Heb je huisdieren?

Enquetes over verschillende onderwerpen...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Heb je een huisdier?

Ja
78
83%
Nee
14
15%
Nog niet, maar er komt er wel een
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 94

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Heb je huisdieren?

Bericht door Dagmar » 28 feb 2005, 12:40

Hebben jullie huisdieren of komt zo'n vlooienbak er nooit in? Wat heb je dan als huisdier, hoe heten ze? Komen ze goed met de kinderen overeen?


Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 28 feb 2005, 12:49

Wij hebben sinds november een hondje, Zohra.
Het is een heel lief beestje, ze speelt enorm graag met de kindjes (achter de bal aanlopen bvb).
Het is een klein zwart hondje. Een rashond is het niet. Het is een schone mengeling :lol:

Groetjes.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 28 feb 2005, 12:51

Op dit moment hebben wij 1 hond van 3,5 jaar (twee maandjes ouder dan Mila), hij heet Tek(kie). We hebben hem in het asiel gehaald toen hij zo'n 5 maandjes was. Hij is blind aan zijn linkeroog en waarschijnlijk daardoor gedumpt. :cry: Dan hebben we nog twee katten, Kiki (10/05/2004) en Kastaar (16/04/2004). Het zijn twee echte buitenkatten en ze hebben enorm bang van Mila, bij mij komen ze altijd fletsen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 28 feb 2005, 13:17

De dag dat we een tuin hebben, ,wil ik meteen twee katten. Ik ben dol op katten en heb het soms wel moeilijk omdat we er nu geen hebben.
Maar we wonen op een appartementje, met een kindje en een tweede op komst, dus wachten we even totdat we gebouwd hebben; En dan komen er huisdieren.
Lukas reageert alvast wel al leuk op katten!! 'Kom poes' roept hij dan, en hij wuift met zijn handje!!! Schattig hoor.
en sinds er in de winkel eens een hondje héél luid naar hem geblaft heeft, moet hij niets meer van honden weten.

Ness

Veronique
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 apr 2004, 21:16

Bericht door Veronique » 28 feb 2005, 13:28

Wij hebben sinds kort een jonge hond, een labrador: Benno
Gewoon, extra leven in huis en ze spelen samen heel goed.


Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 28 feb 2005, 13:30

We hebben 1 kat, die is nu 9 jaar. Ze was in het begin heel bang van Sia, maar na een tijd ging dat el beter. Het feit dat er ineens een 2-ling bij kwam heeft minder indruk gemaakt. Ze is heel lief blijft het liefst lekker binnen bij ons!

Oh ja en ze heet poepoes (we hadden te weinig fantasie op dat moment haha)

Ik zou graag een hond willen, maar heb er geen tijd voor. Ik vind dat je minstens 4x op een dag met zo'n beestje flink moet wandelen en dat red ik niet. Ook als we eens weg willen (naar NL) zou ik er iemand mee moeten opzadelen(want meer nemen lukt niet in de auto) en dat vind ik vervelend, zowel voor de hond als de mensen!
Laatst gewijzigd door Nicolle op 28 feb 2005, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 feb 2005, 15:15

2 honden
Een grote Zora,2 jaar, een kruising van een labrador en een duitse brak een schat van een beest en de beste vriend van onze Jens.
Ze loopt de hele dat buiten, binnen heeft ze geen rust, ze komt enkel binnen om te slapen, kan het nie over mijn hart krijgen om ze 's nachts buiten te laten!!!
Ons kleintje Lilo,1 jaar, is een Mini York, da is geen hondje, da is ons kind, ze is nog erger dan een kindje.
We hebben ze van mensen overgehouden, ze hadden ze in een kot buiten gestoken omdat ze binnen haar comiskes deed :( , ze was nog geen week bij ons en ze was al proper :D !
Haar haar hebben we helemaal moeten laten scheren, het was volledig geklit en in haar oortjes had ze schurft, de dierenarts vroeg hem af hoe het kon dat ze nog leefde, ze had nog geen spuitjes of niets gekregen!
Ze gaat overal mee naartoe, behalve gaan werken, alhoewel, moest ik ze in mijn handtas steken, er is niemand die zou merken dat ze er is :-)
Die kleintjes zijn gekend voor slecht karakterkes maar ons Lieke niet hoor, das de vriend van iedereen :-) en vooral van mama en ze is zo blij als ze kindjes ziet :-) hoe kleiner hoe liever

2 poezen die niet buiten gaan
Nouchka, 6 jaar, een heel apart karakter, die is liever alleen :roll: en Pluis , ik weet nie juist hoe oud ze is, hebben we gevonden, ze is bij ons ma toegekomen, uit een wagen gezegt, en toen ik ze hoorde, tja, kon het nie laten, ik heb ze maar meegenomen :oops:
Die was eerst heel bang maar nu is het een schatje en ons Lilo haar maatje :-) , tja, in het begint had die de grote van haar maar nu is ze al een beetje groter maar ze komen nog goed overeen!!


