melk
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
-
- Moderator
- Contacteer:
nee, hij hoeft geen melk,
het belang van melk wordt aardig overschat.
Calcium en dergelijke kan je bijvoorbeeld ook uit groente of kaas halen of yoghurt toe.
Er zijn landen waar helemaal geen Koemelk gedronken wordt!
Ik heb er een heel artikel over trouwens, heeft eens op internet gestaan, maar het is vast te lang voor hier?
Ik zou niet overgaan op chocomelk of fristi ivm de grote hoeveelheid suikers die daar in zit.
het belang van melk wordt aardig overschat.
Calcium en dergelijke kan je bijvoorbeeld ook uit groente of kaas halen of yoghurt toe.
Er zijn landen waar helemaal geen Koemelk gedronken wordt!
Ik heb er een heel artikel over trouwens, heeft eens op internet gestaan, maar het is vast te lang voor hier?
Ik zou niet overgaan op chocomelk of fristi ivm de grote hoeveelheid suikers die daar in zit.
Groetjes van Jolanda,
hele trotse mama
hele trotse mama
- jong moederke
- Pas blauw
Ik weet niet of melk nog nodig is op dei leeftijd.
Als hij voldoende fruit, groente binnen heeft, kan het volgens mij geen kwaad. Je kan hem toch niet verplichten om melk te drinken.
Jonas drinkt elke avond nog een fles melk. 's Morgens proberen we hem een beker melk te laten drinken maar soms wil ie dat ook niet drinken.
Groetjes,
Sigri
Als hij voldoende fruit, groente binnen heeft, kan het volgens mij geen kwaad. Je kan hem toch niet verplichten om melk te drinken.
Jonas drinkt elke avond nog een fles melk. 's Morgens proberen we hem een beker melk te laten drinken maar soms wil ie dat ook niet drinken.
Groetjes,
Sigri
ik heb een klein trucje gevonden...
ik neem soms voor het werk een brikje melk mee bij mijn boterhammen. tja, ik drink dat eens graag. maar nu heeft kleine fabio dat gezien en wil hij dat ook. dus geef ik hem zo'n doosje. het is niet altijd op, maar hetgeen hij binnenheeft is goed hé. en de vraag is natuurlijk hoe lang dat trucje nog effect gaat hebben!
patatjes eet hij ook niet veel, gelukkig fruit wel.
barbaraxxx
ik neem soms voor het werk een brikje melk mee bij mijn boterhammen. tja, ik drink dat eens graag. maar nu heeft kleine fabio dat gezien en wil hij dat ook. dus geef ik hem zo'n doosje. het is niet altijd op, maar hetgeen hij binnenheeft is goed hé. en de vraag is natuurlijk hoe lang dat trucje nog effect gaat hebben!

barbaraxxx
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
je kan ook als nagerecht zelfgemaakte puddinkjes maken dan hebben ze ook al een deel van de melk binnen he.
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630