Valentijn
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
janewaye schreef:...
maar als hij het durft te vergeten, slaapt hij tot de bevalling op de zetel!!

Oja, mijn antwoord is dus "nee". Ik heb er eigenlijk nooit aan meegedaan en Filip ook niet.. Ik vond het wel altijd leuk om mijn zussen en vriendinnen raad te geven als ze dat vroegen, maar zelf vind ik het niet nodig om juist dan iets te doen. Ik verras Filip liever gewoon als er mij iets te binnen schiet!!!
normaal doen we er niet aan mee, maar ik had een nieuw dekbed overtrek nodig en Philippe is helemaal weg van flanellen lakens, dus heb ik een mooi overtrek van flanel gekocht en gezegd dat ie die al voor Valentijn kreeg.
We hebben ook afgesproken dat we nog eens met zijn 2-en uit gaan eten, maar niet op Valentijnsdag zelf, dus die heb ik nog te goed
We hebben ook afgesproken dat we nog eens met zijn 2-en uit gaan eten, maar niet op Valentijnsdag zelf, dus die heb ik nog te goed

Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils
- Boke
- Pas blauw
Ik heb ja gezet, maar echt aan meedoen kan je het moeilijk noemen. boor ons is dat eigenlijk één van de vaste avonden waarop we normaal uit gaan eten. Dit jaar zal de avond verschuiven omdat onze Yari met de windpokken zit. dan blijf ik er liever zelf bij. Voor de rest doen wij ook niets speciaal.
Het is een dag zoals een ander.
Het is een dag zoals een ander.
we zijn zaterdag lekker wezen eten, samen met Sia!
Het was supergezellig en ze heeft ze zo lief gedragen (voor een kind van 4 valt dat niet altijd mee), de serveersters waren helemaal weg van haar en wij natuurlijk hartstikke trots!
Echt voor herhaling vatbaar en dan niet pas met Valentijn volgend jaar!
Het was supergezellig en ze heeft ze zo lief gedragen (voor een kind van 4 valt dat niet altijd mee), de serveersters waren helemaal weg van haar en wij natuurlijk hartstikke trots!
Echt voor herhaling vatbaar en dan niet pas met Valentijn volgend jaar!
Groetjes, Nicolle
Wij doen al jaren niets meer met valentijn, ik niet en hij ook niet.
wat ze wel erg leuk doen is is met de kleuter klassen kaartjes sturen naar de mama's.
Maar wij onderling vinden het een beetje overdreven, en erg commerciel. Mijn mannetje neemt gewoon wat attens mee het hele jaar door en toont het hele jaar zijn liefde voor mij en daar hoeft het dus geen valentijn voor te zijn.
Nu viel het dit jaar ook erg slecht want de buikgriep sloeg toe afgelopen week onder de kinderen. En was er ook nog een jarige.
Maar dat is geen exuus.
We doen we ergewoon nooit aan.
wat ze wel erg leuk doen is is met de kleuter klassen kaartjes sturen naar de mama's.
Maar wij onderling vinden het een beetje overdreven, en erg commerciel. Mijn mannetje neemt gewoon wat attens mee het hele jaar door en toont het hele jaar zijn liefde voor mij en daar hoeft het dus geen valentijn voor te zijn.
Nu viel het dit jaar ook erg slecht want de buikgriep sloeg toe afgelopen week onder de kinderen. En was er ook nog een jarige.
Maar dat is geen exuus.
We doen we ergewoon nooit aan.
trotse mama van tom 27-11-96 theo 11-02-98 rick 22-01-99 ivette 09-05-00 wouter 21-09-02 fréderique-noëlle 02-12-04
Wij zijn vier jaar geleden getrouwd op valentijnsdag. Ik vind het toch een superromantische dag.
Wij doen dus wel elk jaar iets speciaals op die dag.
Maandag zijn we 's middags lekker gaan eten onder ons tweetjes (Joran was naar school, en de twee kleintjes bij oma).
Na het eten zijn we naar een beauty-center geweest voor een verwenpakket. Voetbad, sauna, prive-zwembad, hydromassage, ...
Heel plezant.
En als afsluiter zijn we dan nog gezellig kleren gaan kopen, voor ons allemaal
.
's Avonds als de kindjes gaan slapen waren, nog een goed fleske wijn gedronken, en lekkere toastjes gemaakt.
Groetjes.
Wij doen dus wel elk jaar iets speciaals op die dag.
Maandag zijn we 's middags lekker gaan eten onder ons tweetjes (Joran was naar school, en de twee kleintjes bij oma).
Na het eten zijn we naar een beauty-center geweest voor een verwenpakket. Voetbad, sauna, prive-zwembad, hydromassage, ...
Heel plezant.
En als afsluiter zijn we dan nog gezellig kleren gaan kopen, voor ons allemaal

's Avonds als de kindjes gaan slapen waren, nog een goed fleske wijn gedronken, en lekkere toastjes gemaakt.
Groetjes.
-
- Moderator
- Contacteer:
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
ja ik denk dat er hier ook niet veel gaat gebeuren
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
ik heb ook op neen gestemd. wim is totaal geene romantische, ik heb nog nooit een bloemeke gekregen of een kaartje met 'I love you' op. hij moet altijd met een kado afkomen, ok das ook wel leuk, maar ik zou het ook eens tof vinden als de tafel gedekt is en er kaarsjes branden, een schoon boeketje, een muziekje op de achtergrond... tja, het zal bij dromen blijven...
barbaraxxx
barbaraxxx
jong moederke schreef:nee dus...
mijn man doet daar niet aan mee...pff hij vind dat te opgezet!
en ik al maar denken he wat typt die Sarah nu...maar is een oude topic die terug geopend is

Ik moet wel toegeven dat ik efkes een klein steekje voelde.
Maar langs de andere kant, 't is de eerste keer dat ik alleen ben op Valentijn en je moet alles eens gedaan hebben, he?

- Anneliefje
- Pas blauw