2 parkietjes
Rocky en Pedro
We zijn met 1 gestart,Rocky, maar sinds november is er die van mijn zus bij gekomen, ze heeft nl op reis geweest en Pedro is bij ons gekomen en gebleven :) tja, anders ging Rocky wenen he :?
Die twee vliegen af en toe es rond in de keuken, maar de poezen mogen nie in de buurt zijn natuurlijk he, anders is't feest :)

2 aquariums
1 warmwater,(Nimo) , die heeft Jens vorig jaar gekregen voor zijn pasen van de meme
1 koudwater, iemand moest die nie meer hebben, hij moest weg en ging de vissen in de beek doen :shock: wie heeft dat natuurlijk weer genomen :roll:

en dan heb ik nog een waterschildpad maar die heeft een heel zelfstandig bestaan :)

Voila, da is't :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 28 feb 2005, 15:31

Hallo,

Wij hebben een schat van een poesje ze heet MINOES en is de beste vriendt van Kayleigh ze mag wel niet bij haar op de slaapkamer slapen, daarom slaapt Minoes bij mama in de slaapkamer.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Keppebolle op 31 jul 2005, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 28 feb 2005, 15:37

toffe foto hoor!!! hihi
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mikky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2005, 15:30

Bericht door mikky » 28 feb 2005, 15:53

wij hebben 2 katten.
1 kater..bas
en 1 poes gizmo..
erg gezellig hoor..kan niet zonder ze..

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 28 feb 2005, 17:01

Isake schreef:2 honden
Een grote Zora,2 jaar, een kruising van een labrador en een duitse brak een schat van een beest en de beste vriend van onze Jens.
Ze loopt de hele dat buiten, binnen heeft ze geen rust, ze komt enkel binnen om te slapen, kan het nie over mijn hart krijgen om ze 's nachts buiten te laten!!!
Ons kleintje Lilo,1 jaar, is een Mini York, da is geen hondje, da is ons kind, ze is nog erger dan een kindje.
We hebben ze van mensen overgehouden, ze hadden ze in een kot buiten gestoken omdat ze binnen haar comiskes deed :( , ze was nog geen week bij ons en ze was al proper :D !
Haar haar hebben we helemaal moeten laten scheren, het was volledig geklit en in haar oortjes had ze schurft, de dierenarts vroeg hem af hoe het kon dat ze nog leefde, ze had nog geen spuitjes of niets gekregen!
Ze gaat overal mee naartoe, behalve gaan werken, alhoewel, moest ik ze in mijn handtas steken, er is niemand die zou merken dat ze er is :-)
Die kleintjes zijn gekend voor slecht karakterkes maar ons Lieke niet hoor, das de vriend van iedereen :-) en vooral van mama en ze is zo blij als ze kindjes ziet :-) hoe kleiner hoe liever

2 poezen die niet buiten gaan
Nouchka, 6 jaar, een heel apart karakter, die is liever alleen :roll: en Pluis , ik weet nie juist hoe oud ze is, hebben we gevonden, ze is bij ons ma toegekomen, uit een wagen gezegt, en toen ik ze hoorde, tja, kon het nie laten, ik heb ze maar meegenomen :oops:
Die was eerst heel bang maar nu is het een schatje en ons Lilo haar maatje :-) , tja, in het begint had die de grote van haar maar nu is ze al een beetje groter maar ze komen nog goed overeen!!


2 parkietjes
Rocky en Pedro
We zijn met 1 gestart,Rocky, maar sinds november is er die van mijn zus bij gekomen, ze heeft nl op reis geweest en Pedro is bij ons gekomen en gebleven :) tja, anders ging Rocky wenen he :?
Die twee vliegen af en toe es rond in de keuken, maar de poezen mogen nie in de buurt zijn natuurlijk he, anders is't feest :)

2 aquariums
1 warmwater,(Nimo) , die heeft Jens vorig jaar gekregen voor zijn pasen van de meme
1 koudwater, iemand moest die nie meer hebben, hij moest weg en ging de vissen in de beek doen :shock: wie heeft dat natuurlijk weer genomen :roll:

en dan heb ik nog een waterschildpad maar die heeft een heel zelfstandig bestaan :)

Voila, da is't :lol:

Is dat alles???? :lol: :lol:
't Is de moeite nie. :lol:

groetjes

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 28 feb 2005, 20:27

Nou een kinderboerderij is er niets bij!!! :wink:
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gebruikersavatar
ilse & co
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 mar 2005, 23:46
Locatie:Oost-Vlaanderen

Bericht door ilse & co » 03 mar 2005, 17:11

ik heb drie katten, eentje ervan komt binnen de rest niet
en heb ook twee konijnen, en 8 kippen, maar dat telt niet mee als huisdier zeker? :lol:
Groetjes, Ilse

mama van een groot prinsesje en een klein prinsje

Gebruikersavatar
danielle1981
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2004, 10:13
Locatie:achterhoek (ned)

Bericht door danielle1981 » 03 mar 2005, 20:44

Wij hebben een hond. Een Sharpei (zo'n gerimpelde hond)

Een konijn, 2 goudvissen en een grasparkietje

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 03 mar 2005, 22:25

wij hebben geen huisdieren.

