toch ook al mijn gading gevonden in de H&M maar je moet er regelmatig binnengaan; soms vind je iets en dan weer niets. Maar voor de prijs vind ik het de moeite. Voor de meisjes kocht ik een maat te groot als ze baby waren wel die konden er denk ik dan weer 2 maten mee verder. Dus ik hoop dat dat ook voor de jongens zo zal zijn))))
Ik vind wel dat men een meisje goedkoper kan aankleden dan een jongen, tis te zeggen wanneer je een kleed met lange mouwen koopt is die gekleed maar een jongen heeft dan nog enkel maar de broek , moet dan nog een t-shirt of trui of hemd hebben dus op dat gebied vind ik het wel duurder voor een jongen.
Fanny
Ik koop héél veel in de H&M voor de meisjes ,ik kan er echt mijn gading vinden. Nu is Geneviève groter aan het worden dat ze net op de grens ligt van 116-122 en vanaf 122 is het al voor jonge meisjes en dan is het wel moeilijker omdat ze wel echt meisjeskleren verkopen , kvind het een beetje te vroeg om haar al van die tienerkledij te kopen maarja dat zal wel beteren wanneer ik het gewend ben haha.
Nu weten we dus dat het eenn jongen is en heb toch ook al mijn gading gevonden in de H&M maar je moet er regelmatig binnengaan; soms vind je iets en dan weer niets. Maar voor de prijs vind ik het de moeite. Voor de meisjes kocht ik een maat te groot als ze baby waren wel die konden er denk ik dan weer 2 maten mee verder. Dus ik hoop dat dat ook voor de jongens zo zal zijn))))
Ik vind wel dat men een meisje goedkoper kan aankleden dan een jongen, tis te zeggen wanneer je een kleed met lange mouwen koopt is die gekleed maar een jongen heeft dan nog enkel maar de broek , moet dan nog een t-shirt of trui of hemd hebben dus op dat gebied vind ik het wel duurder voor een jongen.
Fanny