luiertafel en badje
Moderators:Welcome, Moderators
We willen in onze badkamer een luiertafel met bad plaatsen.
Nu willen we echter enkel zo'n metalen poten en daarop het bad en een plaat voor het verzorgingskussen op te leggen.
We hebben het in een winkel zien liggen maar deze heeft zo'n mega oud en vies verzorgingskussen er op liggen... niet normaal!
Heeft iemand een idee waar we dat kunnen kopen?
Bedankt!
Nu willen we echter enkel zo'n metalen poten en daarop het bad en een plaat voor het verzorgingskussen op te leggen.
We hebben het in een winkel zien liggen maar deze heeft zo'n mega oud en vies verzorgingskussen er op liggen... niet normaal!
Heeft iemand een idee waar we dat kunnen kopen?
Bedankt!
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
een verzorgingskussen bedoel je he.
normaal in elke babyspeciaalzaak of in groot warenhuizen daar kun je ze ook kopen.
normaal in elke babyspeciaalzaak of in groot warenhuizen daar kun je ze ook kopen.
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
Ik heb zo'n wastafel, met metalen onderstel, badje erin en kussen (met beertjes
) er op. Maar ik vond dat een heel onhandig ding, toen Daan nog in het kleine badje ging. Dat was sukkelen tot en met om hem er uit te halen en tegelijkertijd (met een glibberige baby in je handen dus) dat kussen naar beneden te doen.
Zo één dus, maar het kussen heeft een ander motief:

Zo één dus, maar het kussen heeft een ander motief:

Ik had er eentje om op bad te zetten (toen een mini badkamer) maar was er wel super content van, en als het niet in gebruik was kon je zowel het badje badje als luierkussen omhoogklappen. Toen ik vroeger ging babysitten hadden die mensen dan ook, met als verschil dat bij hen het badje onder kussen schoof. Ik ga dat zeker terug gebruiken ook al heb ik nu een grote badkamer.
Heb er geen foto van, dus kan het niet laten zien maar is echt aan te raden en er is ook geen gesukkel om baby uit bad te halen en dan nog kussen te moeten leggen...
Doei
G&F
Heb er geen foto van, dus kan het niet laten zien maar is echt aan te raden en er is ook geen gesukkel om baby uit bad te halen en dan nog kussen te moeten leggen...
Doei
G&F
Pffff, in onze badkamer past zelfs helemaal geen badje... Met een douche, een lavabo en een wc staat het daar eivol (gelukkig beginnen we binnenkort ons eigen huisje te bouwen...).
Ik heb ook geen bad en verzorgingskussen in één gekocht omdat dat nogal onhandig leek. Met een natte baby in je armen het verzorgingskussen klaarleggen lijkt me niet eenvoudig. Wij hebben nu in onze living een badje staan op poten en het verzorgingskussen ligt ernaast op de commode van ons kleine pruts. Dat werkt wel. Alleen is het onhandig om iedere dag met het water te sleuren. Maar dat kan voorlopig niet anders. Als Mila wat groter is, koop ik mss wel zo'n badje voor in de douche te zetten.
Aditi
Ik heb ook geen bad en verzorgingskussen in één gekocht omdat dat nogal onhandig leek. Met een natte baby in je armen het verzorgingskussen klaarleggen lijkt me niet eenvoudig. Wij hebben nu in onze living een badje staan op poten en het verzorgingskussen ligt ernaast op de commode van ons kleine pruts. Dat werkt wel. Alleen is het onhandig om iedere dag met het water te sleuren. Maar dat kan voorlopig niet anders. Als Mila wat groter is, koop ik mss wel zo'n badje voor in de douche te zetten.
Aditi
- jong moederke
- Pas blauw
Ongeveer ja.goortjes schreef:sandy
bedoel jij zo een kastje, met enkele lades, waarin het badje zit
en daarboven op het luierkussen
dat luierkussen draai je dan opzij zodat je je kleintje onmiddellijk vanuit het bad, zonder problemen, op het kussen kan leggen??
als het zoiets is, dat heb ik ook
Drie laden vanonder, een babybad die ik uit kan trekken (rijd op 2 wielen) en daarboven een kussen.
Als baby gewassen was, legde ik hem op het kussen en schoof het bad er weer onder.
Als baby klaar was, liet ik via een slangetje het bad leeglopen.
Nu ik eraan denk: hoeveel keer is dat slangetje niet losgeschoten----badkamer onder water

Nostalgie naar natte badkamervloer