Stefanie17
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 14:47
Locatie:Wetteren

Bericht door Stefanie17 » 05 mar 2005, 14:42

Wij hebben ook geen huisdieren thuis.
Ik ben Stefanie en ik verzamel geboortekaartjes.
Als er iemand nog een geboortekaartje heeft mag je me altijd eentje bezorgen.
Voor adres stuur je me maar een pm
Groetjes Stefanie

elke2
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 mar 2005, 16:06

Bericht door elke2 » 07 mar 2005, 19:18

Hallo,

omwille van allergieën kunnen wij geen dieren binnen houden. Daarmee vallen al een heleboel dieren af, o.a. honden, katten, hamsters,...

Daarom hebben wij in een afgebakend stukje tuin 2 Vlaamse Reuzen zitten die handtam zijn en nooit krabben of bijten.
De kinderen willen altijd maar in het konijnenhok spelen :wink:
Groetjes

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 07 mar 2005, 19:22

2 katers hebben wij!!
prima jagers en daarom zeer geliefd bij ons!!
Wonen in de veranda, want mijn dochter heeft astma en als ze binnen speelt met de poezen gaat het mis.
Maar tijdens de zomer mogen ze naar hartelust met elkaar buiten spelen!!
Ze zijn de huisdieren van onze kids en het is voor de kinderen een stel goede kameraaden!!
brave beesten!!
joeri kleed ze aan, verft ze en die beestjes doen niks!!
Kruipen wel in de boom als ik ze moet in bad steken!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 08 mar 2005, 13:09

Ik ben al jaren aan het zagen voor een hondje en nu komt er eindelijk schot in de zaak.
Ik heb katten gehad maar met de verhuis hebben we ze moeten weg doen en eentje is weggelopen.

Gebruikersavatar
kim
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 feb 2004, 19:55
Locatie:Roeselare
Contacteer:

Bericht door kim » 18 mar 2005, 09:39

wij hebben twee honden. ze wonen mee in huis.
de een is een engelse cocker spaniel (Charly) en de ander is een bordeauxdog (zohra).
zohra is zot van onze zoon. hij mag er alles mee doen dat hij wil. de kleine hond blijft meer op afstand. want ronan heeft hem zl twee maal bij de oren vast gepakt en hij stond te janken en gelukkig deed hij niet naar ronan hij wachte tegen dat wij daar wareen om hem te verlossen :D

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 18 mar 2005, 09:48

Wij hebben 2 poezen: Mandarine, een zwarte katin en James,ne gesneden witte kater. Beiden zitten graag buiten, maar o wee: als ze binnen kunnen gaan ze altijd direct naar Laura's bed, en dan is mama boos natuurlijk ! :evil:
Verder hebben we ook 2 cavia's: Floortje en Knabbeltje
en mijn allerliefste hond Des is er ook nog, maar die woont bij mijn ouders: toen ik trouwde, kreeg ik hem niet mee, ze waren zo aan dat beestje gehecht....
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 19 mar 2005, 07:53

Wij hebben 4 poezen(3 meisjes en een kater) Skippy is de mama van Balou en Miekepoes en Molly heb ik kado gekregen van mijn zus, dat moest een meisje zijn maar na enkele weken zagen we iets verschijnen en we waren zeker niet blij haha. Nu is het een schat van een kater (we hebben hem laten castreren) de kids kunnen er mee doen wat ze willen met hem. Soms vind ik het zielig dat hij zich laat doen maar ja.

Miekepoes was normaal bij andere mensen (Skippy was iets meer dan een jaar en ze had al een worp van 6 en mijn man heeft toen er twee van gehouden en de rest is naar een vriend zijn familieleden gegaan) maar haar man was net gestorven en ze zou willen verhuizen naar een appartement, en ze vroeg ons of we Miekepoes terug wilden anders moest ze naar het dierenasiel, ik had zenog nooit gezien en kon het niet over mijn hart krijgen. Jean en geneviève zijn ze gaan halen net voor kerst en ze is kindschuw maar is verbeterd en nu sinds ze een jaar bij ons is hebben ik en zij een goede band , denk dat ze haar bij heeft neergelegd dat ze niet teruggaat )))) Tis een echte huispoes, nu met de dueren open gaat ze enkel eens in de veranda gaan snuffelen, de anderen gaan véél buiten.

