Sete...naam mooi?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
Mijn zoontje heet dus Sete (uitgesproken als Settee)
Wat vinden jullie van die naam? Zouden jullie voor speciale namen gaan?
Het is een motorrijden uit de motoGp en wij houden beiden van motorrijden. Ik vooral meerijden.
Onze doopsuiker was ook met houte motortjes...best knap.
Ik zie mensen regelmatig kijken als ik zijn naam zeg (nu op auto hebben we ook een sticker met Sete on board) en zou eingelijk gewoon eens willen weten wat mensen echt over deze naam denken?
Wat vinden jullie van die naam? Zouden jullie voor speciale namen gaan?
Het is een motorrijden uit de motoGp en wij houden beiden van motorrijden. Ik vooral meerijden.
Onze doopsuiker was ook met houte motortjes...best knap.
Ik zie mensen regelmatig kijken als ik zijn naam zeg (nu op auto hebben we ook een sticker met Sete on board) en zou eingelijk gewoon eens willen weten wat mensen echt over deze naam denken?
- jong moederke
- Pas blauw
dank u wel...
Ik denk dat ze de naam later veel naar Set gaan afkorten....
MAar ja...het is een speciale maar heeft helemaal niet met Seth te maken.
Ben wel blij voor de eerlijke reacties.
Daarstraks bij de frituur...amai die meneer moest nogal lezen wat er op onze auto stond...die zijn hoofd draaide nogal heen en weer...haha
Ik denk dat ze de naam later veel naar Set gaan afkorten....
MAar ja...het is een speciale maar heeft helemaal niet met Seth te maken.
Ben wel blij voor de eerlijke reacties.
Daarstraks bij de frituur...amai die meneer moest nogal lezen wat er op onze auto stond...die zijn hoofd draaide nogal heen en weer...haha
Ah, hij wordt dus Settee uitgesproken.. Ik maar Seete aan het lezen.. Ik vind hem persoonlijk iets minder mooi als Seth! Ik dacht ook dat je hem daarvan had.. Maar ik val weer eens in herhaling, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou iedereen hetzelfde heten en dan wordt het saai hé!
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik was ook altijd Seete aan het lezen...
Ik vind het een naam waar je even moet aan wennen, maar eens je hem gewoon bent is hij wel mooi!
An hij is niet te overdreven speciaal of zo. Ik heb eens een kindje gezien in de krant, dat T-boy heette, dat vond ik ergens toch wel raar...
Maar Sete is prima, en het heeft inderdaad iets egyptisch...ben daar trouwens al geweest

Ik vind het een naam waar je even moet aan wennen, maar eens je hem gewoon bent is hij wel mooi!
An hij is niet te overdreven speciaal of zo. Ik heb eens een kindje gezien in de krant, dat T-boy heette, dat vond ik ergens toch wel raar...
Maar Sete is prima, en het heeft inderdaad iets egyptisch...ben daar trouwens al geweest

- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
ja ik had dat vroeger ook nog niet gehoord Lani, maar het is wel geen moeilijke naam vind ik.
Ik wou altijd een makkeljk uit te spreken en te schrijven naam, kort maar krachtig. En blijkbaar is het toch niet zo perfect gelukt als ik dacht. Maar ja, er zullen altijd wel mensen zijn die bepaalde namen niet kunnen schrijven of uitpreken.
Ik wou altijd een makkeljk uit te spreken en te schrijven naam, kort maar krachtig. En blijkbaar is het toch niet zo perfect gelukt als ik dacht. Maar ja, er zullen altijd wel mensen zijn die bepaalde namen niet kunnen schrijven of uitpreken.
Zie maar naar mijn naam;
Veel mensen schrijven
Sara
Sarha (als ik zeg "sarah met een "h"
)
...
En ok mijn achternaam is een regelrechte ramp. Het is Jansen. Maar die word vaak zo geschreven
Janssen
Janssens
Jansens
Dat laatste komt vaak voor als ik eerst mijn achternaam moet zeggen en dan mijn voornaam. Dan klinkt het wel als Jansens.
Ik denk dat iedereen al problemen heeft gehad met zijn naam. Ik kan mij daar peroonlijk hard in krijten. Zelfs op school namen de leerkrachten de moeite niet om mijn naam deftig te schrijven en dan weigerde ik mee te werken
Want ik ben niet Sara Janssens, dus ben ik eigenlijk niet aanwezig 
Veel mensen schrijven
Sara
Sarha (als ik zeg "sarah met een "h"

