Denk jij in al helemaal Euro of nog in Belgische Franken?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Is de Euro al ingeburgerd of reken je nog altijd om naar Belgische Franken?
-
- Pas blauw
om te zien wat ik maandelijks allemaal kwijtraak aan geld aan facturen, zeker weten ik reken alles één keer op in euro en één keer in bfr.
Zo weet ik tenminste dat die 80 euro gas veel geld is!!
verder, ondervind ik inderdaad ook dat je de euro makkelijker uitgeeft.
Maar langs de andere kant, ik zou het niet meer willen missen.
Wij gaan regelmatig naar nederland en duitsland.
Nu is alles daar hetzelfde dankzij de euro en het is zo makkleijk!!
Zo weet ik tenminste dat die 80 euro gas veel geld is!!
verder, ondervind ik inderdaad ook dat je de euro makkelijker uitgeeft.
Maar langs de andere kant, ik zou het niet meer willen missen.
Wij gaan regelmatig naar nederland en duitsland.
Nu is alles daar hetzelfde dankzij de euro en het is zo makkleijk!!
ik reken nog regelmatig om
Plus ik heb nog altijd geen gevoel voor waarde van die Euro's. Soms denk ik amai dat is duur terwijl dat niet zo isn, of amai dat is goedkoop terwijl het eigenlijk best wel duur is.
We zijn nu ook enrom aan het rekene voor onzen bouw, en dat zijn dan zo'n bedragen dat je er helemaal geen zicht op hebt.
Dus omrekenen maar
Ness
Plus ik heb nog altijd geen gevoel voor waarde van die Euro's. Soms denk ik amai dat is duur terwijl dat niet zo isn, of amai dat is goedkoop terwijl het eigenlijk best wel duur is.
We zijn nu ook enrom aan het rekene voor onzen bouw, en dat zijn dan zo'n bedragen dat je er helemaal geen zicht op hebt.
Dus omrekenen maar
Ness
ik blijf ook nog altijd omrekenen omdat ik anders niet goed weet wat de waarde ervan nu wel is
ik moet wel zeggen dat ik vind dat alles precies duurder is geworden sinds de invoering van de euro
Vroeger was 5000 BEF nog veel geld, maar nu kan je er amper boodschappen mee doen
ik moet wel zeggen dat ik vind dat alles precies duurder is geworden sinds de invoering van de euro
Vroeger was 5000 BEF nog veel geld, maar nu kan je er amper boodschappen mee doen

Groetjes, Ilse
mama van een groot prinsesje en een klein prinsje
mama van een groot prinsesje en een klein prinsje