En ja kheb veel goudvissen en 2 apen (maar ja mijn kinderen mag je er niet bijrekenen zeker he hihi :lol: )

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 mar 2005, 09:06

Fanny schreef:...
En ja kheb veel goudvissen en 2 apen (maar ja mijn kinderen mag je er niet bijrekenen zeker he hihi :lol: )...
Hahaha, zo heb ik twee ezels in huis (Filip & Mila), want koppig dat ze hier kunnen zijn!!! Je kan je dat niet voorstellen!
En één van dees verhuist onze kater Kastaar. Mijn ma was op zoek naar een kater voor mijn halfzusje en omdat hij heel schuw is en ontzettend bang is van Mila stelde zij voor om hem te adopteren.. Ik ga hem wel missen, maar voor hem is het wel beter om ergens op zijn gemak te zitten.. Zeker als Karsten ook groter wordt.. En mijn halfzusje is al iets ouder en veel rustiger bij dieren (in vergelijking met Mila zeker :D )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 15 jun 2005, 16:12

Wij hebben geen huisdieren
Ben er allergisch voor.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 15 jun 2005, 17:35

Een lompe loebas Ziggy genaamd. Het is een Berner Sennen van 3 jaar oud. Momenteel is hij nog niet echt geinteresseerd in amy, hij kan er wel niet tegen als ze huilt, dan loopt hij naar buiten :lol:

Zonneke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:15
Locatie:Neeroeteren
Contacteer:

Bericht door Zonneke » 07 jul 2005, 19:03

Huisdieren zat hier.


Drie je weet wel katers , Rakker, Dikkie dik en Henkie
Twee konijnen, Nijn en Pluis
Zeven kippen en een haan.
Twee kuikens van dit jaar en binnen kort verwachten we weer kuikens.

Binnen hebben de meisjes ook nog een hamster, Floppy

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 07 jul 2005, 22:51

Een update: onze kat, Kiki, is vermist sinds de eerste stortbuien en groot onweer. Hier in de buurt hebben ze haar ook nergens gezien.. Ik hoop dat ze nog terug komt, want ik mis ze wel (om van Mila nog maar te zwijgen)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gast

Bericht door Gast » 10 jul 2005, 21:33

Leuk te lezen dat het merendeel huisdieren heeft, ik heb hier ook zo'n mooie collectie, soms tot ergernis van mijn moeder :-)

Ons eerste huisdier was een Duitse Herder, Kazan, onderwijl is hij 9 jaar oud. Is heel lief en betrouwbaar.

Ons tweede huisdier werd een gevonden poes, Pitoe, een gecastreerde kater die nu 5 jaar oud is.

Ons derde huisdier, een poes, Poesie, kon in het begin niet kiezen tussen ons of onze buren, de ene nacht was ze bij ons, de andere nacht was ze bij onze buren. Ik heb ze dan extra in de watten gelegd en ze heeft uiteindelijk voor ons gekozen. Spijtig genoeg is ze nu al ongeveer een jaar vermist...

Ons vierde huisdier, een echte Perzische poes, Pruts, heb ik uit het dierenasiel gered. Deze heb ik spijtig genoeg moeten wegdoen....

Ons vijfde huisdier, een echte Chihuahua met stamboom, heb ik nu een dikke maand. Een echt lief hondje, luistert naar de naam Woody en is nu 4 maanden oud.

Als onze huisdieren komen onderling goed overeen en ook met onze kinderen.

Mijn man hoopt dat het voorlopig hierbij blijft, dus ik weer nu alle dierenasielen, dierenverkoopcentra etc ....

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 11 jul 2005, 14:01

Wij hebben nu een poes,Dotje.
2 Jaar geleden hadden we een hond,maar die is helaas gestorven door de ouderdom.

Gebruikersavatar
spike
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2005, 23:56
Locatie:oostende

Bericht door spike » 11 jul 2005, 23:47

Hoi,

Ik heb 2 katten, een meisje Skunk (was fan van de groep Skunk Anansie!) van 7 en een ventje Spike van 5, beiden Brits kortharigen (met heel veel haar).

Nu ik verhuisd ben zijn ze meestal in de tuin of in de berging (met raam en kussentjes enz), heb spijtig genoeg niet veel tijd voor ze sinds Maximtje er is. vroeger waren ze een beetje mijn kindjes!

Kijken nog niet veel naar de kleine, zal wel komen als hij aan hun staart trekt!
Trotse mama van Maxim 25/01/2005


Plaats reactie

Terug naar “Poll's”