...
En ok mijn achternaam is een regelrechte ramp. Het is Jansen. Maar die word vaak zo geschreven
Janssen
Janssens
Jansens
Dat laatste komt vaak voor als ik eerst mijn achternaam moet zeggen en dan mijn voornaam. Dan klinkt het wel als Jansens.
Ik denk dat iedereen al problemen heeft gehad met zijn naam. Ik kan mij daar peroonlijk hard in krijten. Zelfs op school namen de leerkrachten de moeite niet om mijn naam deftig te schrijven en dan weigerde ik mee te werken

- jong moederke
- Pas blauw
Mijn naam heeft nog niet zoveel problemen gegeven...
Alleen de achternaam daar werd ik om uitgelachen...van Bergen.
Oke maar het is van Nederlandse afkomst die naam en ik kan daar neit tegen he.
Daarom hebben wij bewust gezocht achter een naam waar je neit te gekke dingen van kan maken alhoewel mijn broer me bekend had dat hij de naam van Sete onthoudde door Saté
Alleen de achternaam daar werd ik om uitgelachen...van Bergen.
Oke maar het is van Nederlandse afkomst die naam en ik kan daar neit tegen he.
Daarom hebben wij bewust gezocht achter een naam waar je neit te gekke dingen van kan maken alhoewel mijn broer me bekend had dat hij de naam van Sete onthoudde door Saté

Pff, mijn broer noemde me vroeger Sander. kennen jullie dat nog? "Saartje & Sander" (zijn steeds bij elkander, Sander en Saar zijn steeds bij elkaar)?
Ipv mijn dan Saartje te noemen, nee.
Ook zei hij altijd dat ik geadopteerd was
En ik geloofde het nog ook.
En soms noemt hij Lani ook Rani omdat hij weet dat ik dat niet kan hebben.
Ipv mijn dan Saartje te noemen, nee.
Ook zei hij altijd dat ik geadopteerd was

En soms noemt hij Lani ook Rani omdat hij weet dat ik dat niet kan hebben.
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw

Onnozel, dat wel maar hij kon het echt niet hebben!
Later werd hij op de middelbare school gepest en noemde ze hem Petra omdat het zo een stille was en niet veel durfde uit te steken. Hij is daar echt down geweest en toen ben ik gestopt met Pieter de gieter.
Lani had ik ook nog nooit gehoord maar vind ik een zeer mooie naam.
Bij mijn voornaam denkt iedereen dat er iets vergeten is. Op het werk aan de telefoon denken sopmmige grappige te zijn en er dan opmerkingen over te maken.
Ik kan je verzekeezn dat dat soms op de zenuwen begint te werken.
De meeste zeggen Sigrid ; sommige schrijven siegrie of sigrie of sigi .
Maar het is toch sigri.
Groetjes,
sigri
Bij mijn voornaam denkt iedereen dat er iets vergeten is. Op het werk aan de telefoon denken sopmmige grappige te zijn en er dan opmerkingen over te maken.
Ik kan je verzekeezn dat dat soms op de zenuwen begint te werken.
De meeste zeggen Sigrid ; sommige schrijven siegrie of sigrie of sigi .
Maar het is toch sigri.
Groetjes,
sigri
Tja, als ze mijn naam vragen en ik antwoord "Dagmar", dan is het altijd "Ah, Dagmar Liekens"
.. Op een keer had de dokter dat zelfs op een voorschrift geschreven
.. Kon ik nog eens terug
..
Jong moederke, ondertussen mag ik wel zeggen dat ik Sete hoe langer hoe leuker vind! (Als het een troost is, dat had ik ook bij Karsten, in het begin had ik het er niet zo voor, maar hoe langer en meer ik hem hoorde, hoe liever ik hem had en tja, het resultaat is dat onze Karsten dus Karsten heet!
)

Jong moederke, ondertussen mag ik wel zeggen dat ik Sete hoe langer hoe leuker vind! (Als het een troost is, dat had ik ook bij Karsten, in het begin had ik het er niet zo voor, maar hoe langer en meer ik hem hoorde, hoe liever ik hem had en tja, het resultaat is dat onze Karsten dus Karsten heet!