Autostoel
Moderators:Welcome, Moderators
Liam zal niet lang meer in zijn cosi kunnen zitten, dus zijn we aan het uitkijken naar de volgende autostoel. Het is te zeggen, een tweede.
Als we ergens naartoe gaan, rijden we met de firmawagen van mijn vriend en daarvoor hebben we al een autostoel van Römer.
Mijn auto wordt vooral gebruikt om naar het werk te gaan en Liam 's morgens af te zetten aan de creche en om eens boodschappen te doen. Dus vinden we het niet nodig om nog eens 200 euro te spenderen aan een autostoel die niet zoveel gebruikt zal worden.
Iemand tips voor een autostoel die wel veilig is uiteraard, daar willen we niet op besparen, maar toch een beetje gunstig van prijs?
Als we ergens naartoe gaan, rijden we met de firmawagen van mijn vriend en daarvoor hebben we al een autostoel van Römer.
Mijn auto wordt vooral gebruikt om naar het werk te gaan en Liam 's morgens af te zetten aan de creche en om eens boodschappen te doen. Dus vinden we het niet nodig om nog eens 200 euro te spenderen aan een autostoel die niet zoveel gebruikt zal worden.
Iemand tips voor een autostoel die wel veilig is uiteraard, daar willen we niet op besparen, maar toch een beetje gunstig van prijs?
hier net hetzelfde...we moeten nog is gaan zien voor de 2
Ik had al zoveel gelezen dat velen ééntje van van de mutualiteit kregen of toch korting ofzo...ik had toen is een mailtje gestuurd awel ik heb ook antwoord gehad...buiten de geboortepremie geven ze in Brussel niets meer bij
trek u plan maw...pffff
Enfin dat zijn we ondertussen gewoon dat we veel verliezen in het Brusselse...
op alles eigenlijk...
Maar dat doet het hier eigenlijk niet toe
sorry...
Wij zijn van plan om 2 maxi-cosi tobi's te kopen...maar ik twijfel nog sterk...iemand hier ervaring mee...of misschien een ander aan te raden??

Ik had al zoveel gelezen dat velen ééntje van van de mutualiteit kregen of toch korting ofzo...ik had toen is een mailtje gestuurd awel ik heb ook antwoord gehad...buiten de geboortepremie geven ze in Brussel niets meer bij

Enfin dat zijn we ondertussen gewoon dat we veel verliezen in het Brusselse...

Maar dat doet het hier eigenlijk niet toe

Wij zijn van plan om 2 maxi-cosi tobi's te kopen...maar ik twijfel nog sterk...iemand hier ervaring mee...of misschien een ander aan te raden??
Eigenlijk gebruik ik mijn wagen dagelijks tijdens de week (crèche, boodschappen, uitstappen) en later als we gaan verhuizen zal ze toch minstens 45min / rit te rijden hebben... en in het weekend is het papa zijne auto die altijd van dienst is...dus ik weet niet goed wat ik zou doen, voor een dure en een goedkope of 2 van die maxi-cosi's...
Pfff moeilijke keuze...wat denken jullie?
Pfff moeilijke keuze...wat denken jullie?
- jong moederke
- Pas blauw
Wij hebben dus de tweede goedkoper gekocht. En je merkt misschien wel een kwaliteitsverschil, wat logisch is.
Maar die tweede is zeker zo goed. Tegenwoordig moeten al die dingen aan strenge eisen voldoen. Dus eentje die niet voldoet kan je al bijna niet meer kopen, enkel misschien via tweedehandsdingen maar zeker niet meer in een gewone winkel
Maar die tweede is zeker zo goed. Tegenwoordig moeten al die dingen aan strenge eisen voldoen. Dus eentje die niet voldoet kan je al bijna niet meer kopen, enkel misschien via tweedehandsdingen maar zeker niet meer in een gewone winkel

-->Persoonlijk Fotoalbum<--