heen en weer schriftjes
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- saardientje
- Pas blauw
Wat vinden jullie van de heen en weer schriftjes die je krijgt bij de chreche?
Wat moest je geven van informatie?
Welke informatie word er ingeschreven?
Wat moest je geven van informatie?
Welke informatie word er ingeschreven?
Ik ken die heen en weerschriftjes niet dus kan er niet op antwoorden.
Maaike gaat naar de om en daar gebruiken we een gewoon schriftje als heen en weerschriftje. De om schrijft daar dagelijks het verloop van de dag in, wij schrijven er in indien nodig. Heel handig alhoewel ik meestal het ganse verhaal al in geuren en kleuren te horen krijg als ik haar kom oppikken 's middags
Maaike gaat naar de om en daar gebruiken we een gewoon schriftje als heen en weerschriftje. De om schrijft daar dagelijks het verloop van de dag in, wij schrijven er in indien nodig. Heel handig alhoewel ik meestal het ganse verhaal al in geuren en kleuren te horen krijg als ik haar kom oppikken 's middags

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Ah want saardientje sprak over schriftjes die ze gekregen heeft bij de crechesandy schreef:Dat zijn bij ons ook gewone schriftjes hoormell schreef:Ik ken die heen en weerschriftjes niet dus kan er niet op antwoorden.
Wij hebben hem zelf moeten kopen

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- saardientje
- Pas blauw
mell schreef:Ah want saardientje sprak over schriftjes die ze gekregen heeft bij de crechesandy schreef:Dat zijn bij ons ook gewone schriftjes hoormell schreef:Ik ken die heen en weerschriftjes niet dus kan er niet op antwoorden.
Wij hebben hem zelf moeten kopen
hier ook een gewoon schriftje hoor, soms krijg je het in de creche en soms moet je het zelf aankopen. Ik bedoelde een gewoon schriftje hoor