Doe jij aan sport?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Doe jij aan sport? Welke sport beoefen je? In competitie of gewoon voor het plezier (kan dus ook voor het plezier in competitie zijn)? Of overweeg je wel van iets te gaan doen?
En ik wil wel, maar ik weet niet wat. Ik heb een tijdje volleybal gedaan, maar dat zie ik niet meer zitten (afstand & medespeelsters zijn redelijk jong). Ik wil iets individueels doen, maar samen met een vriendin (hahaha, ik ben weer moeilijk bezig
). Het probleem is dat mijn vriendinnen ofwel te ver wonen, ofwel geen tijd, ofwel geen zin hebben. Hoe kan ik hen overtuigen? En nog belangrijker, wat kan ik gaan doen? Ik had al gedacht om te gaan zwemmen, maar ik weet niet of ik me al in zwemkledij durf te vertonen
. Nog een optie is aerobics of zo, maar ook hier heb ik drempelvrees. Fitness liever niet, dat is zo een rage momenteel en dan moet je aanschuiven om aan de beurt te komen. Ik wandel af en toe (hangt van het weer af), maar ik wil toch iets actiever doen.. Iemand een suggestie?

- Boke
- Pas blauw
Ik zou heel graag terug gaan sporten. ik heb vroeger nooit niets anders gedaan (3jaar jazz, en dan nog eens 6 jaar aerobics). Ik mis dat wel een beetje. Maar met de 2 kindjes heb ik gewoon de energie niet meer en ben ik blij dat ik 's avonds als de kindjes slapen rustig eens in dez etel of achter de pc kan zitten. Zeker nu ik terug voltijds ga werken. Was vergeten hoe vermoeiend dat wel was
Als de kindjes wat groter zijn ga ik zeker en vast terug gaan sporten. Waarschijnlijk fitnes of terug aerobics.

Als de kindjes wat groter zijn ga ik zeker en vast terug gaan sporten. Waarschijnlijk fitnes of terug aerobics.
Hey
Ik ben een echte paardenfreak!!! Ik heb nog 2 paarden gehad en reed nog eens met een paard en een pony van mijn vriendin. Als ik niet aan het werk was kon je me daar vinden. Ik heb toen mijn paarden verkocht omdat ik ander werk had en er echt geen tijd meer voor had. Een paar keer in de week ging ik dan nog met mijn vriendin haar paard gaan rijden en nu heb ik het opgegeven door mijn zwangerschap. Ik mis het enorm maar zou nu niet durven rijden want ik zou enorme schrik hebben om te vallen. 'k Moet nu rekening houden dat ik niet meer alleen ben hé
groetjes Tatty
Ik ben een echte paardenfreak!!! Ik heb nog 2 paarden gehad en reed nog eens met een paard en een pony van mijn vriendin. Als ik niet aan het werk was kon je me daar vinden. Ik heb toen mijn paarden verkocht omdat ik ander werk had en er echt geen tijd meer voor had. Een paar keer in de week ging ik dan nog met mijn vriendin haar paard gaan rijden en nu heb ik het opgegeven door mijn zwangerschap. Ik mis het enorm maar zou nu niet durven rijden want ik zou enorme schrik hebben om te vallen. 'k Moet nu rekening houden dat ik niet meer alleen ben hé

groetjes Tatty